abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37511671
Bij die aanbieding van Debitel die ze nu hebben (Debitel/elfort voor 3,95/maand, 100 belminuten of 200 sms).

Behalve dat ze 9-nog-wat vragen voor nummerbehoud en ik mijn telefoon moet laten unlocken.

Ik werd net nl. gebeld door Orange (ik heb nu Orange prepaid) en die wilde me Orange Free aansmeren voor 11,50 en dan 22,50 beltegoed (helft betalen dus maar). Hij belt vrijdag terug en dan wil ik uiteraard kunnen zeggen dat Debitel véél goedkoper is.

Maar adders?
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  woensdag 3 mei 2006 @ 14:55:54 #2
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_37512170
Debitel is (volgens half telecomvergelijker.nl) nogal een (#&$*#@bedrijf zodra er *iets* fout gaat! Klantenservice is nogal gammel...
Verder zijn dit soort aanbiedingen weinig bijzonders, het kan nog best goedkoper als je goed zoekt.

De adder zit trouwens gewoon bij het niet-opzeggen na een jaar, dan betaal je de volle mep.
censuur :O
pi_37512515
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 14:55 schreef RemcoDelft het volgende:
Debitel is (volgens half telecomvergelijker.nl) nogal een (#&$*#@bedrijf zodra er *iets* fout gaat! Klantenservice is nogal gammel...
Verder zijn dit soort aanbiedingen weinig bijzonders, het kan nog best goedkoper als je goed zoekt.

De adder zit trouwens gewoon bij het niet-opzeggen na een jaar, dan betaal je de volle mep.
Oh ja, maar daar let ik wel op Heb al eerder een Telfort 500 min. voor weet-ik-wat gehad, maar daar zaten de smsjes niet in de bundel en was met cash back.

Nog goedkoper? Ff zoeken dan maar tips mogen
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')