Dat heb ik ook zeker gedaan, weigeren kan altijd nog lijkt mequote:Op woensdag 3 mei 2006 20:50 schreef ChrisJX het volgende:
Das stom. Leer je lesje en schrijf je voortaan gewoon in voor dergelijke dingen.
heb je ook nog iets slims gedaan?quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:02 schreef destrovel het volgende:
Dankje
Maar ik zit nog steeds niet in manchester...
Moeten wij een weekendje manchester voor je betalen ofzo?quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:02 schreef destrovel het volgende:
Dankje
Maar ik zit nog steeds niet in manchester...
Ik heb geen weekendje, maar een weekje gemist.quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:13 schreef Timar_ het volgende:
[..]
Moeten wij een weekendje manchester voor je betalen ofzo?
win je vaak dingen?quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:13 schreef destrovel het volgende:
Beuh....boek gewonnen met bedenken van herbestemming voor een of ander vaag fort in de stelling van amsterdam.
Maar door dat hele gebeuren van manchester wat ik mis is dat gevoel van "ik ben slim" helemaal teniet gedaan
Engelsen zijn lelijkquote:Op woensdag 3 mei 2006 20:58 schreef destrovel het volgende:
Is al gezegd. Probeer iets anders om me op te beuren
Idd, en er is geen reet te doen dus je hebt helemaal niets gemist!quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:40 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Manchester is een lelijke industriestad.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |