Of niet.quote:Op donderdag 4 mei 2006 20:38 schreef H.Flick het volgende:
Ik denk dat Bellick net los is op het moment dat ze door die pijp komen. Dan slaan ze hem nog een keer neer en komt alles goed.
Same here.quote:Op donderdag 4 mei 2006 20:06 schreef YoshiBignose het volgende:
ahahaaha idd. gelukkig begon ik pas met PB kijken toen er al 16 afleveringen waren. heerlijk is dat in 1x door kijken
Kan ook. Zeer zeker ook een optie.quote:Op donderdag 4 mei 2006 20:36 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Fout. Jack Bauer komt langs, roept "We're running out of time!". Hij schiet bijna iedereen dood, maar Linc weet te ontvluchten. Vervolgens sluit Jack af met "DAMNIT!" en dan komt de klok.
Ze komen hm zo brengen.quote:Op donderdag 4 mei 2006 20:46 schreef SpaansBenauwd het volgende:
hebben jullie 21 al?
idd, ik dacht eerst ook wat een bullshit maar toen kreeg ik ze toevallig te leen van een vriend en na 1 aflevering was ik verslaafdquote:Op donderdag 4 mei 2006 21:02 schreef BrauN het volgende:
[..]
Same here.
Ik was in Amerika in de periode dat de eerste episode van Prison Break daar op tv zou gaan komen. Heel vaak trailers en commercials op FOX enzo. Maar het boeide me verder niet echt...
Eenmaal thuis had was ik heel Prison Break 'vergeten', maar toen ik zag dat het in NL op tv ging komen leek het me toch wel een sjieke serie! Toen heb ik dus 1 t/m 17 gedownload! Veel lekkerder dan telkens wachten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 4 mei 2006 21:57 schreef SoLiDRyDeR het volgende:
Spoiler Episode 21:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hi
quote:Op donderdag 4 mei 2006 22:07 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 4 mei 2006 22:10 schreef SoLiDRyDeR het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vraag me nog steeds af of het nog wel goedkomt tussen Sara en Mike..![]()
Idd, het gaat over die promo van Episode 21. Maar ik heb het maar in een spoiler gezet, voordat al die gefrustreerde mensen weer gaan zeuren.quote:Op donderdag 4 mei 2006 22:31 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Zoveel boeiends staat er nou ook niet in.
Waarom zou Sarah ontsnappenquote:Op donderdag 4 mei 2006 23:02 schreef RandomReader het volgende:
FF over Season 2, the Manhunt... Misschien ontsnappen Michael, Sarah en Lincoln wel, en hunt Abruzzi en zn mafia gang wel op ze![]()
Geen spoilers hier!quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:15 schreef Crazykill het volgende:
tvp
Met die "quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:03 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Waarom zou Sarah ontsnappen![]()
Jij gaat toch nu ook niet zomaar op de vlucht![]()
![]()
Gefrustreerd? De regel is toch duidelijk, alles over afleveringen die nog NIET zijn uitgezonden moet in spoilertags. Dat heeft niks met gefrustreerd zijn te maken, maar met rustig het topic kunnen lezen zonder je zorgen hoeven te maken om dat je iets verkeerds leest.quote:Op donderdag 4 mei 2006 22:37 schreef SoLiDRyDeR het volgende:
[..]
Idd, het gaat over die promo van Episode 21. Maar ik heb het maar in een spoiler gezet, voordat al die gefrustreerde mensen weer gaan zeuren.![]()
![]()
Ik las even dat je afl. 21 en 22 binnen hadquote:Op vrijdag 5 mei 2006 01:11 schreef Nega het volgende:
Ik ben zooo ongeduldig. Ik heb zin in aflevering 21 en 22. Zo spannend. Ik ben echt benieuwd wat er nu weer allemaal zal gaan gebeuren!
Paar maanden denk ik.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 01:53 schreef Crazykill het volgende:
Is 't al bekend wanneer Season 2 van start gaat?
(Dan weten we al hoelang we nog moeten wachten enz..)
De promo is al uitgezondenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 01:15 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]
Gefrustreerd? De regel is toch duidelijk, alles over afleveringen die nog NIET zijn uitgezonden moet in spoilertags. Dat heeft niks met gefrustreerd zijn te maken, maar met rustig het topic kunnen lezen zonder je zorgen hoeven te maken om dat je iets verkeerds leest.
Oke welk net ?? (ik heb nog geen tijd gehad om in de tv gids te kijkenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 08:35 schreef TexSteel het volgende:
In nederland is het al een paar weken bezig nu.
Volgens mij wel.... maar goed als je aan het rond reizen bent, kan je het niet echt bij houdenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 09:13 schreef YoshiBignose het volgende:
al aan het eind? wou je zeggen dat ze al klaar waren? want daar geloof ik niks van
RTL5 geloof en ik volgens mij wordt het op RTL7 nog een keer herhaald.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 09:04 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Oke welk net ?? (ik heb nog geen tijd gehad om in de tv gids te kijken)
ooooo gelukkigquote:Op vrijdag 5 mei 2006 10:26 schreef ImPrEzA het volgende:
Nee joh.. "het laatste uur" is wel een keer of drie aangebroken, maar er kwam telkens iets tussenDe serie is in principe van Fox, dus alle afleveringen zullen het eerst op die zender, in Amerika, te zien zijn.
Volgende donderdag aflevering 9 op RTL5.. Dus je zult wat moeten downloaden om in te halenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:04 schreef appelsientje het volgende:
[..]
ooooo gelukkig
Maar goed om te horen dat ze hier in ieder geval achterlopen ten opzichte van Australië.. dan heb ik dus niks gemist
Ik weet hetquote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:22 schreef CySt het volgende:
[..]
Volgende donderdag aflevering 9 op RTL5.. Dus je zult wat moeten downloaden om in te halen. Sowiezo, als je eenmaal een aflevering gezien hebt, wil je niet meer stoppen en download je ze gelijk allemaal
.
Als je het op tv gaat kijken kan je beter in dit topic posten: Prison Break -NL- #4 [Let's get out of here!]quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:00 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik weet het
Maar goed ik heb tot en met 9 al gezien volgens mij... dus kan meteen in haken
oooooquote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:02 schreef _SnoepHond het volgende:
[..]
Als je het op tv gaat kijken kan je beter in dit topic posten: Prison Break -NL- #4 [Let's get out of here!]
Dit topic is voor de mensen die downloaden (en al bij aflevering20 zijn)
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:03 schreef appelsientje het volgende:
[..]
ooooodat had ik ff niet door
Stomme jetlag ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |