Dat zou ik onderhand ook eens moeten doen, alleen... de zin ontbreekt me steeds.quote:Op donderdag 4 mei 2006 13:42 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik ga wat huishoudelijke taken doen.
Mijn ukkie werd ook bijna 7 weken te vroeg geboren, een couveusekindje dus, maar moet je hem nu zien met zijn twaalfeneenhalf, een kop groter dan zijn moeder.quote:Op donderdag 4 mei 2006 13:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Voor wat het waard is, mijn nichtje (ondertussen bijna 13 jaar) was ook tussen de 3 en 4 maanden te vroeg geboren en is nu toch gewoon gezond enzo.
Na de geboorte wel maandenlang in de couveuse, en operaties gehad, maar tegenwoordig is het echt wel een toffe dame. Weliswaar wat tenger en klein voor haar leeftijd, maar dat doet er niet toe.
Een trotse mama, van de twaalfjarige Jip.quote:Op donderdag 4 mei 2006 13:44 schreef Lienekien het volgende:
AE, ben jij mama?
Wat goed! Dus Jipmams is niet je echte achternaam?quote:Op donderdag 4 mei 2006 13:47 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Een trotse mama, van de twaalfjarige Jip.
quote:Op donderdag 4 mei 2006 13:48 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wat goed! Dus Jipmams is niet je echte achternaam?![]()
Jipmams is inderdaad niet mijn echte achternaam.quote:Op donderdag 4 mei 2006 13:48 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wat goed! Dus Jipmams is niet je echte achternaam?![]()
Onder jou naam?quote:Op donderdag 4 mei 2006 13:50 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Jipmams is inderdaad niet mijn echte achternaam.
Jip post, heel soms, ook weleens hier in TTK/LPT.
Hoi.quote:Op donderdag 4 mei 2006 13:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Onder jou naam?
Of is 't iemand ander?
Is't LordVoldemort?
Onder zijn echte naam: Jip.quote:Op donderdag 4 mei 2006 13:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Onder jou naam?
Of is 't iemand ander?
Is't LordVoldemort?
quote:Op donderdag 4 mei 2006 13:56 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Onder zijn echte naam: Jip.
http://forum.fok.nl/user/history/6036
quote:Op donderdag 4 mei 2006 13:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]! Hij zat gewoon op FOK! toen 'ie zeven was!
Ja, maar dat vind ik toch minder verwonderlijk.quote:Op donderdag 4 mei 2006 13:57 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Zijn moeder zat dat toen ook al...
Do2 kent hem inderdaad, maar Jip zit nog niet in de brugklas... daar gaat hij na de zomervakantie heen.quote:Op donderdag 4 mei 2006 13:57 schreef Lienekien het volgende:
Ineens weet ik het weer. DO-2 bleek hem te kennen en hij zat in de brugklas.
Moeders heeft destijds de hele familie aan de haren meegesleepd naar fok.quote:Op donderdag 4 mei 2006 13:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, maar dat vind ik toch minder verwonderlijk.
Ah, dan mag mams de boeken kaften.quote:Op donderdag 4 mei 2006 13:59 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Do2 kent hem inderdaad, maar Jip zit nog niet in de brugklas... daar gaat hij na de zomervakantie heen.
Het ging in ieder geval even over de brugklas.quote:Op donderdag 4 mei 2006 13:59 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Do2 kent hem inderdaad, maar Jip zit nog niet in de brugklas... daar gaat hij na de zomervakantie heen.
Dat zit er dik in dat ik dat kan gaan doen.quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ah, dan mag mams de boeken kaften.
Of laat je hem dat doen?
Klopt, daar was Jip (en ik) nogal trots op.quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:01 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het ging in ieder geval even over de brugklas.
Je doet het één keer voor, de rest mag hij zelf doen.quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:02 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Dat zit er dik in dat ik dat kan gaan doen.
Jip is wel slim, maar niet handig.
Dat zou het beste zijn ja...quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:03 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je doet het één keer voor, de rest mag hij zelf doen.![]()
Ouch.quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:05 schreef DaMart het volgende:
Ik heb een verlamde bovenlip... gaat die malle tandarts me verdoven om 2 gaatjes te vullen![]()
LXIV's vriendin heeft vanochtend een kind gebaard, da's nog eens wat!quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:05 schreef DaMart het volgende:
Ik heb een verlamde bovenlip... gaat die malle tandarts me verdoven om 2 gaatjes te vullen![]()
Nou, ik begin wat napijn te voelen... hopelijk trekt dat wel snel wegquote:Op donderdag 4 mei 2006 14:06 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ouch.
Maar dat verlamde verdwijnt wel na enkele uurtjes en dan zal jij van die gaatjes geen last meer hebben.
Is dat tegenwoordig eigenlijk nog wel gebruikelijk, boeken kaften?quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben ook niet handig, en heb altijd mijn boeken zelf gekaft. Na een boek of 2 à 3 heb je het echt wel door.
Ook met verdoving?quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:06 schreef Lienekien het volgende:
[..]
LXIV's vriendin heeft vanochtend een kind gebaard, da's nog eens wat!![]()
Na 1 of 2 boeken vond ik het altijd tijdverspilling, en stopte ik ermee!quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben ook niet handig, en heb altijd mijn boeken zelf gekaft. Na een boek of 2 à 3 heb je het echt wel door.
quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:02 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Dat zit er dik in dat ik dat kan gaan doen.
Jip is wel slim, maar niet handig.
quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:03 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je doet het één keer voor, de rest mag hij zelf doen.![]()
Zo ging het er bij mij thuis ook altijd aan toe.quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:05 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Dat zou het beste zijn ja...
Alleen vrees ik dat de praktijk anders uit zal gaan wijzen.
Wel als je je boeken huurt!quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:07 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Is dat tegenwoordig eigenlijk nog wel gebruikelijk, boeken kaften?
Volgens mij wel, ja.quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:07 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Als de boeken gehuurd worden is het verplicht, tenminste, bij mij zo. En zelfs al is het niet verplicht, dan zou ik ze nog kaften, want ik schrijf dingen die ik niet mag vergeten over dat vak altijd op het boek (e-mailadressen van leraren, leerstof, belangrijke paginanummers) en het is andig om aan de binnenkant van de kaft losse stencils of planners te doen.quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:07 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Van zijn moeder heeft ie het niet....quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:09 schreef De-oneven-2 het volgende:
Je moet voor de grap maar eens kijken hoe Jip volwassen mensen weet bezig te houden in allerlei discussies.
Pienter mannetje, hoor.
Het is ook een heel lief manneke, natuurlijk.quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:11 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Van zijn moeder heeft ie het niet....
Zo'n moeder heeft Jip ook.quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
[..]
Zo ging het er bij mij thuis ook altijd aan toe.
Mijn moeder deed het één keer voor en daarna moest ik het doen.
Maar ja, ik snapte het dan zogenaamd nog steeds niet!
En ach, die jaren daarna deed mijn moeder het met plezier, dus...
Damn! Best volwassen taalgebruik voor een 12-jarige.quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:09 schreef De-oneven-2 het volgende:
Je moet voor de grap maar eens kijken hoe Jip volwassen mensen weet bezig te houden in allerlei discussies.
Pienter mannetje, hoor.
Daarover moeten we alle informatie nog te horen krijgen, ben wel benieuwd hoeveel boeken hij nodig gaat hebben.quote:
quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Volgens mij wel, ja.Je huurt die boeken van school en je moet er voorzichtig mee omgaan -> dus kaften.
Ik hoor het al, dat wordt druk aan het kaften gaan over enkele maanden.quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als de boeken gehuurd worden is het verplicht, tenminste, bij mij zo. En zelfs al is het niet verplicht, dan zou ik ze nog kaften, want ik schrijf dingen die ik niet mag vergeten over dat vak altijd op het boek (e-mailadressen van leraren, leerstof, belangrijke paginanummers) en het is andig om aan de binnenkant van de kaft losse stencils of planners te doen.
Kaften is het gewoon helemaal.
En stronteigenwijs.quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:12 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Het is ook een heel lief manneke, natuurlijk.
Dat vooral.quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:12 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Het is ook een heel lief manneke, natuurlijk.
Bij mij precies andersom.quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:15 schreef Lienekien het volgende:
Ik kaftte mijn boeken zelf, maar mijn moeder heeft t/m mijn eindexamenklas nog mijn brood voor me gesmeerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |