de klok van je random reader moet goed ingesteld zijn.quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:30 schreef greatgonzo het volgende:
que?
ja hoerig, er moet voor het weekend een betaling de deur uitquote:Op woensdag 3 mei 2006 21:31 schreef Q. het volgende:
Misschien Random Reader kapoet. Nieuwe halen bij de bank, had ik ook.
Gewoon ff langsgaan bij de bank, je krijg zo een nieuwe mee.quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:32 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
ja hoerig, er moet voor het weekend een betaling de deur uit
werk er al mee sinds het beschikbaar werdquote:Op woensdag 3 mei 2006 22:11 schreef erwinrt het volgende:
eerder met internet bankieren gewerkt ? misschien druk je op de verkeerde knop, kijk daarvoor op de help bij internetbankieren
Mijn reader moet inderdaad vervangen worden maar ik merk het wel.quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:47 schreef Swingding het volgende:
JIj hebt gewoon geluk dat het nog goed lukt. Ik had eerst ook een batterij onder de 40% waarmee het me lukte. Tot op een dag toch echt geen goede code meer te genereren was. Die van mijn moeder stopte er bij 61% mee. Rabobank heeft ook zelf mij verteld dat dit de oorzaak was van het niet meer kunnen inloggen.
Waar staat 'ie dan op ? Als 'ie +/- 1 of 2 uur afwijkt kan dat komen doordat 'ie bijvoorbeeld vaststaat op GMT of doordat hij zich niets aantrekt van zomer-/wintertijd.quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:34 schreef Clairvaux het volgende:
Tijd staat bij mij ook niet goed en batterij staat op 39%, toch kan ik gewoon inloggen.
...
Bij mij staat ie nu op 21.11u.quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:55 schreef T_E_O het volgende:
[..]
Waar staat 'ie dan op ? Als 'ie +/- 1 of 2 uur afwijkt kan dat komen doordat 'ie bijvoorbeeld vaststaat op GMT of doordat hij zich niets aantrekt van zomer-/wintertijd.
Yep, even een andere random reader halen. Onder de 60% gaat dat ding gewoon fouten maken.quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:26 schreef greatgonzo het volgende:
batterij 53%, tijd verkeerd... naar de rabo dus
tijd kun je toch niet veranderen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |