Nee, vakantie kan ik niet echt genoeg van krijgen. Maar ik ben weer een weg, haartjes worden geknipt.quote:Op donderdag 4 mei 2006 10:48 schreef Lienekien het volgende:
Ja, afgezien van een lichte hoofdpijn.
En met jou? Ben je de vakantie alweer zat?
Crosspost.quote:Op donderdag 4 mei 2006 11:53 schreef Bupatih het volgende:
Aanschouw mijn nieuwste en tevens erg toepasselijke gedicht
Mét toffe, o zo dubbelzinnige titel.!
Ja, en?quote:
Oh, ok.quote:Op donderdag 4 mei 2006 11:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, en?
Ik ben toevallig wel Bupa-ik-ben-blauw-dus-ik-denk-dat-ik-alles-kan-en-mag-tih.
quote:Op donderdag 4 mei 2006 11:57 schreef Bupatih het volgende:
Oh ja, ik wil even zeggen dat wij heel weinig zon in de tuin hebben!
Puh!
Dat niksan nou zo'n grote tuin mét tof bankje heeft.
Ik weet het niet, niemand wist het.quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:42 schreef ALTER-EGO het volgende:
Hallo!
Worden er zomaar kinderkes geboren waarvan we nog niet eens wisten dat ze verwekt waren...![]()
Hihi, ik denk het toch van niet...quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:50 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Of zou het een raadsel van LXIV zijn...
Ik had geen idee dat het ook daadwerkelijk voor zijn geboortekaartje zou zijn.quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:51 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Hihi, ik denk het toch van niet...
Geboortegedichtje
En als het even kan ook een paar foto's.quote:Op donderdag 4 mei 2006 13:10 schreef ALTER-EGO het volgende:
LXIV, laat eens wat van je horen... details willen we!
?quote:Op donderdag 4 mei 2006 13:16 schreef De-oneven-2 het volgende:
De zon schijnt en baby's zien het licht.
Mooi, zou je denken.
Maar wat nu als één van de baby's 3,5 maand te vroeg is?
quote:Op donderdag 4 mei 2006 13:10 schreef ALTER-EGO het volgende:
LXIV, laat eens wat van je horen... details willen we!
Gefeliciteerd!!!!quote:Op donderdag 4 mei 2006 13:21 schreef LXIV het volgende:
[..]
![]()
Beste mensen, ik heb goed nieuws!
![]()
![]()
Zojuist, om 11 uur is mijn vriendin bevallen van een gezonde dochter, Anne.
Ze weegt 4 kg!![]()
De bevalling verliep voorspoedig, al moesten we op het laatste moment (9 cm ontsluiting) toch nog naar het ziekenhuis, omdat bleek dat het kindje in het vruchtwater had gepoept. (Is op zich helemaal niet erg). Moeder en dochter maken het goed. Ik ben even thuis om nog wat spullen te halen, vanavond vertel ik meer!
LXIV, een gelukkige en trotse vader!
Dat is treurig.quote:Op donderdag 4 mei 2006 13:23 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Zie boven. ( 5,5 maand zwanger en de vliezen gebroken. )
Over wie gaat het?quote:Op donderdag 4 mei 2006 13:23 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Zie boven. ( 5,5 maand zwanger en de vliezen gebroken. )
Je kent haar niet.quote:
Tsja, dat kan ik begrijpen, ja.quote:Op donderdag 4 mei 2006 13:33 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja. Daarom; mixed feelings.
Snap ik.quote:Op donderdag 4 mei 2006 13:33 schreef De-oneven-2 het volgende:
Is er een kansje dat het nog goedkomt met de baby?quote:Op donderdag 4 mei 2006 13:33 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik heb daar verder weinig verstand van.quote:Op donderdag 4 mei 2006 13:36 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Is er een kansje dat het nog goedkomt met de baby?
Ze kunnen tegenwoordig erg veel als het om vroeggeboren baby's gaat...
Blij voor LXIV ben ik zondermeer.quote:Op donderdag 4 mei 2006 13:37 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, maar ik had niet de intentie om een zwart deken over deze dag te leggen.
Laten we vooral blij zijn voor LX.
Van harte en veel geluk!!quote:Op donderdag 4 mei 2006 13:21 schreef LXIV het volgende:
[..]
![]()
Beste mensen, ik heb goed nieuws!
![]()
![]()
Zojuist, om 11 uur is mijn vriendin bevallen van een gezonde dochter, Anne.
Ze weegt 4 kg!![]()
De bevalling verliep voorspoedig, al moesten we op het laatste moment (9 cm ontsluiting) toch nog naar het ziekenhuis, omdat bleek dat het kindje in het vruchtwater had gepoept. (Is op zich helemaal niet erg). Moeder en dochter maken het goed. Ik ben even thuis om nog wat spullen te halen, vanavond vertel ik meer!
LXIV, een gelukkige en trotse vader!
Voor wat het waard is, mijn nichtje (ondertussen bijna 13 jaar) was ook tussen de 3 en 4 maanden te vroeg geboren en is nu toch gewoon gezond enzo.quote:Op donderdag 4 mei 2006 13:39 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ik heb daar verder weinig verstand van.
En de mensen aan wie ik dezelfde vraag stelde, durfde ook niets met zekerheid te zeggen.
Ik heb destijds in het ziekenhuis genoeg wonder's zien gebeuren, laten we hopen...quote:Op donderdag 4 mei 2006 13:39 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ik heb daar verder weinig verstand van.
En de mensen aan wie ik dezelfde vraag stelde, durfde ook niets met zekerheid te zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |