nog nooit geprobeerd, maar het lijkt me wel goor.quote:Op donderdag 4 mei 2006 10:29 schreef danos het volgende:
Leuk is ook altijd als het stampensdruk is de biefstukken op zijn en de kok doodleuk verteld dat de biefstukken nog in bevrorentoestand van -6 zijn. In de frituur ermee
Wat valt er dan nog te drinken?quote:Op donderdag 4 mei 2006 10:14 schreef Gummybear het volgende:
geen bier meer uit de tap.. Ja...de biertank is leeg. en NEE ze komen geen nieuwe tank meer aansluiten...
na t werk nog wat drinken
Uhm.. tjsa.. alle drankjes uit de koeling (corona, desperados, wijn en natuurlijke sterke dranken) En anders een lekkere milkshakequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Poleren.quote:Op donderdag 4 mei 2006 10:38 schreef -_Tommy_- het volgende:
borden pouleren
true zal het even verbeterenquote:Op donderdag 4 mei 2006 10:42 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Poleren.
Pouleren doet een gevogelteslager.
Zoiets is ook herkenbaar ja.. Vorige week nog een heel lekker ijsje laten vallen over n (mooiequote:Op donderdag 4 mei 2006 10:36 schreef -_Tommy_- het volgende:
Dus de appelmoes, aardappeltjes, tarbot, worteltjes, noem het maar op! Die man zat echt helemaal onder. De luikloper stond beetje beteuterd te kijken terwijl ik met nog ongeveer 10 collega's de keuken ben in gevlogen om daar lachend op de grond te proberen weer een serieus gezicht op te zetten.
tja je spreekt het ook zo uit, tenminste dat deden wij wel, is ook al weer 10 jaar geleden dat ik ben begonnen met werken :S tijd vliegt!quote:Op donderdag 4 mei 2006 10:45 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Geen aanval op jou ook hoor
Het valt me gewoon zo vaak op dat mensen over pouleren spreken.
je hebt hem niet begrepen, hij wilde die gevallen was EN een nieuwequote:Op donderdag 4 mei 2006 10:45 schreef Gummybear het volgende:
[..]
Zoiets is ook herkenbaar ja.. Vorige week nog een heel lekker ijsje laten vallen over n (mooie) jongen. Z'n hele shirt zat onder...
En jaren geleden kwamen er 2 zatte duitsers, spare ribs eten. ik had toen nog weinig ervaring met zwaar beladen borden.. toen ik het ene bord op tafel zette, glee 1 spare rib van het andere bord af.. en die man wou perse niet dat ik een nieuwe ging halen, hij at mn gewoon op![]()
quote:Test uw serveerkennis !!
704 have taken this quiz
You answered correctly 9 out of 10 questions
This is equivalent to 90.00 %.
Bedankt voor het meedoen.
de spare ribs kun je altijd onbeperkt eten, hij zal er toen vast nog wel wat bijbesteld hebben,,,kan k me niet meer herinneren..quote:Op donderdag 4 mei 2006 10:47 schreef sssjibbbe het volgende:
[..]
je hebt hem niet begrepen, hij wilde die gevallen was EN een nieuwe
tijdens het poetsen zetten we ook altijd eigen muziek aan en een tikkeltje harder. Alleen was toen iemand de CD vergeten uit de CD speler te halen en het volume terug te draaien. 's morgens tijdens het openen vergeten de muziek aan te zetten. Toen de eerste gasten binnen waren, snel de muziek aangezet voor de sfeer. Toen beukte de housemuziek ook door het restaurant.quote:Op donderdag 4 mei 2006 10:52 schreef danos het volgende:
wat ook wel leuk was, altijd als het restaurant dicht was en we gingen opruimen dan was er altijd iemand die een radio/cdspeler over de intercom door het hele restaurant een cd'tje liet draaien. Dit was een vervent hardcore fan dus we beukten er vrolijk op los.
Totdat een keer snoeiharde hardcore door het restaurant knalde en we er achterkwamen dat er nog 4 gasten aan een tafel zaten
Lol, en wouden ze meedoenquote:Op donderdag 4 mei 2006 10:52 schreef danos het volgende:
Totdat een keer snoeiharde hardcore door het restaurant knalde en we er achterkwamen dat er nog 4 gasten aan een tafel zaten
quote:Op donderdag 4 mei 2006 10:39 schreef Dandelion het volgende:
hmz, grootste bloooper is denk ik wel de fles Campari uit de non-drip vervangen en bij het terug hangen niet de non-drip maar alleen de fles vasthouden.Herkenbaar, maar dan met een fles bessenjenever op het drukste moment van de dag. Heb daarna eerst 10 minuten in de keuken gestaan om die meuk van me af te krijgen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In de horeca is het overigens heel makkelijk om bloopers te maken. Heb per ongeluk wel eens meer dan 50 drankjes op een verkeerde rekening geschreven, zie dat maar eens dit goed te krijgen. Of het welbekende glazen bier over iemand heen laten vallen verhaal. Of ik stond een keer in de keuken en er hadden mensen tosti's besteld. Dus ik maak die tosti's, het waren echter 2 verschillende tosti's, de tosi's zijn klaar, snij ze door de helft en ik wissel per ongeluk een helft om, beide mensen kregen dus een goede helft en een verkeerde helft...
zo heb ik er nog wel een paar.
Ik begin trouwens vanaf morgen weer in een andere horeca zaak in Utrecht nadat ik eind oktober 2005 gestopt was, zal wel druk zijn de eerste dag met dit weer, en natuurlijk zwaar wennen!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |