Wii spelen met de hoofdrolspeler denk ikquote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:16 schreef Erwtensoep het volgende:
Zit ze nou tv te kijken of met de Wii te spelen?
Volgens mij zijn het geen ingame beelden.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
Meer van de Sadness trailer:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ze doet me denken aan Mona Sax.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
Meer van de Sadness trailer:
[afbeelding]
[afbeelding]
doet me denken aan die keer dat m'n buurjongen bij de pre-rendered intro van jedi power battles verkondigde dat alleen de playstation zulke mooie graphics aankon.quote:
Dus ik was niet de enige.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:28 schreef Retuobak het volgende:
[..]
THANK YOU!
Ik zat al de hele tijd te denken aan welke personage ze me deed denken
Pfff... De pot verwijt de ketel... Maar goed, ik hou erover opquote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:14 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Het hoeft ook niet noodzakelijk, maar dat kan het systeem makkelijker maken. Maar ik heb al lang gezien dat mensen als Tomasso alleen lezen wat ze willen lezen.
Omdat het plaatje dat ik gegoogled had niet te groot was qua filesizequote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:50 schreef Ruzbeh het volgende:
Waarom hebben jullie allemaal van die avatars die niet 60x60 zijn.
Neem die van mij over.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:28 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Omdat het plaatje dat ik gegoogled had niet te groot was qua filesize
Maar nu je het zegt ben ik wel toe aan een nieuwe avatar
Als ik hem afgeschreven had had ik hem al weggedaanquote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:42 schreef Erwtensoep het volgende:
En waarom schrijf je die console zo snel af dan?
Tja, en ik voor de PC want dat heeft een groot deel van de 360 titels of equivalenten daarvan. En daarnaast mijn favo genres in overvloed (godgames en adventure).quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:49 schreef Erwtensoep het volgende:
Tja als een pc hebt die bij de tijd is bied de 360 inderdaad weinig nieuws. Al zou ik dan toch liever voor de console kiezen.
Ken hem nog jaquote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:04 schreef Ruzbeh het volgende:
Voor de mensen die 'm vorig jaar gemist hebben:
You will say 'wow'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |