Ja, vooral vrouwelijke homo's.quote:Op woensdag 3 mei 2006 14:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Lienekien, we hebben jou nog niet gehad. Ken jij homo's?
Maar dat kwam ook alleen maar door deze opmerking:quote:
quote:Op woensdag 3 mei 2006 14:43 schreef Lienekien het volgende:
En vraag b: rekenen we homoseksuele vrouwen ook tot de categorie homo's?
Is dit een flauw raadsel ofzo?quote:
Jij bent best slim voor je leeftijd.quote:Op woensdag 3 mei 2006 14:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar dat kwam ook alleen maar door deze opmerking:
[..]
Ik vind je zo best ironisch overkomen met jequote:Op woensdag 3 mei 2006 14:51 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Jij bent best slim voor je leeftijd.
Ik zou het gewoon accepteren zoals het er staat. Complimenten moet je met open armen ontvangen.quote:Op woensdag 3 mei 2006 14:52 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik vind je zo best ironisch overkomen met je-smiley!
Ja, maar enkele dagen geleden las ik nog een opmerking van L. waarin ze zei dat ze 'quote:Op woensdag 3 mei 2006 14:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zou het gewoon accepteren zoals het er staat. Complimenten moet je met open armen ontvangen.
Enkele dagen gelezenquote:Op woensdag 3 mei 2006 14:54 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, maar enkele dagen gelezen las ik nog een opmerking van L. waarin ze zei dat ze '-reacties' meestal niet serieus bedoelt.
Mocht het desondanks toch serieus bedoeld zijn, dan houd ik van haar.
Mocht het niet serieus bedoeld zijn, dan houd ik nog steeds van haar.
quote:
Heb ik dat gezegd, 'meestal niet'? Volgens mij gold de opmerking alleen voor die context, waarin ik met DO-2 weer ergens over aan het 'stechelen' was.quote:Op woensdag 3 mei 2006 14:54 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, maar enkele dagen gelezen las ik nog een opmerking van L. waarin ze zei dat ze '-reacties' meestal niet serieus bedoelt.
Mocht het desondanks toch serieus bedoeld zijn, dan houd ik van haar.
Mocht het niet serieus bedoeld zijn, dan houd ik nog steeds van haar.
Ja, zoiets dacht ik. Maar ik kan het net zo goed helemaal fout hebben.quote:Op woensdag 3 mei 2006 14:56 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Heb ik dat gezegd, 'meestal niet'? Volgens mij gold de opmerking alleen voor die context, waarin ik met DO-2 weer ergens over aan het 'stechelen' was.
Het was serieus bedoeld, maar natuurlijk wel een klein plaagstootje.
Als ze nog jong zijn, 18 ofzo, dan zijn ze kleinquote:Op woensdag 3 mei 2006 15:22 schreef De-oneven-2 het volgende:
'..een klein vogeltje...'
Zo klein vind ik reigers niet, eigenlijk.
Oh, die ken ik nog niet!quote:Op woensdag 3 mei 2006 16:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[insert meivakantiegrap]
... Ik geloof Erik.., dat je gevoel voor humor nog in de kast ligt...quote:
Ik moest lachenquote:Op woensdag 3 mei 2006 16:33 schreef Bupatih het volgende:
Het is zo stil in mei...
Maar dat ligt aan juli.quote:Op woensdag 3 mei 2006 16:33 schreef Bupatih het volgende:
Het is zo stil in mei...
quote:
Ik ook nietquote:
Maar wel een vrije dagquote:
Dat was DM's grap. Als het ware. Zeg maar.quote:
Oh, dat had ik niet in de gaten. Ik had het niet door, zeg maar.quote:Op woensdag 3 mei 2006 16:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat was DM's grap. Als het ware. Zeg maar.
Was het grap waarvan je achteraf zou zeggen: gaTverdamme?quote:Op woensdag 3 mei 2006 17:00 schreef Bupatih het volgende:! Er kwam opeens een best goede grap, die over homo's gaat, in me op.
Nee. Want hij is eigenlijk best wel slecht.quote:Op woensdag 3 mei 2006 17:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Vertel, nu ben ik ook nieuwsgierig ook.
Nou, hij kwam anders bést snel in me op.quote:Op woensdag 3 mei 2006 17:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Je weet er gewoon geen, Blufatih.
Wel een waarvan ik achteraf zou zeggen: Bupatih-onwaardig.quote:Op woensdag 3 mei 2006 17:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Was het grap waarvan je achteraf zou zeggen: gaTverdamme?
Tot later, meneer.quote:Op woensdag 3 mei 2006 17:03 schreef DaMart het volgende:
Jongens, meisjes en Bupatih, ik ga jullie weer even alleen laten... in ieder geval voor 3 kwartier... want ik spring zo op mijn stalen ros en fiets naar huis, onder de bewolkte hemel door de lenteduinen en met mijn veel te warme winterjas aan....
Tot later!
Ik denk toch dat je er gewoon geen weet.quote:Op woensdag 3 mei 2006 17:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wel een waarvan ik achteraf zou zeggen: Bupatih-onwaardig.
quote:Op woensdag 3 mei 2006 16:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh, dat had ik niet in de gaten. Ik had het niet door, zeg maar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
quote:Op woensdag 3 mei 2006 17:05 schreef Bupatih het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Nee serieus, ik moet er echt wel om lachen.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
quote:Op woensdag 3 mei 2006 17:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
.
Nee serieus, ik moet er echt wel om lachen.
Ach, het is nu even actueel, over een paar dagen is iedereen het weer vergetenquote:Op woensdag 3 mei 2006 17:07 schreef Bupatih het volgende:
[..]? Whehe, gelukkig maar.
!
Ik vond hem serieus een beetje matig.En het gaat gewoon wéér over homo's.
!
Waar slaat die laatste opmerking op?quote:Op woensdag 3 mei 2006 17:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ach, het is nu even actueel, over een paar dagen is iedereen het weer vergeten.
Ik kijk er nu al tegenop, wéér uit de kast komen
Exact hetzelfde vroeg ik me af...quote:Op woensdag 3 mei 2006 17:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Waar slaat die laatste opmerking op?
Dat je het maandag op school gaat vertellen?
Waarom heb je het doorgestreept?
Ga je het toch níét vertellen?
Of wil jij dat wij het lezen (wat jij hier neerzet), maar dan met een streep erdoor, waardoor wij denken dat je het eigenlijk niet wilt behandelen, maar het toch fijn zou vinden wanneer we het erover zouden hebben?
Ofzo.
Daar doe ik niet aan, aan gokken...quote:Op woensdag 3 mei 2006 17:16 schreef Bupatih het volgende:
Ik gok op het laatste.
quote:Op woensdag 3 mei 2006 17:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Het was meer een grapje, dat over een paar dagen iedereen het toch weer vergeten is, mijn geaardheid, en dat ik daardoor weer uit de kast zou moeten komen.
Echt, grapjes uitleggen draagt niet bij aan de eventuele humoristische lading.
Daar streepte ik de grap ook door, maar ik wilde 'm toch even kwijt, soms heb je zo'n vlaag van verstandsverbijstering. Het zal de warmte wel zijn.quote:Op woensdag 3 mei 2006 17:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]! Daar heb ik ook nog heel even aan zitten denken, maar die 'grap' vond ik zó matig, dat ik die optie wegstreepte.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Freestyle
Ik moet het even vragen, en vergeef me als het niet zo is, maar ben je een kloonquote:Op woensdag 3 mei 2006 17:20 schreef NooitGrappig het volgende:
Een stekkerdoos naar zijn geaardheid vragen is...nooit grappig.
©NG
Ik ken het gevoel. Jammer genoeg.quote:Op woensdag 3 mei 2006 17:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Daar streepte ik de grap ook door, maar ik wilde 'm toch even kwijt, soms heb je zo'n vlaag van verstandsverbijstering. Het zal de warmte wel zijn..
Ja.quote:Op woensdag 3 mei 2006 17:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik moet het even vragen, en vergeef me als het niet zo is, maar ben je een kloon?
Het is je NooitGrappige alter ego, Bupa?quote:Op woensdag 3 mei 2006 17:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja.En hij reageert enkel middels NooitGrappig-oneliners.
Dus kleine kans dat hij hierop gaat reageren.
Zonder trema.quote:Op woensdag 3 mei 2006 17:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ga even met de hond uit. En daarna waarschijnlijk barbecuën (spelling, bupa?)
http://www.onzetaal.nl/advies/dictee_2004.htmlquote:Op woensdag 3 mei 2006 17:36 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, mét trema en een 'e' extra.![]()
barbecueën
http://woordenlijst.org/zoek/?q=barbecuequote:Op woensdag 3 mei 2006 17:38 schreef Bupatih het volgende:
[..]
http://www.onzetaal.nl/advies/dictee_2004.html
barbecue - geen q
barbecuen - geen dubbele e, geen trema
barbecuede
gebarbecued
Van Dale laatste editie zegt toch echt barbecueën.quote:Op woensdag 3 mei 2006 17:38 schreef Bupatih het volgende:
[..]
http://www.onzetaal.nl/advies/dictee_2004.html
barbecue - geen q
barbecuen - geen dubbele e, geen trema
barbecuede
gebarbecued
quote:Op woensdag 3 mei 2006 17:40 schreef ALTER-EGO het volgende:
BBQ-en.
Foei.quote:Op woensdag 3 mei 2006 17:42 schreef Bupatih het volgende:
Stik toch allemaal in die verrekte kuttaal.![]()
![]()
()
Allemaal dubbele lettersquote:Op woensdag 3 mei 2006 17:42 schreef Bupatih het volgende:
Stik toch allemaal in die verrekte kuttaal.![]()
![]()
()
Grapje, Lien.quote:
Ónze taal, Buupstar, ónze taal.quote:Op woensdag 3 mei 2006 17:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Grapje, Lien.Dat weet je toch?
Ik houd van taal.
Waarom zeg je Buupstar?quote:
Waarheid als een koe!quote:
Dit was de tweede keer!quote:Op woensdag 3 mei 2006 17:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Waarheid als een koe!
En...je noemde me Buupstar!Hihi
!
Ja, klopt. Maar de eerste keer had ik er niks van gezegd. Waarom? Weet ik eigenlijk niet.quote:
quote:
Ja, en? Zeg het maar!quote:Op woensdag 3 mei 2006 17:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh, is dat de reden.
Nee, dan zou ik Buupiewuupie zeggen.quote:Op woensdag 3 mei 2006 17:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]Nu lijkt het net alsof ik een baby ben. (jaja, houd die grapjes voor je
)
Waarom zeg je koetsjie-koetsjie tegen hem?
- Ja, dat vindt 'ie leuk!
Wat wil je horen, Lienekien?quote:
Of Boepsiefloepsie.quote:Op woensdag 3 mei 2006 17:48 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, dan zou ik Buupiewuupie zeggen.
Wat jij erover kwijt wil. Noem man en paard.quote:
Ik hoopte op een geheime adoratie, een verborgen verliefdheid, een gesluierde affaire. Maar het bleef slechts bij "omdat hij het leuk vindt".quote:Op woensdag 3 mei 2006 17:49 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wat jij erover kwijt wil. Noem man en paard.
Dat eerste is niet geheim, dat tweede is niet verborgen en dat derde is niet gesluierd.quote:Op woensdag 3 mei 2006 17:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik hoopte op een geheime adoratie, een verborgen verliefdheid, een gesluierde affaire. Maar het bleef slechts bij "omdat hij het leuk vindt".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |