Ouch.quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:05 schreef DaMart het volgende:
Ik heb een verlamde bovenlip... gaat die malle tandarts me verdoven om 2 gaatjes te vullen![]()
LXIV's vriendin heeft vanochtend een kind gebaard, da's nog eens wat!quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:05 schreef DaMart het volgende:
Ik heb een verlamde bovenlip... gaat die malle tandarts me verdoven om 2 gaatjes te vullen![]()
Nou, ik begin wat napijn te voelen... hopelijk trekt dat wel snel wegquote:Op donderdag 4 mei 2006 14:06 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ouch.
Maar dat verlamde verdwijnt wel na enkele uurtjes en dan zal jij van die gaatjes geen last meer hebben.
Is dat tegenwoordig eigenlijk nog wel gebruikelijk, boeken kaften?quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben ook niet handig, en heb altijd mijn boeken zelf gekaft. Na een boek of 2 à 3 heb je het echt wel door.
Ook met verdoving?quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:06 schreef Lienekien het volgende:
[..]
LXIV's vriendin heeft vanochtend een kind gebaard, da's nog eens wat!![]()
Na 1 of 2 boeken vond ik het altijd tijdverspilling, en stopte ik ermee!quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben ook niet handig, en heb altijd mijn boeken zelf gekaft. Na een boek of 2 à 3 heb je het echt wel door.
quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:02 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Dat zit er dik in dat ik dat kan gaan doen.
Jip is wel slim, maar niet handig.
quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:03 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je doet het één keer voor, de rest mag hij zelf doen.![]()
Zo ging het er bij mij thuis ook altijd aan toe.quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:05 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Dat zou het beste zijn ja...
Alleen vrees ik dat de praktijk anders uit zal gaan wijzen.
Wel als je je boeken huurt!quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:07 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Is dat tegenwoordig eigenlijk nog wel gebruikelijk, boeken kaften?
Volgens mij wel, ja.quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:07 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Als de boeken gehuurd worden is het verplicht, tenminste, bij mij zo. En zelfs al is het niet verplicht, dan zou ik ze nog kaften, want ik schrijf dingen die ik niet mag vergeten over dat vak altijd op het boek (e-mailadressen van leraren, leerstof, belangrijke paginanummers) en het is andig om aan de binnenkant van de kaft losse stencils of planners te doen.quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:07 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Van zijn moeder heeft ie het niet....quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:09 schreef De-oneven-2 het volgende:
Je moet voor de grap maar eens kijken hoe Jip volwassen mensen weet bezig te houden in allerlei discussies.
Pienter mannetje, hoor.
Het is ook een heel lief manneke, natuurlijk.quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:11 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Van zijn moeder heeft ie het niet....
Zo'n moeder heeft Jip ook.quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
[..]
Zo ging het er bij mij thuis ook altijd aan toe.
Mijn moeder deed het één keer voor en daarna moest ik het doen.
Maar ja, ik snapte het dan zogenaamd nog steeds niet!
En ach, die jaren daarna deed mijn moeder het met plezier, dus...
Damn! Best volwassen taalgebruik voor een 12-jarige.quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:09 schreef De-oneven-2 het volgende:
Je moet voor de grap maar eens kijken hoe Jip volwassen mensen weet bezig te houden in allerlei discussies.
Pienter mannetje, hoor.
Daarover moeten we alle informatie nog te horen krijgen, ben wel benieuwd hoeveel boeken hij nodig gaat hebben.quote:
quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Volgens mij wel, ja.Je huurt die boeken van school en je moet er voorzichtig mee omgaan -> dus kaften.
Ik hoor het al, dat wordt druk aan het kaften gaan over enkele maanden.quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als de boeken gehuurd worden is het verplicht, tenminste, bij mij zo. En zelfs al is het niet verplicht, dan zou ik ze nog kaften, want ik schrijf dingen die ik niet mag vergeten over dat vak altijd op het boek (e-mailadressen van leraren, leerstof, belangrijke paginanummers) en het is andig om aan de binnenkant van de kaft losse stencils of planners te doen.
Kaften is het gewoon helemaal.
En stronteigenwijs.quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:12 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Het is ook een heel lief manneke, natuurlijk.
Dat vooral.quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:12 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Het is ook een heel lief manneke, natuurlijk.
Bij mij precies andersom.quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:15 schreef Lienekien het volgende:
Ik kaftte mijn boeken zelf, maar mijn moeder heeft t/m mijn eindexamenklas nog mijn brood voor me gesmeerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |