Grabit+Eweka+FTD+binsearch+bluefish pluginquote:Op woensdag 3 mei 2006 15:14 schreef JanaX het volgende:
Newsleecher+Tweaknews+FTD+binsearch=![]()
headeren, wat is dat
Yep en Giganews is echt de beste op dat gebied (mag ook wel want ze zijn direct ook de duurste)quote:Op woensdag 3 mei 2006 15:20 schreef Misanthropist het volgende:
Tweaknews en Giganews zijn, net als Supernews aanbieders van een usenetdienst?
bijna alles wat ik download via tweaknews is compleetquote:Op woensdag 3 mei 2006 15:17 schreef Gunner het volgende:
diverse andere fora. Er waren onlangs misschien geen downtime problemen dan wel problemen met compleetheid en niet een klein beetje ook naar ik las
quote:Op woensdag 3 mei 2006 15:25 schreef thedude0 het volgende:
bijna alles wat ik download via tweaknews is compleet![]()
Welk index programma met toch veel nederlandse shit gebruik jij dan ?quote:Op woensdag 3 mei 2006 15:26 schreef thedude0 het volgende:
ftd is een kut programma trouwens
geen want ik heb geen nederlandse dingen nodigquote:Op woensdag 3 mei 2006 15:29 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Welk index programma met toch veel nederlandse shit gebruik jij dan ?
ik hoef het ook niet maar als het kan is het toch wel makelijkerquote:Op woensdag 3 mei 2006 15:29 schreef thedude0 het volgende:
[..]
geen want ik heb geen nederlandse dingen nodig
zon 99% jaquote:Op woensdag 3 mei 2006 15:25 schreef thedude0 het volgende:
[..]
bijna alles wat ik download via tweaknews is compleet![]()
http://en.wikipedia.org/w(...)sharing_applicationsquote:Op woensdag 3 mei 2006 15:55 schreef Misanthropist het volgende:
maar 'simpele' p2p programma's nog verder naast usenetclients?
En dan lekker op school op een 10Mbit+ hubje gaan zitten en alles binnen een paar minuten binnenslurpenquote:Op woensdag 3 mei 2006 14:26 schreef El_Rolando het volgende:
DC++
Of beter nog, thuisquote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:13 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
[..]
En dan lekker op school op een 10Mbit+ hubje gaan zitten en alles binnen een paar minuten binnenslurpen
Newsleecher + Giganews + Terranews + FTD + binsearch + 20Mbit ADSL =quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |