waarom? wens je dat dan?quote:Op donderdag 4 mei 2006 01:07 schreef BrauN het volgende:
EN GA JE DAN DOOD!?!?!; ;d; ;:D
![]()
rofl
!!11heilhitler!!1! D:D ;D
ah okequote:Op donderdag 4 mei 2006 01:09 schreef BrauN het volgende:
[..]
Is die vraag retorisch?
Natuurlijk wens ik dat! LOLLERS!
Is je kamer een beetje goed geïsoleerd? In dat geval... flinke partij kaarsen neerzetten en aansteken en dan rustig gaan slapen. Met een beetje gelukt wordt je 's ochtends niet meer wakker omdat je gepwned bent by the koolmonoxide. Ofzoiets. Een stof in ieder geval.quote:Op donderdag 4 mei 2006 01:10 schreef --- het volgende:
Braun weet jij iets simpels om dan dood te gaan? en dan niet voor een trein springen en ook niet te bloederig, liefst iets in de trand van inslapen ofzo
ah daar had ik nog niet aan gedachtquote:Op donderdag 4 mei 2006 01:12 schreef BrauN het volgende:
[..]
Is je kamer een beetje goed geïsoleerd? In dat geval... flinke partij kaarsen neerzetten en aansteken en dan rustig gaan slapen. Met een beetje gelukt wordt je 's ochtends niet meer wakker omdat je gepwned bent by the koolmonoxide. Ofzoiets. Een stof in ieder geval.
Ik hoorde slik 10 doosjes pijnstillers.quote:Op donderdag 4 mei 2006 01:10 schreef --- het volgende:
Braun weet jij iets simpels om dan dood te gaan? en dan niet voor een trein springen en ook niet te bloederig, liefst iets in de trand van inslapen ofzo
mja zoiets dacht ik ook aan.quote:Op donderdag 4 mei 2006 01:14 schreef demonseeker14 het volgende:
[..]
Ik hoorde slik 10 doosjes pijnstillers.
Slapen.... dan mis je het volgende....quote:
komt allemaal over 100 jaar nog een keerquote:Op donderdag 4 mei 2006 01:44 schreef McReal het volgende:
en binnekort 06:06:06 - 06/06/06 maar dat is maar 1 sec
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |