Even voor de duidelijkheid - antwoord is dus niet bekend, dus we staan overal voor openquote:I live in the ocean, desert and forest ONLY
I move twice a year ONLY
ONLY the sun can kill me
I can turn into a liquid or solid ONLY
If a human touches me they are killed instantly
Im Blue.
What am I?
Je zit nog te skypen >>quote:Op woensdag 3 mei 2006 03:31 schreef guitarist.nl het volgende:
anders kom je ff op skype gezellig met wat andere fokkers
Dat kan niet, zit op mijn werkquote:Op woensdag 3 mei 2006 03:31 schreef guitarist.nl het volgende:
Krijg ik daar het antwoord wel?quote:Op woensdag 3 mei 2006 03:31 schreef guitarist.nl het volgende:
Volgens mij verzin je deze puur om ons te klotenquote:Op woensdag 3 mei 2006 03:27 schreef Maggie het volgende:
Jaja, je moet wat in je nachtshift....
Iemand kwam met het volgende raadsel, en we zijn al een paar uur bezig met denken maar we komen er niet uit. Iemand hier misschien een idee?
[..]
Even voor de duidelijkheid - antwoord is dus niet bekend, dus we staan overal voor open![]()
Googlen hebben we al geprobeerd - leverde niks op
Ik heb geen micquote:Op woensdag 3 mei 2006 04:21 schreef guitarist.nl het volgende:
ehm nu nog met 4 andere fokkersschotse_hooglander C_C Litso & vinkingmeisje
Ik doe alles met rooksignalenquote:
quote:Op woensdag 3 mei 2006 04:11 schreef SuperFruitig het volgende:
Volgens mij verzin je deze puur om ons te kloten
Het antwoord is op HEEL internet NIET te vinden. Ga er maar van uit dat er dus geen antwoord is. Doe geen moeite, gooi er een slotje op en ga rustig slapenquote:Op woensdag 3 mei 2006 05:01 schreef Maggie het volgende:
Een paar dingen die bij ons al de revue gepasseerd zijn:
- een blauwe M&M (euh ja..)
- a blue moon, op zich een goeie maar die moved niet 2x per jaar enzo..
- iets met tijd, vulkanen en eclipsen (maar we weten niet precies wát)
- een schorpioen
- een phoenix
- smurfen
Het is het toch allemaal nét niet
echt niet, over tien minuten ben je weer terug omdat je er niet van kan slapenquote:Op woensdag 3 mei 2006 05:02 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Het antwoord is op HEEL internet NIET te vinden. Ga er maar van uit dat er dus geen antwoord is. Doe geen moeite, gooi er een slotje op en ga rustig slapendat ga ik tenminste nu ECHT doen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |