Ja, vooral vrouwelijke homo's.quote:Op woensdag 3 mei 2006 14:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Lienekien, we hebben jou nog niet gehad. Ken jij homo's?
Maar dat kwam ook alleen maar door deze opmerking:quote:
quote:Op woensdag 3 mei 2006 14:43 schreef Lienekien het volgende:
En vraag b: rekenen we homoseksuele vrouwen ook tot de categorie homo's?
Is dit een flauw raadsel ofzo?quote:
Jij bent best slim voor je leeftijd.quote:Op woensdag 3 mei 2006 14:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar dat kwam ook alleen maar door deze opmerking:
[..]
Ik vind je zo best ironisch overkomen met jequote:Op woensdag 3 mei 2006 14:51 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Jij bent best slim voor je leeftijd.
Ik zou het gewoon accepteren zoals het er staat. Complimenten moet je met open armen ontvangen.quote:Op woensdag 3 mei 2006 14:52 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik vind je zo best ironisch overkomen met je-smiley!
Ja, maar enkele dagen geleden las ik nog een opmerking van L. waarin ze zei dat ze 'quote:Op woensdag 3 mei 2006 14:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zou het gewoon accepteren zoals het er staat. Complimenten moet je met open armen ontvangen.
Enkele dagen gelezenquote:Op woensdag 3 mei 2006 14:54 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, maar enkele dagen gelezen las ik nog een opmerking van L. waarin ze zei dat ze '-reacties' meestal niet serieus bedoelt.
Mocht het desondanks toch serieus bedoeld zijn, dan houd ik van haar.
Mocht het niet serieus bedoeld zijn, dan houd ik nog steeds van haar.
quote:
Heb ik dat gezegd, 'meestal niet'? Volgens mij gold de opmerking alleen voor die context, waarin ik met DO-2 weer ergens over aan het 'stechelen' was.quote:Op woensdag 3 mei 2006 14:54 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, maar enkele dagen gelezen las ik nog een opmerking van L. waarin ze zei dat ze '-reacties' meestal niet serieus bedoelt.
Mocht het desondanks toch serieus bedoeld zijn, dan houd ik van haar.
Mocht het niet serieus bedoeld zijn, dan houd ik nog steeds van haar.
Ja, zoiets dacht ik. Maar ik kan het net zo goed helemaal fout hebben.quote:Op woensdag 3 mei 2006 14:56 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Heb ik dat gezegd, 'meestal niet'? Volgens mij gold de opmerking alleen voor die context, waarin ik met DO-2 weer ergens over aan het 'stechelen' was.
Het was serieus bedoeld, maar natuurlijk wel een klein plaagstootje.
Als ze nog jong zijn, 18 ofzo, dan zijn ze kleinquote:Op woensdag 3 mei 2006 15:22 schreef De-oneven-2 het volgende:
'..een klein vogeltje...'
Zo klein vind ik reigers niet, eigenlijk.
Oh, die ken ik nog niet!quote:Op woensdag 3 mei 2006 16:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[insert meivakantiegrap]
... Ik geloof Erik.., dat je gevoel voor humor nog in de kast ligt...quote:
Ik moest lachenquote:Op woensdag 3 mei 2006 16:33 schreef Bupatih het volgende:
Het is zo stil in mei...
Maar dat ligt aan juli.quote:Op woensdag 3 mei 2006 16:33 schreef Bupatih het volgende:
Het is zo stil in mei...
quote:
Ik ook nietquote:
Maar wel een vrije dagquote:
Dat was DM's grap. Als het ware. Zeg maar.quote:
Oh, dat had ik niet in de gaten. Ik had het niet door, zeg maar.quote:Op woensdag 3 mei 2006 16:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat was DM's grap. Als het ware. Zeg maar.
Was het grap waarvan je achteraf zou zeggen: gaTverdamme?quote:Op woensdag 3 mei 2006 17:00 schreef Bupatih het volgende:! Er kwam opeens een best goede grap, die over homo's gaat, in me op.
Nee. Want hij is eigenlijk best wel slecht.quote:Op woensdag 3 mei 2006 17:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Vertel, nu ben ik ook nieuwsgierig ook.
Nou, hij kwam anders bést snel in me op.quote:Op woensdag 3 mei 2006 17:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Je weet er gewoon geen, Blufatih.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |