Nu ja, ik houd erg van kleuren. Roze komt soms erg goed van pas, hoor.quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:24 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik had jou gelijk bij 'grijs' geschaard.
Ik ga ook voor grijs.
Ik bedenk me nu dat ik nog nooit wat van jouw kunstwerken heb gezien.quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:25 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Nu ja, ik houd erg van kleuren. Roze komt soms erg goed van pas, hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wil je een psychologische analyse?quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:28 schreef De-oneven-2 het volgende:
Komt er nog een eindconclusie of een evaluatie, ofzo?
quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:29 schreef Augustina het volgende:
geen van beide
Die komt zo.quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:30 schreef Bupatih het volgende:
Andijvie.
quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:29 schreef DaMart het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:32 schreef wyccie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:33 schreef DaMart het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....dass wir fliegen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:35 schreef Bupatih het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geen andijvie meer.
Spruitjes of witlof?
quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:38 schreef De-oneven-2 het volgende:
Jezus, ik vind beide écht niet te vreten.
Tsja, je moet keuzes maken in het leven.quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:38 schreef De-oneven-2 het volgende:
Jezus, ik vind beide écht niet te vreten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |