Nu wel dusquote:Op woensdag 3 mei 2006 18:42 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik heb nog niemand er over gehoord...
Vind je het niet erg dat je in je eentje naar de wedstrijd gaat?quote:Op woensdag 3 mei 2006 18:41 schreef DRD het volgende:
Tweemaal Oekraine-Tunesie in Berlijn via de website van de Fifa (¤ 45,- p.s.)
Eenmaal Nederland - Servie & Montenegro in Leipzig via de Supportersclub Oranje. (¤50,-)
Ongelofelijk veel geluk gehad dus (maar mag ook wel na alle afwijzingen voor euro2000 en diverse Uefa Cup en CL finales.....)
Niet echt. Heb het wel vaker gedaan. En zal in de toekomst wel vaker gebeuren als mijn reisgenoten blijven weigeren een oranje cc aan te vragen.......quote:Op woensdag 3 mei 2006 18:43 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Vind je het niet erg dat je in je eentje naar de wedstrijd gaat?
quote:Op donderdag 4 mei 2006 00:39 schreef Xevor het volgende:
Drie groepswedsrijden van Iran.
In totaal 465 euro voor betaald (3 personen)
50 Euro per kaartje valt toch wel mee?quote:Op donderdag 4 mei 2006 09:30 schreef Asskicker14 het volgende:
De wedstrijden van Iran. Heb je dáár zoveel geld voor neergelegd?
Lol dat was via FIFAworldcup.comquote:Op donderdag 4 mei 2006 09:30 schreef Asskicker14 het volgende:
De wedstrijden van Iran. Heb je dáár zoveel geld voor neergelegd?
Blijkbaar is het zo dat je kaartjes koopt, maar er nog niet van zeker bent dat je ze ook echt krijgt. Je krijgt dan wel voorrang op kaartjes die vrijkomen.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 10:46 schreef TheGHunter het volgende:
Kan iemand me hier misschien precies uitleggen wat conditional ticket's zijn? (zo staat het op de fifa website).
Kom er namenlijk niet echt wijs uit
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |