quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:13 schreef renz0r het volgende:
HUP GRONINGEN, NOG 1 DOELPUNT TEGEN KRIJGEN!
OOG radio.quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:13 schreef Bullet-tooth het volgende:
Nu moe tik een schone bokser aan trekken, maar het is te spannend. Ik probeer nu m'n mp3 speler op OOG radio af te stemmen zodat ik m'n broek kan verschonen en niks mis van de wedstrijd.
Schumiiquote:Op woensdag 3 mei 2006 20:11 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Oja, jij was voor de Duitser.. rijdend voor Ferrari.
Anders laat je dat toch doenquote:Op woensdag 3 mei 2006 20:13 schreef Bullet-tooth het volgende:
Nu moe tik een schone bokser aan trekken, maar het is te spannend. Ik probeer nu m'n mp3 speler op OOG radio af te stemmen zodat ik m'n broek kan verschonen en niks mis van de wedstrijd.
That's a little bit more information than i need right nowquote:Op woensdag 3 mei 2006 20:12 schreef Bullet-tooth het volgende:
Ik heb net dus echt in m'n broek gepist, ik hield het te lang op en toen kwam er een wel gemikt straalte recht in m'n bokser.
HKAS, dat zijn toch die paupertjes van t Preadinius?quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:13 schreef Bullet-tooth het volgende:
Blijkbaar.quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:16 schreef wdn het volgende:
Dat ze maar snel 1-1 maken
Of willen ze niet de CL in ofzo !??!
gebrek aan wedstrijdritme.quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:15 schreef Silenus het volgende:
Waarom scoorde Babel die 3-0 nou niet gewoon vorige week..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |