Eweka + SABnzbd + Binsearch is alles dat je nodig hebt.quote:Op woensdag 3 mei 2006 15:14 schreef JanaX het volgende:
Newsleecher+Tweaknews+FTD+binsearch=![]()
headeren, wat is dat
Elke keer als ik quickpar start en aan het winrarren ben denk ik; kan het niet makkelijker, ik gaat even SABnzbd opzoeken.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:22 schreef Geqxon het volgende:
Voor dat ik FTD geupdate heb ben ik 1 a 2 minuten verder.
Binsearch: ALT+TAB naar Firefox, CTRL+E, intypen wat ik zoek (meestal series), enter!
Bij "Create NZB" dropt Firefox hem automatisch inde SABnzbd map, en heb ik een paar minuten later een heel mooi uitgepakt .avi bestandje, aangezien SABnzbd dat automatisch parchecked en unrarred.
Vanwege de webinterface kan ik makkelijk vanaf elke PC in de wereld alles in de gaten houden, en kan ik zelfs vanaf mijn werk NZB files inladen, zodat deze thuis geladen worden.
Makkelijker kan niet
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:07 schreef Merkie het volgende:
Hmm, ik houd niet echt van webinterfaces. Nogal statisch. Wel handig, maar mijn GrabIt vind ik makkelijker.
hoe run je het nou? want ik heb het geinstalleerd, maar ik krijg het niet in me browser aan de praatquote:
quote:Op zondag 7 mei 2006 10:59 schreef DumDaDum het volgende:
En nee, ik download geen nieuwsgroep items...![]()
http://127.0.0.1:9090/ninanquote:Op zondag 7 mei 2006 08:40 schreef donald_dick het volgende:
[..]
hoe run je het nou? want ik heb het geinstalleerd, maar ik krijg het niet in me browser aan de praat
De beste voor muziekquote:Op woensdag 3 mei 2006 14:26 schreef El_Rolando het volgende:
DC++
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |