Ik ben jurist en schrijf boze juridische brieven! En geef advies aan ondernemers die zijn aangesloten bij mijn werkgever.quote:
quote:Op woensdag 3 mei 2006 11:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Erik zou ervan afgeflikkerd zijn...
Nu ben ik er ECHT doorheen
Nou, eigenlijk niet. Maar dat doet er niet toe.quote:Op woensdag 3 mei 2006 11:31 schreef Bupatih het volgende:
[..]Ik moest nog lachen ook.
Ik hoop Erik ook, natuurlijk!
Ha! Nu heb ik je! Daar ga ik je mee plagen!!! Ha!quote:Op woensdag 3 mei 2006 11:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben jurist en schrijf boze juridische brieven! En geef advies aan ondernemers die zijn aangesloten bij mijn werkgever.
Jawel. Dat doet er wel toe.quote:Op woensdag 3 mei 2006 11:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk niet. Maar dat doet er niet toe.
Moet ik je soms aanklagen wegens smaad en laster?quote:Op woensdag 3 mei 2006 11:32 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ha! Nu heb ik je! Daar ga ik je mee plagen!!! Ha!
Puh!
Ik weet nog niet hóé, maar dat komt nog wel, juristje van niks!
Ik kon hem echt niet laten liggen, sorryquote:Op woensdag 3 mei 2006 11:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk niet. Maar dat doet er niet toe.
...quote:Op woensdag 3 mei 2006 11:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Moet ik je soms aanklagen wegens smaad en laster?![]()
Jij... jurist... eh... recht... ik...quote:Op woensdag 3 mei 2006 11:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Moet ik je soms aanklagen wegens smaad en laster?![]()
Iedereen heeft zo z'n behoeftes, als die van jou het naar beneden halen van homoseksuelen is, mag dat.quote:Op woensdag 3 mei 2006 11:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kon hem echt niet laten liggen, sorry
Ik ben niet saai en ook niet nietszeggend!quote:Op woensdag 3 mei 2006 11:35 schreef Bupatih het volgende:
[..]
...
Ik wil hier ad rem op reageren, maar juristen zijn zó saai en nietszeggend dat er gewoon niks leuks over valt te vertellen.
Nee hoor, die behoefte heb ik helemaal niet.quote:Op woensdag 3 mei 2006 11:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Iedereen heeft zo z'n behoeftes, als die van jou het naar beneden halen van homoseksuelen is, mag dat..
Zie je wel, ik kán gewoon niks semi-grappigs zeggen over dat nietszeggende bestaan van jou.quote:Op woensdag 3 mei 2006 11:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Iedereen heeft zo z'n behoeftes, als die van jou het naar beneden halen van homoseksuelen is, mag dat..
Komt vast ook leuk over in brieven en rechtbanken, het spreekt in je voordeel, dat blijkt wel.
Het is volgens mij niet eens echt het neerhalen van homo's waar het om draait, maar dat we nu gewoon iets hebben om flauwe woordgrapjes over te maken.quote:Op woensdag 3 mei 2006 11:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Precies!quote:Op woensdag 3 mei 2006 11:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het is volgens mij niet eens echt het neerhalen van homo's waar het om draait, maar dat we nu gewoon iets hebben om flauwe woordgrapjes over te maken.Niks persoonlijk, dus...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 3 mei 2006 11:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Precies!
Trouwens:
Het is groen, en heeft 2 wielen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
quote:Op woensdag 3 mei 2006 11:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Precies!
Trouwens:
Het is groen, en heeft 2 wielen...Het is nietszeggend en houdt dieren gevangen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kán het gewoon niet.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
quote:Op woensdag 3 mei 2006 11:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Het is saai, nietszeggend en je moet er ook nog gesluierd lopen als vrouwIk moest glimlachen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[afbeelding]
Ik kán het gewoon niet.
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
quote:Op woensdag 3 mei 2006 11:47 schreef Bupatih het volgende:
Vooral die smiley doet het hem!![]()
[afbeelding]
quote:Op woensdag 3 mei 2006 11:50 schreef k_man het volgende:
Zegt die ene jurist tegen de andere 'ik ben pleite'.
O jé. Dan is er wel wat aan de hand.quote:Op woensdag 3 mei 2006 11:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Is het vreemd als je vader met betraande ogen thuiskomt, gebeld wordt door een collega/vriend weinig praat, veel in zijn ogen wrijft en daarna naar zijn slaapkamer vertrekt?
Da's heftig. Heb ik vroeger ook meegemaakt met mijn vader. Alleen toen heette het nog oversnappen. Ik was wel iets té jong om er veel van te snappen. Maar de sfeer kon aardig verstikkend zijn.quote:Op woensdag 3 mei 2006 12:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn pa heeft een burn-out, en loopt bij een psychologe. Moeite om over gevoelens te praten en dat is allemaal gewoon stom. Het zorgt voor zo'n grote druk binnen ons gezin.
Ik ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....ok... die was erg flauw![]()
quote:Op woensdag 3 mei 2006 12:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ook
Het is blauw en nog geen negentien!Zou jij niet gaan werken, manneke?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....ok... die was erg flauwAl die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
Maar ik ga nu weer door... met werken dan.quote:Op woensdag 3 mei 2006 12:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat heb ik alweer gedaan hoor! Twintig minuten lang
Ben benieuwd hoe lang je het volhoudt.quote:Op woensdag 3 mei 2006 12:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar ik ga nu weer door... met werken dan.
Sorry.quote:Op woensdag 3 mei 2006 12:18 schreef Lienekien het volgende:
Fijn. Ik word weer genegeerd met mijn goede bedoelingen.![]()
Nee. Ik moet voor school werken.quote:Op woensdag 3 mei 2006 13:08 schreef De-oneven-2 het volgende:
Moeten jullie niet in de zon zitten?
quote:Op woensdag 3 mei 2006 13:06 schreef Bupatih het volgende:
lienelien
Nu nog wachten op Lienemien, Lienepien, Lienerien, etc...
Hoe heet jij dan? Eline, Lien?quote:Op woensdag 3 mei 2006 13:24 schreef Lienekien het volgende:
[..]
![]()
Ik zie dat ze Eveline heet. Zo heet ik natuurlijk niet.![]()
Dan ik ook nietquote:
Ooit, toen ik rond een jaar of 8 was en nog in Grun woonde, had ik een vriendinnetje die Lieneke heette... Dat vond ik toen zo'n mooie naam.quote:
Ha-Tha!quote:Op woensdag 3 mei 2006 13:40 schreef Tha_Erik het volgende:
HA-E!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |