Je heb tog ook zon creme dat je bruin kan wordenquote:Op donderdag 4 mei 2006 10:03 schreef MrDrako het volgende:
Man wat is dat kut he, als de zomer echt begint en je een shirt met korte mouwen aantrekt,
en je dan van die witte armen hebtDan moet je dus in de zon gaan zitten....
MAAAAAR...dat kan niet want ik zit vast in een kantoortje dankzij m'n stage...
Ik wil in het zonnetje zittenlekker bruin worden, zodat ik straks in centerparcs niet als sneeuwwitje rond wandel
![]()
Die gebruiken allemaal spullen. Of makeup, photoshop, belichting etc. Die mensen die zo bruin op tv komen worden helemaal ondergeschminkt met bruine "makeup".quote:Op donderdag 4 mei 2006 10:27 schreef MrDrako het volgende:
Ik zie nooit een lijkbleek fotomodel ofzo voorbij komen, zoals de gilette reclame, op een strand, lekker weer, en dan van die zombie's zeker
Als sneeuwwitjequote:Op donderdag 4 mei 2006 10:03 schreef MrDrako het volgende:
Man wat is dat kut he, als de zomer echt begint en je een shirt met korte mouwen aantrekt,
en je dan van die witte armen hebtDan moet je dus in de zon gaan zitten....
MAAAAAR...dat kan niet want ik zit vast in een kantoortje dankzij m'n stage...
Ik wil in het zonnetje zittenlekker bruin worden, zodat ik straks in centerparcs niet als sneeuwwitje rond wandel
![]()
Ben gister goed verbrand kan ik je vertellequote:Op donderdag 4 mei 2006 10:14 schreef c0nd0r het volgende:
Wees blij dat je tenminste nog bruin wordt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |