Dat zou kunnen.quote:Op woensdag 3 mei 2006 16:10 schreef speknek het volgende:
Lijkt me een Square-Enix exclusive.
Heeft hij het over exclusive?quote:Op woensdag 3 mei 2006 16:54 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Dat zou kunnen.
Ik kan me niet voorstellen dat een Westerse games maker die beter is dan Blizzard een exclusieve game maakt voor Wii.
Ik weet het niet... ik heb overigens volle vertrouwen in Matt.
We mogen aannemen dat het een veelbelovend spel is. Als dat zo is, dan zijn de controls ook zo speciaal dat het alleen op Wii te spelen is.quote:
Ik ben eigelijk een beetje bang voor GTA op Wii... je zou dan mensen neer kunnen knallen zoals in het echt, en de Wii controller gebruiken als een honkballknuppel en mensen in elkaar kunnen slaan... nou, dan wordt de Wii gelijk verboden in Amerika en Australie en weet ik veel waar.quote:Op woensdag 3 mei 2006 17:02 schreef Tomasso het volgende:
Maar iig, Rockstar met GTA zou ook een behoorlijke hit zijn. Of je de game nu goed vindt of niet, Nintendo heeft zulk soort grote games wel nodig willen ze een beetje weer fatsoenlijk verkopen
Gewoon wachten tot een of andere gamespot member het kraakt.quote:Op woensdag 3 mei 2006 18:27 schreef Ruzbeh het volgende:
Kraak de Luigi code:
http://www.nintendo.com/newsarticle?articleid=T8g6n2c1hqhQU6dUPNVunTkcB5Nfr43t&page=
Ik ben hier niet goed in.
Rayman Raving Rabbids is de huidige titel.quote:"Control your spider and other creatures by rotating your controller."
Wtf Ancel.quote:* Combat the Ultra-Crazed Evil Rabbits – Take control of Rayman and his knack for attack to help save his world from the raving rabbids. They are mischievous, insane and completely out of control. There are several types of rabbids each with its own mischievous characteristics.
* Master and Ride Creatures – Tame and control various creatures such as sharks, eagles, rhinos, spiders and angelfish. Rayman can master each animal’s unique capabilities to help in his battle against the devious rabbits.
* Dress to Impress – Customize and disguise Rayman. Go punk, pop, rock or hip hop to infiltrate the bunnies and foil their devious plans.
* Explore the Colorful Fantastic World of Rayman – Explore amazing free-roaming environments and beautiful epic landscapes that mix real and fantastical styles to create a visually stunning experience.
Titel is officieelquote:Op woensdag 3 mei 2006 18:37 schreef Ruzbeh het volgende:
Ubisoft's E3 lineup:
Assassin’s Creed
Brothers In Arms Hell’s Highway
Dark Messiah of Might & Magic
Enchanted Arms
“Unannounced title” (FPS by Free Radical)
Open Season
Rayman Raving Rabbids
Red Steel
Tom Clancy’s Splinter Cell Double Agent
Tom Clancy’s Rainbow Six Vegas
Die Free Radical game is voor Wii.
quote:Op woensdag 3 mei 2006 18:34 schreef Xrenity het volgende:
http://www.gaming-age.com/previews/wii/rayman_rr/1.jpg
HOWDYPquote:Op woensdag 3 mei 2006 18:27 schreef Ruzbeh het volgende:
Kraak de Luigi code:
http://www.nintendo.com/newsarticle?articleid=T8g6n2c1hqhQU6dUPNVunTkcB5Nfr43t&page=
Ik ben hier niet goed in.
Howdy partners, way to crack the code, but you will have to wait to find it out, wont youquote:Op woensdag 3 mei 2006 18:46 schreef Tomasso het volgende:
[..]
HOWDYP
ARDNERS
WAYTO(CRACK)THE
CODEBUTYOUWILL
HAVETO
WAITTOFINDOUT
WONTYOU
Ja, ik denk dat hij zich gewoon verveeldequote:Op woensdag 3 mei 2006 18:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Howdy partners, way to crack the code, but you will have to wait to find it out, wont you?
quote:Op woensdag 3 mei 2006 19:12 schreef MMaRsu het volgende:
Wii *fapfap*
NCsoft zou vet zijn. Guild Wars op de Wiiquote:Op woensdag 3 mei 2006 13:57 schreef Xrenity het volgende:
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=98031
Over mystery post van Matt :]
[..]
/edit
[..]
ZOMG
Guild Wars op de Wii zou echt waanzinnig zijn. O_Oquote:Op woensdag 3 mei 2006 19:31 schreef EricG het volgende:
[..]
NCsoft zou vet zijn. Guild Wars op de Wii![]()
tevens een tvp
Duurt niet lang meer dus.quote:Op woensdag 3 mei 2006 18:29 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Gewoon wachten tot een of andere gamespot member het kraakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |