Yepquote:
Gohquote:Op woensdag 3 mei 2006 09:17 schreef feessie het volgende:
Ik ga ook naar KretaAlleen dan pas in Augustus
![]()
Site was gisteren down zag ik.... ze hebben weer een prima extra service neergezet.... overzicht en gemak is ook verbeterd !quote:Op woensdag 3 mei 2006 09:16 schreef Bastard het volgende:
Sjo, ik heb je live berichtje ook net gelezen... wat een coole optie zeg
360
?quote:Op woensdag 3 mei 2006 09:16 schreef Bastard het volgende:
Sjo, ik heb je live berichtje ook net gelezen... wat een coole optie zeg
360
?quote:Op woensdag 3 mei 2006 09:24 schreef Sjotime het volgende:
[..]
http://www2.opticalexpress.com/dutch/thelaserclinic/
Als je eens zoveel zou lezen als dat je blaat.. dan had je het geweten!quote:
Heel live was down zelfsquote:Op woensdag 3 mei 2006 09:20 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Site was gisteren down zag ik.... ze hebben weer een prima extra service neergezet.... overzicht en gemak is ook verbeterd !
Tis zomer gijs, zit praktisch niet achter de 360 nuquote:Op woensdag 3 mei 2006 09:35 schreef Bastard het volgende:
Overigs jammer dat je er volgende week niet bent met al die download goodies op de 360 Gijs
Playable demo van motogp 06 bijvoorbeeld
Ff docje opstellen en rondsturenquote:Op woensdag 3 mei 2006 10:51 schreef Magneet het volgende:
wat een puinhoop zeg, nog erger dan hier waar ze een printserver vervangen waardoor 2 complete regio's ( alle mensen in blauw en de obndersteunenden dus ) opnieuw hun printers toe moeten voegen. En ja die weten niet hoe dat moet en bellen ons
dat staat al eeuwen op hun desktopquote:
Mensen lezen ook gewoon niet hequote:Op woensdag 3 mei 2006 11:04 schreef Magneet het volgende:
[..]
dat staat al eeuwen op hun desktopis echt een struikrover proof document maar nog snappen ze het niet
idd ( nu hebben we er een paar die ook echt blind zijn maar zo'n braille board werkt ook )quote:Op woensdag 3 mei 2006 11:06 schreef Bastard het volgende:
[..]
Mensen lezen ook gewoon niet he
"Lees dan wat op je scherm staat, dan weet je wat er gebeurt"
Whahahha..quote:Op woensdag 3 mei 2006 11:12 schreef Magneet het volgende:
[..]
idd ( nu hebben we er een paar die ook echt blind zijn maar zo'n braille board werkt ook )
Nog leuker is als er iets niet werkt op zo'n pc. Kom je daar staat het scherm uit, zet je de pc aan begint de gebruiker te schelden, gvd waarom zet je alles uitquote:Op woensdag 3 mei 2006 11:14 schreef Bastard het volgende:
[..]
Whahahha..
"Lezen!!! Lees wat er staat!!"
"Ja maar... ik ben blind"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |