nee idd daarom denkt ik het ookquote:Op woensdag 3 mei 2006 21:58 schreef jmac het volgende:
[..]
Indeed. Tv blijft fake/nep hé... En bedenk eens wat het programma geweest zou zijn zonder die twee? Dan bleef er eigenlijk toch niets over waar je voor blijft kijken?
Mocht het inderdaad allemaal fake zijn, dan krijgen Bianca en Bjorn van mij een trofee uitgereikt voor beste actrice/acteur van april/mei 2006.quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:58 schreef jmac het volgende:
Indeed. Tv blijft fake/nep hé... En bedenk eens wat het programma geweest zou zijn zonder die twee? Dan bleef er eigenlijk toch niets over waar je voor blijft kijken?
ah joh, heb je toch wat te doen?quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:07 schreef hannekethemaster het volgende:
sjezus man is dit een slowchat topic geworden ofzo, kan het allemaal niet meer bijhouden als je ff een half uurtje gewoon rustig tv gaat kijken
Spoilertag! ?quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:42 schreef Gianluca het volgende:
[..]
Dat betekend een nieuw vers stelletje!
NIEUW VLEES IN DE KUIP![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:21 schreef amaranta het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ondertussen wel afgeven op Bianca.. Tssssk.quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:14 schreef Salsagirl het volgende:
Tsja Liesbeth...ook jij had je 10 x moeten bedenken dat ook beelden en verhaaltjes te zien/horen waren.. van je zelf..Zo slim is ze toch niet...
quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:22 schreef Suuz_ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:29 schreef Neverstop het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Narcist
quote:[b]Op woensdag 3 mei 2006 22:48
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is dit keer een vrouw die volop vreemdgaat en ook nog eens meerdere keren, terwijl (ik teminste) het in eerste instantie niet had vewacht van Bianca omdat ze zo overdreven afstandelijk deed in het beginquote:Op woensdag 3 mei 2006 23:06 schreef suus21 het volgende:
heel vreemd dat een moeder erbij komt om het kindje te troosten ofzo..waar slaat dat op? Dik in scene gezet die hele verhaallijn bjorn&bianca. Maar het werkt wel want volgens mij hebben ze wel hoge kijkcijfers.
IN vorige edities zijn mensen toch ook vreemd gegaan, dus wat is er zo anders bij deze?
Ik moest aan de moeder van Floortje denkenquote:Op woensdag 3 mei 2006 23:11 schreef suus21 het volgende:
idd, dus nog meer kijkcijfers dus best wel slim van TI
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |