Het is ook niet aanwezig?quote:Op woensdag 3 mei 2006 17:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat eerste is niet geheim, dat tweede is niet verborgen en dat derde is niet gesluierd.
Nou, nou! Ik dacht even dat jij grove taal bezigde!quote:Op woensdag 3 mei 2006 17:58 schreef Lienekien het volgende:
Ik ga hoerenspaghetti klaarmaken.
quote:Ingredienten:
250 gram spaghetti
3 eetlepels olijfolie
4 tenen knoflook
olijven (aantal naar keuze)
verse peterselie
kappertjes (hoeveelheid naar keuze)
1 blikje ansjovis
1 ui
1 sjalot
1 rode peper
zout
tomatenpuree
Bereiding:
Kook de pasta in 2,5 liter zout water en voeg er wat olie aan toe. Koken tot hij beetgaar is, afgieten en met veel koud water afspoelen.
Tijdens het koken kun je de knoflook, ui, sjalot, rode peper, de olijven en peterselie reeds fijnhakken.
Dan doe je in dezelfde pan de 3 eetlepels olijfolie. Vervolgens bak je de ui, sjalot, rode peper en als alles mooi gebruind is voeg je er de tomatenpulp aan toe. Even laten koken en dan vervolgens de knoflook, kappertjes, ansjovis en peterselie toevoegen, evenals de gekookte spaghetti.
Eventueel wat zout of peper toevoegen.
250 gram spagetti?, daar kun je een heel leger mee voerenquote:Op woensdag 3 mei 2006 18:27 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dit is het recept dat ik van internet heb geplukt. De sjalot en de rode peper laat ik weg.
Ik moet het nog opeten, dus ik weet nog niet of het lekker is.
Ik doe wel minder voor een eenpersoons portie.quote:Op woensdag 3 mei 2006 18:35 schreef Re het volgende:
[..]
250 gram spagetti?, daar kun je een heel leger mee voeren
Nou, ik heb dus echt kiespijn... sinds gisterenavond eigenlijk al!quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Ouderwets gezellig, met DaMarts dijenkletsers.
Hé, die grap kwam ik net ook tegen in het Matige Woordspelingen-topic.quote:Op woensdag 3 mei 2006 19:59 schreef DaMart het volgende:
Auw! Ik heb pijn in mijn mond.
Morgen maar even de tandarts bellen om te vragen of hij een gaatje voor me heeft
ik ben dus serieus!
Ja, ik bedacht dat die grap daar ook wel thuishoordequote:Op woensdag 3 mei 2006 20:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hé, die grap kwam ik net ook tegen in het Matige Woordspelingen-topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |