abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37528466
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 23:12 schreef LoveProfusion het volgende:
Cairon echt geweldig geschreven.

Dat Temptation Island doorgestoken kaart is weten we allang. Vorig jaar die Shaka Zulu Dennis uit Big Brother.

Nu wannabe-ster Andries die veroordeeld is tot het schrijven van suffe columns in een of ander roddelblad. Hoe slecht kan Andries acteren? Heel toepasselijk vertelde hij in een grot aan een of ander sletje dat hij zijn Liesbeth niet vertrouwd...en daar stond toen een camera half verdekt opgesteld.

WIE in his right mind zou zijn vriendin of vriend zo afkraken voor de camera? Sneaky tvhoer Andries...zijn haar begint ook al uit te dunnen. Opschieten Andries met het 'ster' worden alvorens je helemaal afgetakeld bent.

Bianca de bulldog...meisje meisje meisje. Je moeder is lekkerder dan jij. Je ziet eruit als een zitzak zonder lijn..ik heb gewoon medelijden met het labiele monster. De beelden van jou al klaarvingerend voor de camera zullen voor altijd op mijn netvlies gebrand staan.

Sterkte met de rest van je leven kind. Elke dag voor hoer, hond, teef worden uitgemaakt de komende 50 jaar lijkt me vrij erg.
Heb je daar een kloon voor aangemaakt
I may be wrong, but it's highly unlikely.
  woensdag 3 mei 2006 @ 23:17:50 #152
28908 Magistic
Nu met extra veel vruchtvlees!
pi_37528620
quote:
WIE in his right mind zou zijn vriendin of vriend zo afkraken voor de camera? Sneaky tvhoer Andries...zijn haar begint ook al uit te dunnen. Opschieten Andries met het 'ster' worden alvorens je helemaal afgetakeld bent.
Ik wil wel eens weten hoe jij over je vriendin praat nadat een of andere gozer een natte vinger bij haar heeft gehaald
Narcist
pi_37528805
Nou bij mijn vriend valt geen natte vinger te halen. Bij mij wel hihihi.
Afijn...ik weet niet welke beelden Andries gezien heeft. Volg het ook pas sinds kort. Maar volgens mij baseert Andries zijn ideetjes op wat er gezegd is.. er zijn toch niet letterlijk beelden geweest van 'de natte vinger' of beelden waarop het lijkt alsof hij een natte vinger haalt.
DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!
pi_37528853
En ze stonden in de zee,dan krijg je al snel een natte vinger he'
  woensdag 3 mei 2006 @ 23:29:03 #155
28908 Magistic
Nu met extra veel vruchtvlees!
pi_37529078
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 23:22 schreef LoveProfusion het volgende:
Nou bij mijn vriend valt geen natte vinger te halen. Bij mij wel hihihi.
Afijn...ik weet niet welke beelden Andries gezien heeft. Volg het ook pas sinds kort. Maar volgens mij baseert Andries zijn ideetjes op wat er gezegd is.. er zijn toch niet letterlijk beelden geweest van 'de natte vinger' of beelden waarop het lijkt alsof hij een natte vinger haalt.
Nee duidelijke beelden zijn er niet van, maar er is duidelijk 'iets' gebeurt. En dan is ze naar mijn mening al te ver gegaan. Maargoed, Andries was op date en zocht iemand waarbij hij zijn hart kon luchten. En als die opmerkingen en geruchten dan de hele tijd door je hoofd spoken begint het aan je te knagen en zeg je soms wel eens dingen die je niet meent.

Dus om het nou direct op een slecht acteer spelletje te gooien vind ik te kort door de bocht. Eigelijk is het een natuurlijk psychologisch verschijnsel: Iemand die je liefhebt doet iets waardoor je je kut voelt, je praat dan minachtend over deze persoon om jezelf beter te voelen dan diegene.

Rare wezens he, die mensen
Narcist
pi_37529086
Haha. Ghostbuster.
Shoulder pads may come and go, but a BFF is forever O+
pi_37530572
Maandag de ontknoping
#geen
pi_37530599
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 00:11 schreef DuchessX het volgende:
Maandag de ontknoping
Ja maar Bjorn zn laatste zin zat me al niet lekker
Het is toch 2 jaar de relatie
volgens mij neemt hij dat loeder nog terug ook
  donderdag 4 mei 2006 @ 00:38:18 #159
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_37531465
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 00:11 schreef DuchessX het volgende:
Maandag de ontknoping
Toch nog niet de laatste aflevering?
sig verwijderd door FA
  donderdag 4 mei 2006 @ 00:40:23 #160
32015 suus21
Andre rocks!
pi_37531527
die gaan niet uit elkaar...althans dat is er zo ingeschreven.
fijn!
pi_37532312
quote:
Cairon echt geweldig geschreven.

Dat Temptation Island doorgestoken kaart is weten we allang. Vorig jaar die Shaka Zulu Dennis uit Big Brother.

Nu wannabe-ster Andries die veroordeeld is tot het schrijven van suffe columns in een of ander roddelblad. Hoe slecht kan Andries acteren? Heel toepasselijk vertelde hij in een grot aan een of ander sletje dat hij zijn Liesbeth niet vertrouwd...en daar stond toen een camera half verdekt opgesteld.

Bianca de bulldog...meisje meisje meisje. Je moeder is lekkerder dan jij. Je ziet eruit als een zitzak zonder lijn..ik heb gewoon medelijden met het labiele monster. De beelden van jou al klaarvingerend voor de camera zullen voor altijd op mijn netvlies gebrand staan.

Sterkte met de rest van je leven kind. Elke dag voor hoer, hond, teef worden uitgemaakt de komende 50 jaar lijkt me vrij erg.
Wauw Cairon Oh nee sorry Ja Bianca is een hoer, Andries een geile TV wannabee, Bjorn een loser die of zijn koffers moet pakken of Liesbeth de minihoer(net 19 zeg ) moet pakken zodat hij zijn waardigheid weer kan heroveren, Cheyenne een naieve lieverd is en Kevin geobeserdeerd en jaloers is.

pi_37532407
Wat ik overigens nog wel enigzins disturbing vind is dat Kevin op 19jarige leeftijd dus met een 14 jarige Cheyenne kreeg. Maar hij houdt echt zoveel van haar:) Wat een vent geweldig.... zij zal zich wel gedragen.
DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!
pi_37532426
Ja petje af voor Kevin
Een beetje kerel trapt niet in betaalde sletten
pi_37532484
Wat blijft het toch heerlijke televisie...ik vind het ook gewoon geniaal gemaakt met al die montages en extra geluidjes etc, maakt het nog sappiger dan het al is.
pi_37532543
Maandag de laatste aflevering? Nee toch!? Lijkt me niet.
Back in business.
pi_37532566
Jawel de koppels werden afgerond al
pi_37532573
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 01:10 schreef LoveProfusion het volgende:
Wat ik overigens nog wel enigzins disturbing vind is dat Kevin op 19jarige leeftijd dus met een 14 jarige Cheyenne kreeg. Maar hij houdt echt zoveel van haar:) Wat een vent geweldig.... zij zal zich wel gedragen.
En ja hij zal vast van haar houden of haar als zijn bezit zien, zij was 14 en weet niet beter, nu ziet ze dat er ook andere leuke mannen zijn die ook op haar kunnen vallen (wat haar verbaasd) en Kevin is super jaloers maar doet heel stoer voor de camera

[ Bericht 1% gewijzigd door SuperMOM op 04-05-2006 01:25:08 ]
pi_37532591
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 01:17 schreef Ghostbuster het volgende:
Jawel de koppels werden afgerond al
Er is geen dreamdate nog geweest, plus dat ze nog een week moesten werd er maandag gezegd. Dus lijkt me niet hoor.
Back in business.
pi_37532607
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 01:17 schreef Shirley het volgende:

[..]

Er is geen dreamdate nog geweest, plus dat ze nog een week moesten werd er maandag gezegd. Dus lijkt me niet hoor.
Hmm mischien brengen ze het loeder en haar vriend even bij mekaar
pi_37532675
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 01:18 schreef Ghostbuster het volgende:

[..]

Hmm mischien brengen ze het loeder en haar vriend even bij mekaar
Dat denk ik eerder. Aangezien mama ook komt... misschien dat Bjorn d'r definitief dumpt...of dat ze nog een gesprek moeten hebben. Maar niet het einde lijkt me.
Back in business.
pi_37532687
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 01:21 schreef Shirley het volgende:

[..]

Dat denk ik eerder. Aangezien mama ook komt... misschien dat Bjorn d'r definitief dumpt...of dat ze nog een gesprek moeten hebben. Maar niet het einde lijkt me.
Nee en die Liesbeth neemt Bjorn ook niet denk ik
pi_37532953
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 01:22 schreef Ghostbuster het volgende:

[..]

Tuurlijk niet. Dat is hooguit neuken en wegwezen.
Back in business.
pi_37532964
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 01:34 schreef Shirley het volgende:

[..]

Tuurlijk niet. Dat is hooguit neuken en wegwezen.
Hmm ze krijgen mischien een extra premie voor neuken
  donderdag 4 mei 2006 @ 01:52:24 #174
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_37533240
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 01:35 schreef Ghostbuster het volgende:

[..]

Hmm ze krijgen mischien een extra premie voor neuken
Dacht je dat Stephan voor de lol zijn picanto er elke keer in liet hangen?

Omgekeerde wereld voor Bianca.
pi_37534534
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 01:52 schreef Martijn_fijn het volgende:

[..]

Omgekeerde wereld voor Bianca.
Die premie heeft ie nu wel nodig om van 'niet-nader-te-noemen-soa's' af te komen.
JOHNNY HEITINGA
  donderdag 4 mei 2006 @ 08:10:13 #176
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_37534732
hahahaha
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  donderdag 4 mei 2006 @ 09:47:52 #177
16550 Scope
nietsnut
pi_37536152
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 21:42 schreef Cairon het volgende:
...Dit [Liesbeth] is het soort viswijf dat zich met alle plezier van de wereld aan de eeltige knots van een hoogbejaarde miljonair opoffert, in de hoop dat de ouwe zak het loodje legt op het hoogtepunt van de rit, en zijn fortuin aan haar nalaat...

...Kevin kiest voor die lelijke snollekop Evey. Wat hij daar in ziet is me een raadsel, wat een lelijk wijf is dat, en zonder ondertiteling is het wicht niet te verstaan.

Bjorn kiest voor Liesbeth. Big surprise there…
Ze zijn dolgelukkig met het goedkope kettinkje dat het vrouwtje hen geeft, en de knollenkop spreekt al over een teken van verbintenis, geweldig Bjorn, die dingen die je bij je HappyMeal krijgt zijn nog duurder dan dat restafval dat je nu om je nek hebt hangen.

...Andries is blijkbaar vergeten dat zijn natte vingers tot aan de knokkels in de ruim uitgelepelde hol van Rowena zat, of was het Gaby? Geef het gewoon toe dat je een zwakzinnige lijmsnuiver bent met het charisma van een bejaarde Turkse man die al sinds zijn 21ste kampt met een overgewicht en de eerste haren van zijn rug plukte toen hij 14 was!
Hulde Cairon
En vast!
  donderdag 4 mei 2006 @ 09:49:11 #178
521 ruby
Hell yeah!
pi_37536175
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 01:52 schreef Martijn_fijn het volgende:
Jezus, wat een omschrijving, haha.
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
  donderdag 4 mei 2006 @ 10:00:23 #179
99156 _Boo_
Boo_ming
pi_37536420
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 01:22 schreef Ghostbuster het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_37536908
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 09:49 schreef ruby het volgende:

[..]

Jezus, wat een omschrijving, haha.
genotsknots
Hattrick --> Fc Kaat (508888) VI.364
  donderdag 4 mei 2006 @ 10:22:31 #181
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_37537020
voor iedereen die denkt dat ik nog klonen heb, dan heb je het mis.

Ergens vorig jaar ben ik gebanned geweest, en sindsdien heb ik geen klonen meer. Dat is dus de reden waarom ik dit typ als Cairon en niet als Kugari-Ken, waarmee ik vorig jaar postte.
Hunger I want it so bad I can taste it.
it drives me mad to see it wasted,
when I need it so bad that it's burning me.
I'm hungry!
  donderdag 4 mei 2006 @ 10:36:19 #182
103972 BuffyJan
Das toch niet te geleuveee
pi_37537440
Ah ik dacht al dat je t was! Ik moet altijd zo hard lachen om je stukjes
  donderdag 4 mei 2006 @ 11:05:58 #183
99606 kruimel_20
Doe wat je wilt!
pi_37538291
"we waren allebei stomdronken"..."We wilden het voor onszelf houden" ....
dat mens heeft het iq van een grasspriet....
Vraag me af waarom ze zoooo boos word volgende week... en wat moet mamsie erbij.
Kan ze het niet alleen ofzo
the journey is more important than the end or the start
and what it meant to me will eventually be
a memory of the time when i tried so hard
  donderdag 4 mei 2006 @ 11:15:18 #184
78698 Gianluca
de stationshoerenhater
pi_37538568
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 10:00 schreef _Boo_ het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Kom niet in mn buurt je begaat een flater, in een straal van 5 kilometer schiet ik elke bitch neer
pi_37539431
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 11:15 schreef Gianluca het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
  donderdag 4 mei 2006 @ 11:47:01 #186
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_37539594
Niet alles hoeft natuurlijk tussen spoilertags .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 4 mei 2006 @ 11:48:40 #187
33536 Ghost_Viper
Still going
pi_37539641
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 11:47 schreef Copycat het volgende:
Niet alles hoeft natuurlijk tussen spoilertags .
SPOILER
With God by my side I'll cross many rivers...!!
  donderdag 4 mei 2006 @ 11:49:21 #188
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_37539676
Neuh, maakt het alleen maar onoverzichtelijk en onduidelijk wat wél en wat geen spoiler is .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_37540346
Lieve mensen, is iedereen het met me eens sadat Bianca gewoon een autist is? Ze probeert het op Bjorn af te schuiven. 'Hij is verliefd en ik mag niks' en dat soort kutsmoezen. In de voorstukjes word ze ook boos op Bjorn! Ik kreeg spontaan zin om naar Belgie te gaan en haar met eieren te bekogelen.
  donderdag 4 mei 2006 @ 12:19:32 #190
148195 Cyclopssss
nu nog nieuwer
pi_37540806
Ach, wordt er eens geneukt, is het weer niet goed!
Free your mind and your ass wil follow!
  donderdag 4 mei 2006 @ 12:28:38 #191
99606 kruimel_20
Doe wat je wilt!
pi_37541095
het programma gaat erom of ze de temptation kunnen weerstaan
er word vanalles aan gedaan om ze te verleiden
dan lukt dat .... en dan is het zo erg dat ze moeten gaan "praten"....
Lekker krom , daar gaat het programma toch over.

Ik blijf het sneu vinden dat mensen er nog aan meedoen...
the journey is more important than the end or the start
and what it meant to me will eventually be
a memory of the time when i tried so hard
  donderdag 4 mei 2006 @ 12:43:10 #192
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_37541523
Ik denk dat Bianca's moeder erin gegooid wordt, om Bianca's 'eer' nog enigszins te herstellen. Maar dat gaat niet echt lukken, met al die foto's/filmpjes van haar op internet en haar beroep werkt daar ook niet echt aan mee.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_37541638
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 12:08 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Lieve mensen, is iedereen het met me eens sadat Bianca gewoon een autist is? Ze probeert het op Bjorn af te schuiven. 'Hij is verliefd en ik mag niks' en dat soort kutsmoezen. In de voorstukjes word ze ook boos op Bjorn! Ik kreeg spontaan zin om naar Belgie te gaan en haar met eieren te bekogelen.
Ben ik het wel mee eens ja, ik hoop ook eigenlijk dat Bjorn niet over de schreef gaat met Liesbeth, Bianca gaat dat dan toch weer gebruiken als: "Zieje wel jij bent ook tever gegaan" en heeft ze voor zichelf weer een reden om kwaad te zijn zodat ze zich niet schuldig hoeft te voelen over wat ze gedaan heeft. Ze ziet alles zo verdraaid
pi_37541963
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 12:43 schreef dutchie het volgende:
Ik denk dat Bianca's moeder erin gegooid wordt, om Bianca's 'eer' nog enigszins te herstellen. Maar dat gaat niet echt lukken, met al die foto's/filmpjes van haar op internet en haar beroep werkt daar ook niet echt aan mee.
het is geen live programma hoor
Too much is never enough!
  donderdag 4 mei 2006 @ 13:48:29 #195
134256 Cutebutpsycho
Things even out.
pi_37543631
Zei Bianca nou echt dat ze het "voor henzelf wilden houden" .....Hallo!?!! Je zit in TEMPTATION ISLAND, HEBT KEIHARDE SEX MET OVERAL CAMERA'S OM JE HEEN, en dan zeg je in een 1 op 1 gesprek met de presentatrice dat je het "voor jezelf wilde houden".. Hoe kun je zijn!!

Maar dat maakt het niet minder leuk om naar te kijken..
Ik heb geen semi-intelligente signature.
JoPiDo:"Volgens mij is Cutebutpsycho een raszeikwijf, ééntje die je als man absoluut links moet laten liggen."
pi_37543823

Ik vind het zielig dat Lisette als baby een keer een deur tegen haar gezicht aan heeft gekregen waardoor ze alleen nog maar met haar linkeronderhoek praat.
pi_37544067
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 13:48 schreef Cutebutpsycho het volgende:
Zei Bianca nou echt dat ze het "voor henzelf wilden houden" .....Hallo!?!! Je zit in TEMPTATION ISLAND, HEBT KEIHARDE SEX MET OVERAL CAMERA'S OM JE HEEN, en dan zeg je in een 1 op 1 gesprek met de presentatrice dat je het "voor jezelf wilde houden".. Hoe kun je zijn!!

Maar dat maakt het niet minder leuk om naar te kijken..
Tja het was donker he.. als bianca de camera's niet kan zien, zien de camera's haar ook niet
  donderdag 4 mei 2006 @ 14:48:51 #198
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_37545354
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 12:56 schreef The6thgate het volgende:

[..]

het is geen live programma hoor
Zei ik dat dan?
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_37546007
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 12:08 schreef Whoopsydaisy het volgende:
niet spotten met autisten joh

En maandag is niet de laatste aflevering, bjorn en bianca worden gewoon bij elkaar gebracht misschien wel op verzoek van 1 van hun 2 zelf. maar dat betwijfel ik. De programma makers willen er gewoon nog wat bovenop gooien.

en dan gaan ze weer terug naar hun resort en maken ze het gewoon nog af denk ik.
  donderdag 4 mei 2006 @ 16:43:31 #200
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_37549060
Hetzelfde flikten ze vorig jaar bij die twee evenzo labiele Belgen die er met een schijnrelatie zaten te zonnen. Wonder boven wonder werden die voortijdig bij elkaar gebracht, maar ook al was het voor die twee einde spel, er kwam geen nieuw koppeltje om de leegte van deze twee gladde kippen op te vullen.
Hunger I want it so bad I can taste it.
it drives me mad to see it wasted,
when I need it so bad that it's burning me.
I'm hungry!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')