quote:Op donderdag 4 mei 2006 01:54 schreef Maikuuul het volgende:
* Maikuuul meld zich, mijn anus staat ook omhoog.
[afbeelding]
Ja! Nu je t zegtquote:Op donderdag 4 mei 2006 02:01 schreef Jelski het volgende:
Tobbes --> Das geen varken.. das een Die hard koetje!
Das een die hard koe!!quote:Op donderdag 4 mei 2006 01:58 schreef Tobbes het volgende:
Ter illustratie:
[afbeelding]
En dr geile zaadvragende kontje...
[afbeelding]
Maar helaas zelfs hiermee glijdt t niet
[afbeelding]
Wat moet ik nu?
Ik moest even denkenquote:Op donderdag 4 mei 2006 02:03 schreef Nosh het volgende:
Ik had alleen een Spaar-euro, maar hiermee maak ik wel meteen politiek statement. Jeuh
[afbeelding]
Wtf is dat voor spaarvarken?quote:Op donderdag 4 mei 2006 02:30 schreef Nosh het volgende:
[afbeelding]
ik kon me ook niet langer inhouden
Dat is een zwarte, phallusvormige deobus, om mijn Spaarvarken jaloers te maken, zodat ie beter z'n best zou doen.quote:
Dude.quote:Op donderdag 4 mei 2006 02:30 schreef Nosh het volgende:
[afbeelding]
Waarom dan geen gebroken witte klodders op die munten?quote:Op donderdag 4 mei 2006 01:59 schreef skiczukie het volgende:
[afbeelding]
Mijn varkentje scheurde kapot.
Laten we een beweging oprichten ten goede van dit soort arme schaapjes koetjes/varkentjesquote:Op donderdag 4 mei 2006 08:19 schreef SuperwormJim het volgende:
Dit is pure verkrachting van dat spaarvarken! Dat beestje is volkomen weerloos.....
En dan stoppen we al het geld wat we inzamelen in 1 groot spaarvarkenquote:Op donderdag 4 mei 2006 08:57 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Laten we een beweging oprichten ten goede van dit soort arme schaapjes koetjes/varkentjes
Met tralies voor z'n reet!quote:Op donderdag 4 mei 2006 09:04 schreef Gebs het volgende:
[..]
En dan stoppen we al het geld wat we inzamelen in 1 groot spaarvarken![]()
WTF?! Heb jij een poster van GTA SA aan je muur hangen?!quote:Op donderdag 4 mei 2006 02:30 schreef Nosh het volgende:
[afbeelding]
Sperma bank?quote:Op donderdag 4 mei 2006 10:05 schreef capo-ela het volgende:
ooit aan gedacht om met je probleem naar de Bank te gaan? Je bent vast niet de enige.. Waarschijnlijk hebben ze daar wel een oplossing..
quote:Op donderdag 4 mei 2006 10:32 schreef Gebs het volgende:
Misschien heef de sperma bank ook spaarvarkens. Dan hoef je er niet elke keer naar toe, maar als ie vol is kun je het gaan storten![]()
Ja, dat maakt het er allemaal niet veel beter op he?quote:Op donderdag 4 mei 2006 10:01 schreef de_Onverzettelijke het volgende:
[..]
WTF?! Heb jij een poster van GTA SA aan je muur hangen?!![]()
quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:58 schreef Goofup het volgende:
Wat doe je nu met dat geil uit je varken (koe)? Storten bij de spermabank?![]()
Matig. Mn penis past niet in dr spleejte. Dus deed ik hem maar achter/onderlangs in het gaatje.quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:56 schreef most_wanted het volgende:
Hoe neukt ze?
waarom schiet me een gedachte te binnen dat je dit ook echt gedaan hebt?quote:Op donderdag 4 mei 2006 13:08 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Matig. Mn penis past niet in dr spleejte. Dus deed ik hem maar achter/onderlangs in het gaatje.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |