Racist!quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:08 schreef Lienekien het volgende:
Ik houd bijvoorbeeld niet zo van raskatten.
Daar heb je een punt, waarde wyccie.quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:08 schreef wyccie het volgende:
[..]
Lees eens beter.![]()
[..]
"Katten zijn lief."
" Roze is mooi."
Niet alle katten zijn lief. Niet alle kleuren roze zijn mooi.
En toch zeggen we het. En dat wordt niet als absurd ervaren.
Dus ik mag ook zeggen dat ik homo's lief vind. (Homo's in het algemeen dus, niet 'Alle homo's", zoals jij mij misquootte.)
Jawel,quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:08 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik vind dat je best onderscheid mag maken tussen mensen, de vraag is alleen op welke grond je onderscheid maakt.
Ik houd bijvoorbeeld niet zo van raskatten.
quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:12 schreef Bupatih het volgende:
Al is dat deels te wijten aan het feit dat ik niet zo goed had gelezen..
Ik vind dat 'gewone' katten (europees korthaar) de leukste karakters hebben.quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:13 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Jawel,
maar ik laat me toch vooral leiden door karakters.
Wat is er mis met raskatten?
Oh, ok.quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:15 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik vind dat 'gewone' katten (europees korthaar) de leukste karakters hebben.
Hmm, natuurlijk zijn homo's ook gewoon mensen, maar de meeste homo's die ik ken zijn liever van karakter. Wat zachtaardiger. Zo ook Erik. (Niet dat ik nu wil zeggen dat ik hem goed ken, maar al vanaf het begin kwam hij zo bij mij over.)quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:16 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik begrijp ook heus wel dat je het goed bedoeld, wyccie.
Maar laten we alsjeblieft niet doen alsof homo's niet ook gewoon mensen zijn.
De diversiteit is netzo groot, of klein.
winegumquote:Op woensdag 3 mei 2006 22:20 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat mag je niet vragen, gewoon meedoen
Drop of winegum?
quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:23 schreef De-oneven-2 het volgende:
Moeilijk, moeilijk, moeilijk.
Nu ja, ik houd erg van kleuren. Roze komt soms erg goed van pas, hoor.quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:24 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik had jou gelijk bij 'grijs' geschaard.
Ik ga ook voor grijs.
Ik bedenk me nu dat ik nog nooit wat van jouw kunstwerken heb gezien.quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:25 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Nu ja, ik houd erg van kleuren. Roze komt soms erg goed van pas, hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wil je een psychologische analyse?quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:28 schreef De-oneven-2 het volgende:
Komt er nog een eindconclusie of een evaluatie, ofzo?
quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:29 schreef Augustina het volgende:
geen van beide
Die komt zo.quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:30 schreef Bupatih het volgende:
Andijvie.
quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:29 schreef DaMart het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:32 schreef wyccie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:33 schreef DaMart het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....dass wir fliegen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:35 schreef Bupatih het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geen andijvie meer.
Spruitjes of witlof?
quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:38 schreef De-oneven-2 het volgende:
Jezus, ik vind beide écht niet te vreten.
Tsja, je moet keuzes maken in het leven.quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:38 schreef De-oneven-2 het volgende:
Dan pak je toch rauwe witlof met appeltjes!quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:38 schreef De-oneven-2 het volgende:
Maar witlof is onverwachtserquote:Op woensdag 3 mei 2006 22:40 schreef De-oneven-2 het volgende:
Doe de spruitjes maar. Daar kan je tenminste nog redelijk mee mikken.
quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:34 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:42 schreef LXIV het volgende:
Yoghurt.
Grappig, bij mij is het een van de weinige dingen die ik wel lustquote:Op woensdag 3 mei 2006 22:43 schreef LXIV het volgende:
[..]
Vla is dan een van die weinige dingen die ik écht niet lust.
Dan heb ik inderdaad nog liever een bord witlof.quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:43 schreef LXIV het volgende:
[..]
Vla is dan een van die weinige dingen die ik écht niet lust.
Het kind in mij juicht.quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:44 schreef LXIV het volgende:
Wel leuk hé, DO-2!
Wanneer juffrouw wyccie spelletjes met ons speelt!![]()
quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:44 schreef LXIV het volgende:
Wel leuk hé, DO-2!
Wanneer juffrouw wyccie spelletjes met ons speelt!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:45 schreef wyccie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
The End Times are wild
Misschien heeft Erik wel een R_ON herbeleving en is ie even aan het schuilen.quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:46 schreef DaMart het volgende:
Waar zijn Bupatih en Erik trouwens gebleven?
Oh ja! Dat was het!quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:48 schreef DaMart het volgende:
zuidpool, want daar zijn pinguins!
Huilen in een hoekje toen juf wyccie vertelde dat LV haar lievelingetje is!quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:46 schreef DaMart het volgende:
Waar zijn Bupatih en Erik trouwens gebleven?
Jij mag niet spieken!quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Huilen in een hoekje toen juf wyccie vertelde dat LV haar lievelingetje is!
Wie heeft jou dat verteld????quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Huilen in een hoekje toen juf wyccie vertelde dat LV haar lievelingetje is!
Ik denk Victoria.quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:53 schreef De-oneven-2 het volgende:
Euh...Welke van de 2 praat het minst?
Ik maak geen mooie tekening meer voor u als de zomervakantie nadert!quote:
Volgens mij Victoria... en sowieso gaat kwaliteit boven kwantiteit, dus valt Sylvie afquote:Op woensdag 3 mei 2006 22:53 schreef De-oneven-2 het volgende:
Euh...Welke van de 2 praat het minst?
nee, dat was mijn antwoordquote:Op woensdag 3 mei 2006 22:55 schreef De-oneven-2 het volgende:
Is dat het antwoord op mijn vraag, Aug?
Jij blijft toch zitten!quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik maak geen mooie tekening meer voor u als de zomervakantie nadert!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |