abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38854487
De kluspogingen liggen weer eens stil... ben gister door mn enkel gegaan en kan nu dus niks doen Loop weer eens met krukken voor de verandering

Al ben ik wel gebeld door de opzichter over mn kozijn.. ze komen binnen kort langs om t probleem te bekijken. Dus dan komt er eindelijk een beetje schot in de zaak.
pi_38865702
He wat balen van je enkel!!! dat wordt idd lastig met klussen!
Wel fijn dat ze werk gaan maken van je kozijn!!!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_38947541
Hallo allemaal

Gelukkig geneest mn enkel sneller dan verwacht... en kon ik vandaag al weer verder met schilderen.

Ik heb vandaag de kast deuren in de verf gezet... t frist al aardig op alleen moet t minstens nog 1 keer in de verf.

Zoals je kunt zien mist er her en der een stuk van de toplaag... ik had de afplak tape te lang laten zitten Hoop dat je t straks niet meer ziet als t goed in de verf staat, maar ben bang van wel

Het resultaat tot nu toe...

De foto is wat vaag ... maar dat komt door t licht vanbuiten en mn geweldige fotograveer kunsten
pi_39164786
ik schop mn topic weer ff omhoog in de lijst....

Helaas gaat t ie volgens mij nog wel verder zakken

Ik namelijk toch vorige week mn enkel banden gescheurd ( afstapje). Dus ik ben wel ff uit de running. Maar ik ga proberen om toch een beetje door te klussen. Dus zodra dr weer wat gebeurt zal ik wel ff een update doen
pi_39165248
Dus eerst door je enkel gaan (verrekken) en daarna je enkelbanden scheuren? Pff, beterschap hoor!
  zaterdag 24 juni 2006 @ 07:52:57 #106
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_39171234
Ziet er netjes uit allemaal, vooral die witte kast in de woonkamer vind ik erg mooi!
pi_39764486
hey allemaal,

hier eindelijk dan weer eens een update van mijn kant. Was even uit de running vanwege verrekte en ingescheurde enkelbanden

Maar nu is dan echt weer wat gebeurd in mn huisje...

De kast is klaar...
voor

en nu...

voor de rest heb ik vandaag de plinten en t deur kozijn in de eerste verf laag gezet

mn vader is ook langs geweest en heeft even een aantal dingen aan de muur gehangen voor me,
heb hier namelijk muren van gewapend beton en daar komt mn eigen boormachine niet door heen

lamp boven de salontafel

schilderijtje aan de muur

spiegeltje, spiegeltje aan de wand .....

en ja ook bij mij gaan er dingen mis... de spiegel die ik op het plankje boven de wastafel had gezet kwam naar benenden zeilen... spiegel is nog heel maar wasbak onherstelbaar kapot

dus daar maar even een nieuwe voor halen ...

ik hoop dat er nu wel schot in de zaak blijft zitten... want over 2 weekjes ben ik jarig en hou ik open huis dus dan wil ik toch wel minsten boven slapen
pi_39770970
Wat jammer van je wasbak!

Heb je nu niet bijna genoeg van het klussen en verhuizen? 't Duurt al twee maanden, ik kan me voorstellen dat je het nu onderhand echt AF wilt hebben! Nog heel veel succes, die lampen en accesoires maken een kamer echt 'af' he!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_39778378
ja ik begin er nu wel gek van t worden ja... maar ach ik ga gewoon gestaag door met t klussen en er komt vanzelf wel een keer een eind aan hoop ik
pi_39779106
van de wasbak moet je maar zo denken, scherven brengen geluk

voor de rest ziet het er mooi uit!
't enige wat ik wil is de mogelijkheid om te bewijzen dat veel geld niet gelukkig maakt....
pi_39866001
Mensen, goed en slecht nieuws....

om maar gelijk te beginnen met t slecht nieuws... mn enkel is nog steeds niet goed genezen, en dus
ben ik nog wel eventjes tot mn krukken veroordeeld en wordt er dus niet tot amper geklusd in mn huisje

goede nieuws is dat er nu daadwerkelijk wat gaat gebeuren aan mn kozijn. Schilders zijn weer terug en gaan nu eerst al t niet goed gedane schilderwerk opknappen en ook nog mn houtrot aanpakken in mn kozijn. Dus ik ben ook weer blij
pi_40429042
enne hoe ist met kozijn?
You ask me the time
But I sense something more
And I would like to give
What I think you're asking for
pi_40747295
Hey allemaal,

Eindelijk weer een update... Was er druk met van alles en nog wat dus van t klussen is eigenlijk niks te recht gekomen...

Mn kozijn verkeerd nog steeds in verrotte staat Maar ja nu is het bouwvak... dus moet nog ff geduld hebben. Maar als t nu niet snel opgelost gaat worden dan ga ik maar weer eens ff een keer bellen...

Ondertussen staat het kozijn wel al in de verf... behalve t rotte deel natuurlijk. Ik had zoiets van ik kan wel wachten op die gasten maar dan schiet het helemaal niet op.

Zoals je ziet ben ik onder de kachel gestop met schilderen. Er komt namelijk een ombouw om de kachel heen. Want zon lelijk oud geval wil ik niet in t zicht hebben...

Verder ben ik ook maar een begon met t verwijderen van t tapijt... wat een ... klus zeg , Na een uurtje zwoegen was ik er al weer helemaal klaar mee... Morgen maar weer ff een poging wagen.

Ik wil er nieuw hoogpolig tapijt in gaan leggen, Maar moet ik dan de oude lijm laag verwijderen of kan t er zo overheen? Ik zit namelijk met het probleem dat op sommige plaatsen waar de lijm weg is ook de top laag van t beton mee komt. Zoals je hier kunt zien:

Dus dat wordt dan zeker ook op nieuw egaliseren??

Als de oude laag er af zou moeten, Hoe kan ik dat dan t beste aanpakken?? Heeft iemand tips of trucks???
pi_40956346
quote:
Als de oude laag er af zou moeten, Hoe kan ik dat dan t beste aanpakken?? Heeft iemand tips of trucks???
http://www.alabastine.nl/producten/Vloerlijmverwijderaar.htm

Goed ventileren want dat spul is echt niet goed voor je...
Maar het werkt wel...

Voorderest... Ik zal mijn mond maar houden... Het belangrijkste is dat jij er blij mee bent...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')