Yepquote:
Gohquote:Op woensdag 3 mei 2006 09:17 schreef feessie het volgende:
Ik ga ook naar KretaAlleen dan pas in Augustus
![]()
Site was gisteren down zag ik.... ze hebben weer een prima extra service neergezet.... overzicht en gemak is ook verbeterd !quote:Op woensdag 3 mei 2006 09:16 schreef Bastard het volgende:
Sjo, ik heb je live berichtje ook net gelezen... wat een coole optie zeg
360
?quote:Op woensdag 3 mei 2006 09:16 schreef Bastard het volgende:
Sjo, ik heb je live berichtje ook net gelezen... wat een coole optie zeg
360
?quote:Op woensdag 3 mei 2006 09:24 schreef Sjotime het volgende:
[..]
http://www2.opticalexpress.com/dutch/thelaserclinic/
Als je eens zoveel zou lezen als dat je blaat.. dan had je het geweten!quote:
Heel live was down zelfsquote:Op woensdag 3 mei 2006 09:20 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Site was gisteren down zag ik.... ze hebben weer een prima extra service neergezet.... overzicht en gemak is ook verbeterd !
Tis zomer gijs, zit praktisch niet achter de 360 nuquote:Op woensdag 3 mei 2006 09:35 schreef Bastard het volgende:
Overigs jammer dat je er volgende week niet bent met al die download goodies op de 360 Gijs
Playable demo van motogp 06 bijvoorbeeld
Ff docje opstellen en rondsturenquote:Op woensdag 3 mei 2006 10:51 schreef Magneet het volgende:
wat een puinhoop zeg, nog erger dan hier waar ze een printserver vervangen waardoor 2 complete regio's ( alle mensen in blauw en de obndersteunenden dus ) opnieuw hun printers toe moeten voegen. En ja die weten niet hoe dat moet en bellen ons
dat staat al eeuwen op hun desktopquote:
Mensen lezen ook gewoon niet hequote:Op woensdag 3 mei 2006 11:04 schreef Magneet het volgende:
[..]
dat staat al eeuwen op hun desktopis echt een struikrover proof document maar nog snappen ze het niet
idd ( nu hebben we er een paar die ook echt blind zijn maar zo'n braille board werkt ook )quote:Op woensdag 3 mei 2006 11:06 schreef Bastard het volgende:
[..]
Mensen lezen ook gewoon niet he
"Lees dan wat op je scherm staat, dan weet je wat er gebeurt"
Whahahha..quote:Op woensdag 3 mei 2006 11:12 schreef Magneet het volgende:
[..]
idd ( nu hebben we er een paar die ook echt blind zijn maar zo'n braille board werkt ook )
Nog leuker is als er iets niet werkt op zo'n pc. Kom je daar staat het scherm uit, zet je de pc aan begint de gebruiker te schelden, gvd waarom zet je alles uitquote:Op woensdag 3 mei 2006 11:14 schreef Bastard het volgende:
[..]
Whahahha..
"Lezen!!! Lees wat er staat!!"
"Ja maar... ik ben blind"
Ja.. skip die message back maar... NU WERKT IE WEL!!!quote:
Hiep Hoi... hobbel de bobbel...quote:Op woensdag 3 mei 2006 11:44 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja.. skip die message back maar... NU WERKT IE WEL!!!
Zie je.. zit gewoon een vetraging op als je vanaf buiten de mbx wil benaderen dan ofzo.
Verstand van zaken heee
quote:Op woensdag 3 mei 2006 11:44 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zie je.. zit gewoon een vetraging op als je vanaf buiten de mbx wil benaderen dan ofzo.
Verstand van zaken heee
Mag die oude nou weg?quote:Op woensdag 3 mei 2006 11:44 schreef Bastard het volgende:
[..]
Verstand van zaken heee
Ja gezien inderdaad... dat onhandige van die man..quote:Op woensdag 3 mei 2006 11:53 schreef Bastard het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)_van_skateboard.html
Dat filmpje ook
Dat is ook meteen nieuws ook hequote:Op woensdag 3 mei 2006 11:53 schreef Bastard het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)_van_skateboard.html
Dat filmpje ook
quote:Op woensdag 3 mei 2006 11:39 schreef Bastard het volgende:
http://www.thatvideosite.com/view/233.html
Geschaft ookquote:
Oh ja? Waar?quote:Op donderdag 4 mei 2006 08:16 schreef Magneet het volgende:
have fun Strol, heerlijke rel ook weer achter de schermen daarover
quote:Op donderdag 4 mei 2006 08:16 schreef Magneet het volgende:
have fun Strol, heerlijke rel ook weer achter de schermen daarover
Je gaat dingen meemaken Gijsquote:Op woensdag 3 mei 2006 22:45 schreef kepler het volgende:
hey B. nog ff over het vorige topic:
ik ga in total vier maanden weg, 3 maanden en drie weken naar NZ en een weekje naar Japan (Kyoto en Tokyo) Ik denk dat ik mijn kamer ga weg doen en dan na mn stage zoeken naar een grotere kamer, wat redelijk makkelijk moet gaan omdat ik al een jaar sta ingeschreven
Hij doet het wel.. maar duurt een kwartier met opstarten.. plus hij kan niet zn geheugenkaart benaderen. Morgen ga ik naar het postkantoor om mn geile telefoon op te sturenquote:
Klonk het duurquote:Op donderdag 4 mei 2006 08:30 schreef Bastard het volgende:
He lekker.. auto staat weer bij de garage
Gewoon gister starten... en een heel laag geluid.. ik kijken, is de catalysator eraf gedonderd = geen uitlaat onder de auto
Mooi wat een herrie geeft dat!!
Maar goed wel kut, hij had het tot einde van de maand moeten kunnen volhouden, dan komt vakantiegeld en koop ik een andere.. Heb maar verteld dat ie er zo min mogelijk aan moet doen, las voor mijn part 2 onderdelen aan elkaar, dat geluid maakt me niet uit. Maar als ik onderdelen ga verliezen is het minder voor andere weggebruikers
stilte kan ook duur klinkenquote:Op donderdag 4 mei 2006 09:49 schreef Strolie75 het volgende:
Kut, volgens mij is mijn iPod overleden.![]()
Net de garage gesproken, kost me 30 euroquote:
He lekker vlak voor zon lange vlucht naar LAquote:Op donderdag 4 mei 2006 09:49 schreef Strolie75 het volgende:
Kut, volgens mij is mijn iPod overleden.![]()
Moet er niet aan denken.... 14 uur gespannen zittenquote:Op donderdag 4 mei 2006 10:11 schreef Bastard het volgende:
[..]
He lekker vlak voor zon lange vlucht naar LA
Gisteren nog een vliegtuig neergestort.. en gek genoeg blijft het nooit bij 1quote:Op donderdag 4 mei 2006 10:12 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Moet er niet aan denken.... 14 uur gespannen zitten10 km boven land zonder ook maar 1 landingsveld in de buurt.
Elke zomer een fase van crashende vliegtuigenquote:Op donderdag 4 mei 2006 10:19 schreef Bastard het volgende:
[..]
Gisteren nog een vliegtuig neergestort.. en gek genoeg blijft het nooit bij 1
Rond kerst ook altijd.. heel frapant.quote:Op donderdag 4 mei 2006 10:27 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Elke zomer een fase van crashende vliegtuigenHet is begonnen.
Ja dat is waar..............quote:Op donderdag 4 mei 2006 10:30 schreef Bastard het volgende:
[..]
Rond kerst ook altijd.. heel frapant.
Maar dan is het wel BAM afgelopen!quote:Op donderdag 4 mei 2006 11:01 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ja dat is waar..............
Maar dat ene toestel ook,........... boem in de zee,.... dan ben je verpulverd hoor... wat mij alleen verschrikkelijk lijkt is dat je met je gezin of geliefde 4 - 6 minuten (langste ooit) weet dat je gaat sterven
Klaaarquote:Op donderdag 4 mei 2006 11:12 schreef Bastard het volgende:
[..]
Maar dan is het wel BAM afgelopen!
Wat te denken van een zwaar verkeersongeluk.. waarbij je vrouw beklemd zit in een brandende auto.. gillen omdat de vlammen haar benen bewerken en jij kan er niet bij komen, omdat je benen zijn vebrijzeld. Verderop ligt je kind, uit de auto geslingerd door de kracht van de botsing, zware interne bloedingen, en blaast daar naast het asfalt zijn laatste adem uit...
Dat is pas horror... wat boeit mij nou een vliegtuigongeluk, je voelt de pijn niet eens.
En die dingen gebeuren iedere week Gijs ........ onvoorstelbaar verschrikkelijk..quote:
We hebben hem even gerelativeerd... niks ernstigs aan een vliegtuigongelukquote:Op donderdag 4 mei 2006 11:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Oh God, het gaat weer over vliegtuigongelukken
Nee,.... teken voor zo'n eindequote:Op donderdag 4 mei 2006 11:25 schreef Bastard het volgende:
[..]
We hebben hem even gerelativeerd... niks ernstigs aan een vliegtuigongeluk
Ik wil Mario stickerssss!quote:Op donderdag 4 mei 2006 11:36 schreef Strolie75 het volgende:
Gijsjes, ik weet niet of ik jullie nog spreek voor dat ik weg ga. Zo niet, ik hoop dat jullie allemaal mooi weer hebben hier! En struik, jij ook een prettige vakantie!
Gijs............ heeeel veeeel plezierquote:Op donderdag 4 mei 2006 11:36 schreef Strolie75 het volgende:
Gijsjes, ik weet niet of ik jullie nog spreek voor dat ik weg ga. Zo niet, ik hoop dat jullie allemaal mooi weer hebben hier! En struik, jij ook een prettige vakantie!
Echte liefde Gijs, iets mooiers is er toch niet?quote:Op donderdag 4 mei 2006 11:42 schreef Sjotime het volgende:
Omg
OOO MYY GOOOD![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nichtje ?quote:Op donderdag 4 mei 2006 11:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Echte liefde Gijs, iets mooiers is er toch niet?
Ze lijkt een beetje op Jennifer Anniston, maar dan met grote borsten.quote:
Ik voel echt liefde voor haarquote:
wel 's morgens een examen geplanned maar dat is mijn eigen schuld. Daarna terrasje pikken en 's avonds lanpart/zuipen met het werkquote:
omgquote:Op donderdag 4 mei 2006 16:29 schreef -Struikrover- het volgende:
http://www.ubergizmo.com/(...)uper_mario_bros.html
Ik heb die, maar dan in de vorm van een Japanse Nintendo NES controller.quote:Op donderdag 4 mei 2006 16:29 schreef -Struikrover- het volgende:
http://www.ubergizmo.com/(...)uper_mario_bros.html
ons mannetje is een charmeur volgens de leidsters, hij is net 1 dag geweestquote:Op donderdag 4 mei 2006 18:13 schreef Bastard het volgende:
Kom ik vanmorgen op de creche.. loopt er zon heel klein negertje te brullen "Jasmijn! Jasmijn! Jasmijn!" en kom ik haar vanmiddag ophalen.. komt dat negertje weer aan "Jasmijn! Jasmijn!" en allemaal kindjes meebrullen![]()
![]()
Ze is de populairste van de creche![]()
dat heeft tie dan niet van zijn vaderquote:Op donderdag 4 mei 2006 18:24 schreef Magneet het volgende:
[..]
ons mannetje is een charmeur volgens de leidsters, hij is net 1 dag geweest
Dat is niet leuk Gijs......... ik kan mijn kids niet brengen als ze koorts hebben. Ze hebben een grens van 38.5.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 07:59 schreef Magneet het volgende:
1 ziek mannetje hier in huishad gisteravond 39.1 koorts dus flink ook. Gelukkig gaat het wat beter dus net toch naar het KDV gebracht maar ga hem ws om een uur of 12.00h al ophalen ( was vandaag toch al vrij wegens examen dus die moet ik toch ook maken vanmorgen )
vanmorgen was het 38.6 maar na een paracetamol voelde hij al redelijk snel een stuk koeler aan dus toch maar weggebrachtquote:Op vrijdag 5 mei 2006 08:06 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Dat is niet leuk Gijs......... ik kan mijn kids niet brengen als ze koorts hebben. Ze hebben een grens van 38.5.
Succes dit weekend Gijs met die warmte
............quote:Op vrijdag 5 mei 2006 08:15 schreef Sjotime het volgende:![]()
http://www.yourdailymedia(...)/Grappler_Back_Snap_
Vind je dat niet zielig dan. Ik zou dat echt niet kunnen. Als Daan of Jort ziek zijn gaan ze echt niet naar de creche al moet ik er een date met George Clooney voor af zeggenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 08:15 schreef Magneet het volgende:
[..]
vanmorgen was het 38.6 maar na een paracetamol voelde hij al redelijk snel een stuk koeler aan dus toch maar weggebracht![]()
In pricipe hadden we hem ook het liefst thuis gehouden maar Miranda heeft haar tweede werkdag bij de baas en ik heb dadelijk examen. Na het examen ga ik hem ook gelijk ophalen.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 08:36 schreef Quinny het volgende:
[..]
Vind je dat niet zielig dan. Ik zou dat echt niet kunnen. Als Daan of Jort ziek zijn gaan ze echt niet naar de creche al moet ik er een date met George Clooney voor af zeggen![]()
En oma?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 08:44 schreef Magneet het volgende:
[..]
In pricipe hadden we hem ook het liefst thuis gehouden maar Miranda heeft haar tweede werkdag bij de baas en ik heb dadelijk examen. Na het examen ga ik hem ook gelijk ophalen.
quote:Handwerkers in Hongarije hebben een vat Jamaicaanse rum leeg gedronken waarin zich een lijk bevond. Het bleek om een diplomaat te gaan die twintig jaar geleden op Jamaica was gestorven. De werklieden troffen de ton aan tijdens restauratiewerk aan het huis van de weduwe van de diplomaat. Nadat zij de laatste druppel rum hadden gedronken, verbaasden zij zich erover dat zij het vat van driehonderd liter nog steeds niet konden verplaatsen. In de ton troffen zij tot hun ontzetting een gemummificeerd lichaam aan.
Ja je bent vrij klootzakquote:
Kan je kijken of de loodgieters er zijn straksquote:
Ik zit op werk schatquote:Op vrijdag 5 mei 2006 09:16 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ja je bent vrij klootzak
Lekker genieten van het zonnetje zeker
Ja ja!! Tuurlijk!!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 08:36 schreef Quinny het volgende:
[..]
Vind je dat niet zielig dan. Ik zou dat echt niet kunnen. Als Daan of Jort ziek zijn gaan ze echt niet naar de creche al moet ik er een date met George Clooney voor af zeggen![]()
Heb je problemenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 09:24 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Kan je kijken of de loodgieters er zijn straks?
Hahahahaquote:
Wat heeft dat met een lijk te maken?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 09:24 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Kan je kijken of de loodgieters er zijn straks?
Rum moet je toch drinken als je het koud hebt?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 09:44 schreef Bastard het volgende:
Nu heb ik ook trek in rum![]()
Helemaal met dat mooie weer.. lekker beetje half schaduw zitten, Juanes aan.
Lekkere muziek is dat iddquote:Op vrijdag 5 mei 2006 09:44 schreef Bastard het volgende:
Nu heb ik ook trek in rum![]()
Helemaal met dat mooie weer.. lekker beetje half schaduw zitten, Juanes aan.
Waarom ?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 09:45 schreef Quinny het volgende:
[..]
Rum moet je toch drinken als je het koud hebt?
bacardi is ook vies danquote:Op vrijdag 5 mei 2006 10:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Bacardi = rum toch? Dan is rum erg goed te doen
Bacardi is ook rum ja.. maar je hebt rum en je hebt rum.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 10:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Bacardi = rum toch? Dan is rum erg goed te doen
Nooit geprobeerd, drink zelf het liefst puurquote:
Ik zweeeeeer bij Irish koffie !!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 10:31 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nooit geprobeerd, drink zelf het liefst puur
Wat te denken van Amaretto door de koffie! Ook echt heerlijk gewoon... beetje slagroom erbij, en je komt de dag lekker door hoor
Koffie Gijs.... kan de dag niet zonderquote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Koffie vind ik altijd smerig eigenlijk, wat er ook bij zitZelfs slagroom kan het niet verbeteren....
Ik drink wel warme choco, of thee!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:01 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Koffie Gijs.... kan de dag niet zonder! Misschien als je wat ouder wordt en je smaak gaat ontwikkelen dan komt het wel
Theequote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik drink wel warme choco, of thee!
Zo, kom jij ook weer es uit je nest gekropen luie hond!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik drink wel warme choco, of thee!
Mond Gijs, ik werk in de nachtdienst.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:13 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zo, kom jij ook weer es uit je nest gekropen luie hond!
Riiiiggggghhhttt..quote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mond Gijs, ik werk in de nachtdienst.
Gijs, ik zweet me de tyfus tijdens werk. Nog nooit zo hard en fysiek gewerkt... Krijg er zelfs ruwe handen van.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:20 schreef Bastard het volgende:
[..]
Riiiiggggghhhttt..
Whehe ik zie je daar al zitten.. beetje fokken.. Donald Duck pyama aan.. lege pizza doos checken of die echt leeg was. Schroefdop van de fles cola draaien, drinken.
Zonde van het weer man.. lekker beetje buiten lopen met dit weer
Je rukt voor je werkquote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gijs, ik zweet me de tyfus tijdens werk. Nog nooit zo hard en fysiek gewerkt... Krijg er zelfs ruwe handen van.
Afgelopen week begonnen, di en do gewerkt en vannacht weer. Eindelijk kan ik sparen voor de next-genquote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
Je rukt voor je werk
Ik wist niet dat je al werk had...
Dus je moet echt snachts werken?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Afgelopen week begonnen, di en do gewerkt en vannacht weer. Eindelijk kan ik sparen voor de next-gen
11 euro per uurquote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:27 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dus je moet echt snachts werken?Betaald wel lekker dan..
Wat moet je voor werk doen dan?
Dat betaalt lang niet slecht Gijsquote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
11 euro per uur
Ik ben vakkenvuller bij de Makro nuTis een beetje hersenloos werk, maar goed te doen verder. Collega's zijn allemaal zo gek als n deur verder. Stiekem hoop ik wel dat de klantenservice snel mensen nodig heeft en ik weer daar naartoe mag
Daarom doet de Makro een groot deel ook snachts. Tis echt een bende zo'n uur voordat we stoppen. Dan gaan we spiegelen en opruimen en bang, alles netjes.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:46 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat betaalt lang niet slecht Gijs
Dat vakkenvullen snachts zouden ze bij de supermarkten ook moeten doen.. ik erger me dood aan die gasten met die karren die het gangpad blokkeren
spiegelenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Daarom doet de Makro een groot deel ook snachts. Tis echt een bende zo'n uur voordat we stoppen. Dan gaan we spiegelen en opruimen en bang, alles netjes.
Heb je in een speelgoedwinkel gewerkt?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:49 schreef Sjotime het volgende:
[..]
spiegelen![]()
Bij de Bart Smit ook gedaan vroeger.
Alles in de vakken naar voren halen zodat het lijkt alsof het vak vol is. Ziet er netter uit zoquote:
Das waarquote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Alles in de vakken naar voren halen zodat het lijkt alsof het vak vol is. Ziet er netter uit zo
Gijs.. je moet die link ff aanpassen in je signaturequote:Op vrijdag 5 mei 2006 08:08 schreef gijsje79 het volgende:
Zo dat is flinke koorts en dat met dit weer.
Suc6 alvast met je examen.
die had er al 2quote:Op vrijdag 5 mei 2006 09:12 schreef Quinny het volgende:
[..]
En oma?
Kinderen worden altijd ziek op de meest vervelende momenten. Sterkte ermee.
als het goed gevult is wel ja ( FiFo ) maar je hebt altijd van die lamme takken die dat niet doenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:54 schreef Bastard het volgende:
[..]
Das waar
Maar ik pak toch het achterste dinges, want die is langer houdbaar
Heb ik ook gewerktquote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heb je in een speelgoedwinkel gewerkt?![]()
Ik wil ooit nog eens in een gameshop werken, mensen Nintendo consoles en games aansmeren
Die is toen failliet gegaan toch?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:08 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Heb ik ook gewerktBijna een zelf gerunt
Ooohhhh... Als je die nu nog had gehad had je mij als werknemer kunnen aannemenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:08 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Heb ik ook gewerktBijna een zelf gerunt
He leeeeekkkeeeerrrquote:
Lekker dat je dat examen hebt gehaald.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:03 schreef Magneet het volgende:
[..]
die had er al 2van mijn zus die zelf moest werken terwijl de koters vakantie hebben. Andere oma zit met een kapotte elleboog dus dat gaat ook niet. Maar ik heb het examen gehaald en daarna Merlijn opgepikt, Merlijn weigert nog te drinken tot nu toe maar is wel veel alerter. Koorts is wel nog goed aanwezig
38.8
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:14 schreef Sjotime het volgende:
[..]
He leeeeekkkeeeerrr!!! Lekker spelen vanavond !
ALS de pikkies gaan slapen !
Wat heb je gekocht? Guitar Hero?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:14 schreef Sjotime het volgende:
[..]
He leeeeekkkeeeerrr!!! Lekker spelen vanavond !
ALS de pikkies gaan slapen !
Daan heeft weer de fase van ik ben niet moe en wil liever voor altijd bij papa en mama blijven. Zucht... Ach het is een fase en die gaat wel weer voorbijquote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:16 schreef Bastard het volgende:
[..]
Is het hel om ze in slaap te krijgen savonds?
Daan gaat al een week om 22:00 ofzo naar bed Gijs.... en is dat vanaf 06:00 alweer wakker....quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:16 schreef Bastard het volgende:
[..]
Is het hel om ze in slaap te krijgen savonds?
Hahaha, jullie leven echt van fase naar fase geloof ik he?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:18 schreef Quinny het volgende:
[..]
Daan heeft weer de fase van ik ben niet moe en wil liever voor altijd bij papa en mama blijven. Zucht... Ach het is een fase en die gaat wel weer voorbij
Hij zou toch bekaf moeten zijn zou je denkenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:22 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Daan gaat al een week om 22:00 ofzo naar bed Gijs.... en is dat vanaf 06:00 alweer wakker....
Dat is die ook. Maar dat lost die op door te gaan jengelenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:24 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hij zou toch bekaf moeten zijn zou je denken
He, hoe ouder ze worden hoe moeilijkerquote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:26 schreef Quinny het volgende:
[..]
Dat is die ook. Maar dat lost die op door te gaan jengelen![]()
Heeee. waar ken ik die naam ook alweer van?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:32 schreef Quinny het volgende:
Als Jasmijn wat ouder is, moet je een keer met d'r naar het linnaeushof gaan. Afgelopen woensdag heen geweest met Daan. Echt onwijs leuk vond die dat
Schijnt onderhoud te komen waar zijn bedrijf ook voor ingeschakeld wordt. Hij moet testen op zaterdagavond ofzoquote:
2100 uur was het klaar toch?quote:
Ok.. daar is mij niks van verteld.. maar had wel in de gaten dat ik gepiept zou worden door het systeem omdat hij zn berichtn niet kwijt kan..quote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:16 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Schijnt onderhoud te komen waar zijn bedrijf ook voor ingeschakeld wordt. Hij moet testen op zaterdagavond ofzo
Geen idee verder hoor,.... Surfer heeft waak en allerlei changes staat er op de planning dit weekend... zo lekkerquote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:18 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ok.. daar is mij niks van verteld.. maar had wel in de gaten dat ik gepiept zou worden door het systeem omdat hij zn berichtn niet kwijt kan..
Wie heeft je dat verteld?
Dat bedoel ik nou he... ze weten jouw wel te vertellen dat ik waakdienst heb.... maar niemand licht mij verder in dat ik ook daadwerkelijk contact ga hebben met Infonet.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:20 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Geen idee verder hoor,.... Surfer heeft waak en allerlei changes staat er op de planning dit weekend... zo lekker
Maar iemand van Stropdas zei dat jij waak had dit weekend. Volgens mij moet je niet veel doen...... alleen Surfer aanhoren
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:26 schreef Quinny het volgende:
[..]
Dat is die ook. Maar dat lost die op door te gaan jengelen![]()
Ja,... ze zitten in de test mijn ouders fase nu Gijs...... dat is erg... leuk maar erg. Soms ben ik serieus pissed op hem en kijkt hij me met grote ogen aan.... wetende dat hij fout zit.... dan na elkaar 20 seconden aangestaard te hebben zie ik zijn ogen veranderen en gaat die ineens glimlachen of zegt hij BOE.... ik MOET dan gewoon soms proesten...quote:
Ook zo klaar met de IT....quote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:22 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat bedoel ik nou he... ze weten jouw wel te vertellen dat ik waakdienst heb.... maar niemand licht mij verder in dat ik ook daadwerkelijk contact ga hebben met Infonet.
Geeft verder niet.. ik boek het allemaal in en krijg er voor betaald.. maar de communicatie onderling hier
Dagelijks shit hier ... ballentent.
Ja dat schijnt wel belangrijk te zijn inderdaad.. niet aan toe gaan geven.. laat maar rommelen, dat is wat ik veel zie bij die opvoedpolitie dan.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:33 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ja,... ze zitten in de test mijn ouders fase nu Gijs...... dat is erg... leuk maar erg. Soms ben ik serieus pissed op hem en kijkt hij me met grote ogen aan.... wetende dat hij fout zit.... dan na elkaar 20 seconden aangestaard te hebben zie ik zijn ogen veranderen en gaat die ineens glimlachen of zegt hij BOE.... ik MOET dan gewoon soms proesten...
Niet dat ik niet boos kan blijven hoor.. ben hem ook wel eens spuugzat, zoals de afgelopen avonden.... hij mag van mij huilen totdat hij een ons weegt.... valt toch wel in slaap en dat deed hij gisteren ook na 1.5 uur jammeren !
Je zit alleen niet rustig beneden hoor
Ja beter doe je dat inderdaad zo voor de zekerheid, je weet maar nooit met die kleintjes. Biedt hem wel wat meer vloeistof aan, omdat hij nu sneller uitdroogt..quote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:08 schreef Magneet het volgende:
net een uur liggen pitten met ons mannetje en over een uurtje naar de huisartsenpost , koorts is nog net zo erg
sterktequote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:08 schreef Magneet het volgende:
net een uur liggen pitten met ons mannetje en over een uurtje naar de huisartsenpost , koorts is nog net zo erg
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gijs, ik zweet me de tyfus tijdens werk. Nog nooit zo hard en fysiek gewerkt... Krijg er zelfs ruwe handen van.
quote:Slak
Een politieman heeft woensdagavond op de A4 bij Hoogerheide al rennend een rijdende automobilist aangehouden. De agent passeerde een auto die met slechts 10 kilometer per uur over de snelweg reed. Hij bedacht zich geen moment, stapte uit zijn auto en rende achter de traag rijdende auto aan. Het lukte de agent om aan de passagierszijde in de wagen te springen en de auto richting de vluchtstrook te sturen. De 36-jarige bestuurder kreeg een rijverbod van twaalf uur. De 'slak' bleek verdovende middelen te hebben gebruikt.
net naar de hap geweest, meneer heeft een lichte keelontsteking. Die heeft hij dus van mij want ik had het vorige week. Hij heeft nog geen antibiotica, eerst kijken of hij bij mama wilt drinken. ZO niet dan toch anti bioticaquote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:33 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja beter doe je dat inderdaad zo voor de zekerheid, je weet maar nooit met die kleintjes. Biedt hem wel wat meer vloeistof aan, omdat hij nu sneller uitdroogt..
Ik weet niet of je kleine paracetamol supjes hebt, geef hem er anders daar 1 van, dat werkt koortsverlagend.
Ben zelf ook niet zon fan om koortsverlaging te geven, koorts komt tenslotte ergens vandaan.. maar hij voel zich er wel beter van.
Verkoelend badje,.... dikke paracetamol erin en morgen nog eens aankijken. Griep koorts gaat vanzelf wel over. Zou een keelontsteking of oorontsteking kunnen zijn omdat hij niet wilt drinken... ook dan doet een zetpil wonderen (dacht 120 Mg).quote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:08 schreef Magneet het volgende:
Kiiijjjkquote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:32 schreef Magneet het volgende:
Merlijn ligt nu heerlijk bij Randa te drinken, gelukkig!
lees een paar posts boven je, is keelontsteking. En en zetpil doet idd wonderen, antobiotica wilde de arts ook nog niet aan beginnen, pas als hij echt niet meer zou willen drinken.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 18:45 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Verkoelend badje,.... dikke paracetamol erin en morgen nog eens aankijken. Griep koorts gaat vanzelf wel over. Zou een keelontsteking of oorontsteking kunnen zijn omdat hij niet wilt drinken... ook dan doet een zetpil wonderen (dacht 120 Mg).
Antibiotica geven ze alleen als de ontsteking echt erg is, maar meestal moeten ze er toch zelf uitkomen. Succes Gijs....
ik meen van wel maar deed het zelf nooit toen wij nog melk moetsen maken. Eerst water koken, dat genoeg af laten koelen in de koelkast ofzo en daar melk van maken. Die eventueel opwarmen in de flessenwarmer of in een pan warm waterquote:Op vrijdag 5 mei 2006 19:22 schreef Bastard het volgende:
Zeg die nutricia aanmaak melk (voor de hongerige baby) mag toch ook gewoon even in de ping of niet
Vind ik een hoop werk.. dat andere merk wat we hadden kon wel gewoon in de ping.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 19:41 schreef Magneet het volgende:
[..]
ik meen van wel maar deed het zelf nooit toen wij nog melk moetsen maken. Eerst water koken, dat genoeg af laten koelen in de koelkast ofzo en daar melk van maken. Die eventueel opwarmen in de flessenwarmer of in een pan warm water
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:03 schreef Magneet het volgende:
net ons mannetje nog een keer getempt : 37.1
zo zijn moeders nu eenmaal, en maar goed ook wij papa's zijn ervoor om er koeltjes over te doen terwijl we als het weer goed is toch zoiets hebben van : phew!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:07 schreef Bastard het volgende:
[..]
Gelukkig maar
maar anders zou ik ook mooi in de rats zitten hoor. En anders mn vrouw wel, overbezorgde moederkloek
Jaquote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:11 schreef Magneet het volgende:
[..]
zo zijn moeders nu eenmaal, en maar goed ook wij papa's zijn ervoor om er koeltjes over te doen terwijl we als het weer goed is toch zoiets hebben van : phew!
Ik kom zo ook nog ffquote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:58 schreef -Struikrover- het volgende:
Pffffffffffffffffffffffffft zo volRose
net weer ge-BBq-t
morgen om 5 uur werken
Raden, ik ben een struikroverquote:
buk eensquote:Op zaterdag 6 mei 2006 05:41 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
Raden, ik ben een struikrover![]()
en toen hebben jullie allemaal een rietje gepakt?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 03:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het was hard werken vandaagZo'n gozert liet ook twee flessen van de duurste port vallen
en nu mag jij voor allebei zorgenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 10:30 schreef Magneet het volgende:
Miranda ligt nu samen met Merlijn op bed, allebei ziekMerlijn's koorts was vanmorgen weer terug maar hij krijgt zo weer een paracetamolletje dus hopelijk trekt het dan weer bij. Drinken doet hij wel goed.
Cool maar een beetje meer van hetzelfdequote:
Tis geen Oblivion.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:16 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Cool maar een beetje meer van hetzelfde
Ja, ziet erg goed uit.. maar twas niet ingame, jammer.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:21 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Tis geen Oblivion.
Verder vind ik het er wel goed uit zien.
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:32 schreef Bastard het volgende:
We krijgen 1000 euro terug bij elkaar van de belasting
Wanneer is de BBQ ?quote:
Lekker Gijs... wat heb je afgetrokken danquote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:32 schreef Bastard het volgende:
We krijgen 1000 euro terug bij elkaar van de belasting
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm commander Shepard and this is my favorite store on the Citadel.
dan hang je een paar seconden in lucht en weet je dat het heeeeeel erg pijn gaat doenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:49 schreef Sjotime het volgende:
Prachtig gezicht
http://www.yourdailymedia.com/media/1146908776/Failed_Superman
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:46 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Lekker Gijs... wat heb je afgetrokken dan?
Geen idee, staat wel ergens in de papieren.. moet je mn accountant vragen.. ik kijk meer naar het eindresultaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The truth was in here.
Aangepast.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:59 schreef Bastard het volgende:
[..]
Gijs.. je moet die link ff aanpassen in je signature
Als ik er nu op klik dan krijg ik gewoon mn eigen gamercard te zien
Vul deze link in:
http://live.xbox.com/en-US/profile/profile.aspx?pp=0&GamerTag=Gijsje79
Waarom werkt gijsje79@home.nl eigenlijk niet![]()
Kun je geen alias aanmaken?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:49 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Aangepast.![]()
Nee Gijsje79@home werkt niet.
Fijne vakantie Gijs, tot volgende week!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:50 schreef -Struikrover- het volgende:
Bijna op Vakantie
tot volgende week schatjes
Temp gaat altijd tijdelijk omlaag natuurlijk... duurt wel even voordat de ontsteking weg is. Een paracetamol helpt tijdelijk totdat het lichaam de ontsteking de baas is, maar de paracetamol kan niet de ontsteking bestrijden. Met anti-biotica gaat vecht je wel tegen de ontsteking.quote:Op zondag 7 mei 2006 10:13 schreef Magneet het volgende:
Gisteren tovh nog antibiotica gekregen van de huisartsenpost omdat meneer zijn temp niet omlaag wilde ondanks de paracetamol. Gisteravond reageerde hij wel al beter erop en vanmorgen ook weer, Toch maar gewoon begonnen met de antibiotica kuur.
ok.quote:Op zondag 7 mei 2006 10:50 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Met anti-biotica gaat vecht je wel tegen de ontsteking.
daaromquote:Op zondag 7 mei 2006 10:50 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Temp gaat altijd tijdelijk omlaag natuurlijk... duurt wel even voordat de ontsteking weg is. Een paracetamol helpt tijdelijk totdat het lichaam de ontsteking de baas is, maar de paracetamol kan niet de ontsteking bestrijden. Met anti-biotica gaat vecht je wel tegen de ontsteking.
Ja dat is nog eens extra kut,... dat warme weer ! Komt wel goedquote:Op zondag 7 mei 2006 10:59 schreef Magneet het volgende:
[..]
daaromMeneer was netw eer aan het lachen en aan het etterbakken, hopelijk heeft hij vandaag niet teveel last van hetw arme weer
komt zeker goed, ik ga ook regelmatig ff met hem naar buiten. Net lachte hij ook weer naar andere kindjes dus dat was ok!quote:Op zondag 7 mei 2006 11:09 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ja dat is nog eens extra kut,... dat warme weer ! Komt wel goed
Lijken me allemaal best cool..... ga ik ook huren.... eerst mijn boete betalen daarquote:Op zondag 7 mei 2006 18:42 schreef Bastard het volgende:
Flightplan Gezien.. matig.. maar knap die spanning er in houden als alles in een vliegtuig afspeelt. 6je.
In her shoes Cameron Diaz .. hellloooo?? Lekkere film dus, maar bevondien erg vermakelijk en grappig. 7tje
An unfinished live Godver wat is Robert Redford oud geworden, Lekker om Morgan Freeman weer te zien.. inhoudelijk vond ik m ok.. goed verhaal, aanrader. 8je
Just like heaven Geen idee, straks kijken
Nee, niet gezienquote:Op zondag 7 mei 2006 19:05 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Lijken me allemaal best cool..... ga ik ook huren.... eerst mijn boete betalen daar
Trouwens.... wie hebben er hier allemaal Narnia gezien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm commander Shepard and this is my favorite store on the Citadel.
quote:Op zondag 7 mei 2006 19:52 schreef Sjotime het volgende:
Tams neus,... B's ogenje vergeet nog watSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
quote:Op zondag 7 mei 2006 19:54 schreef Tain het volgende:
[..]
je vergeet nog watSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
The truth was in here.
?quote:Op maandag 8 mei 2006 02:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=dVUgd8ot6BE&search=guitar%20hero
Ja was weer een leuk weekend..quote:
quote:Op maandag 8 mei 2006 02:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
quote:Op maandag 8 mei 2006 08:38 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja was weer een leuk weekend..
Moest er wel om 0600 uit, en tegenwoordig begint ze om een uur of 0400 al te gillen.. maar ze is zo gaaf om mee te maken, zo lief
Holy shit zeg Gijs............ 04:00quote:Op maandag 8 mei 2006 08:38 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja was weer een leuk weekend..
Moest er wel om 0600 uit, en tegenwoordig begint ze om een uur of 0400 al te gillen.. maar ze is zo gaaf om mee te maken, zo lief
quote:Op maandag 8 mei 2006 09:22 schreef Bastard het volgende:
Ja.. maar ik vind het niet zo erg.. gooi gewoon de babyfoon uit tot een uur of 0600 dan
Je hebt wel wat aan je dag zo
Oh dat hebben we nog nooit gedaan eigenlijk, ze slaapt altijd in dr eigen bedje op dr eigen kamer.. ben je niet bang dat ie anders straks niet meer wil slapen in een kamer met andere geluidjes?quote:Op maandag 8 mei 2006 09:27 schreef Magneet het volgende:
[..]![]()
![]()
ons mannetje slaapt nog bij ons op de kamer, is minder ver lopen als hij snachts honger heeft
ons mannetje slaapt overal als hij eenmaal slaapt. Juist het in slaap vallen is het grootste probleem, hoe moe hij ook is hij verrekt het vaak.quote:Op maandag 8 mei 2006 09:30 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh dat hebben we nog nooit gedaan eigenlijk, ze slaapt altijd in dr eigen bedje op dr eigen kamer.. ben je niet bang dat ie anders straks niet meer wil slapen in een kamer met andere geluidjes?
Ah tis de kamer tegenover ons, 10 stappen ofzo
Dat is waar,... ben nu al 3 jaar lang elke dag rond 06:00 en 07:00 opquote:Op maandag 8 mei 2006 09:22 schreef Bastard het volgende:
Ja.. maar ik vind het niet zo erg.. gooi gewoon de babyfoon uit tot een uur of 0600 dan
Je hebt wel wat aan je dag zo
een jaar geleden had ik op zaterdag om 12.00 oid een keer de boodschappen gedaan, nu ben ik er om 8.30 al mee klaar. Zo doe je idd nog eens iets met je dagquote:Op maandag 8 mei 2006 10:23 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Dat is waar,... ben nu al 3 jaar lang elke dag rond 06:00 en 07:00 opDag gaat langer mee !
Guitar Hero, muziekgame op de PS2quote:
Owkeeeejjj....quote:Op maandag 8 mei 2006 11:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Guitar Hero, muziekgame op de PS2
GoW 2quote:Op maandag 8 mei 2006 11:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Guitar Hero, muziekgame op de PS2
Heb je de nieuwe screens al gezien?quote:
ach zolang wij er maar zijnquote:Op maandag 8 mei 2006 14:32 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nou dr is hier niet veel meer eigenlijk.,...
Ja Gijs.... ziek die kwaliteit ! Zo'n zin in.quote:Op maandag 8 mei 2006 13:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heb je de nieuwe screens al gezien?
ga je weer een game zitten hypen Gijs?quote:Op maandag 8 mei 2006 14:42 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ja Gijs.... ziek die kwaliteit ! Zo'n zin in.
Nee Gijs........ misschien tegen die tijd... maar dit spel komt pas in 2007quote:
FANTASTISCH FILMPJEquote:Op maandag 8 mei 2006 02:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hard aan het werk geweest Zaterdagavond?quote:Op maandag 8 mei 2006 14:53 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
FANTASTISCH FILMPJE
Hard om gelachen ook... maar briljant verzonnen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |