Hey allemaal,
Eindelijk weer een update... Was er druk met van alles en nog wat dus van t klussen is eigenlijk niks te recht gekomen...
Mn kozijn verkeerd nog steeds in verrotte staat
![]()
Maar ja nu is het bouwvak... dus moet nog ff geduld hebben. Maar als t nu niet snel opgelost gaat worden dan ga ik maar weer eens ff een keer bellen...
Ondertussen staat het kozijn wel al in de verf... behalve t rotte deel natuurlijk. Ik had zoiets van ik kan wel wachten op die gasten maar dan schiet het helemaal niet op.
![]()
![]()
Zoals je ziet ben ik onder de kachel gestop met schilderen. Er komt namelijk een ombouw om de kachel heen. Want zon lelijk oud geval wil ik niet in t zicht hebben...
Verder ben ik ook maar een begon met t verwijderen van t tapijt... wat een ... klus zeg
![]()
, Na een uurtje zwoegen was ik er al weer helemaal klaar mee... Morgen maar weer ff een poging wagen.
![]()
![]()
Ik wil er nieuw hoogpolig tapijt in gaan leggen, Maar moet ik dan de oude lijm laag verwijderen of kan t er zo overheen? Ik zit namelijk met het probleem dat op sommige plaatsen waar de lijm weg is ook de top laag van t beton mee komt. Zoals je hier kunt zien:
![]()
Dus dat wordt dan zeker ook op nieuw egaliseren??
Als de oude laag er af zou moeten, Hoe kan ik dat dan t beste aanpakken?? Heeft iemand tips of trucks???