en die kerel is in het echt verloofd met Liza Weil, die paris speelt in Gilmore Girls...quote:Op donderdag 4 mei 2006 00:53 schreef Un4 het volgende:
Voor degene die Kellerman missen, hij is gisteren opgedoken in Scrubs als ubersentimentele/nutjob chirurg!
Zeker weten!! Net als ep 6 & 7. Wordt een hele zware weeeeeek...quote:Op donderdag 4 mei 2006 10:45 schreef ASroma het volgende:
eigenlijk zou je volgende week niet moeten kijken en dan 21 en 22 gelijk achter elkaar aan te kijken. Want anders wordt volgende week echt een zware week.![]()
gelukkig had ik toen 6 net niet gezien en kon ik ze meteen na elkaar kijken.quote:Op donderdag 4 mei 2006 11:03 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Zeker weten!! Net als ep 6 & 7. Wordt een hele zware weeeeeek...![]()
Er zijn toch ook andere manieren om weg te komenquote:Op donderdag 4 mei 2006 01:30 schreef ImPrEzA het volgende:
benieuwd welke 3 er overblijven, als er echt maar 3 met t vliegtuig kunnen/gaan
Dan moet je de 'spoilers' lezen over het tweede seizoen. En die van het eind van het seizoen. Dan wordt dat een stuk duidelijkerquote:Op donderdag 4 mei 2006 11:29 schreef ThaMadEd het volgende:
Wat ik mij dus afvraag: in hoeverre gaan we de karakters sara, the pope en bellik nog terugzien in het tweede seizoen. Ik denk dat die er gewoon uitgeschreven worden (misschien Sara niet).
okequote:Op donderdag 4 mei 2006 02:13 schreef Miguel het volgende:
[..]
Daar heb ik die prachtige OP voor gemaakt he
[..]
Daarvoor heeft hij waarschijnlijk Veronica nodig. Dan kan hij Micheal laten kiezen, of hij geeft Fibonacci op of Veronica gaat eraan.quote:Op donderdag 4 mei 2006 11:07 schreef the_jasper het volgende:
zou die gast echt zo gek zijn om te denken dat schofield fibonacci zou gaan geven?
en voor wie anders zouden de 3 plaatsen zijn (schofield en broer + abruzzi )
neejjohquote:Op donderdag 4 mei 2006 13:09 schreef the_jasper het volgende:
[..]
geen spoiler?
ik wil het nog ff spannend houden![]()
agreedquote:Op donderdag 4 mei 2006 13:25 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Ik heb zn gevoel dat die ouwe dood gaat.
Euh, hoe komt hij anders aan die 1.5 milquote:Op donderdag 4 mei 2006 13:50 schreef Mip1988 het volgende:
zou die nog wel opbiechten of hij die legendarische roof heeft gepleegt?
Heeft ie toch al gedaan bij Michael (serienummer biljetje) en inmiddels ook bij T-bag (jaartal biljetje) toch?quote:Op donderdag 4 mei 2006 13:50 schreef Mip1988 het volgende:
zou die nog wel opbiechten of hij die legendarische roof heeft gepleegt?
Of Jack Bauer komt langs, en zegt; We're running out of time, en knalt heel het zooitje omver. Achteraf blijkt dat MIchael helemaal geen A-bomb had en heeft spijt van zn daden. Jack moet naar Fox River en wie zit daar, je raadt het al; LJ.quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:54 schreef YoshiBignose het volgende:
er kan nog zoveel gebeuren. wat dacht je van:
- ze komen bij vliegveld. abruzzi eist fibonacci anders veronica dood. michael geeft adres, abruzzi michael en linc vluchten.
- ze komen bij vliegveld, iedereen wil mee, maffia vriend van abruzzi moet er een paar afknallen, waarschijnlijk sucre en nog een paar.
- ze redden het niet eens allemaal tot vliegveld. sommige blijven achter en worden gepakt door guards.
- een paar redden het tot vliegveld, ze knallen maffia baas af en abruzzi. michael, linc, veronica vluchten met vliegtuig. de rest die over is rijdt weg met auto van maffia.
- enz.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |