quote:Hoezo? Ik geef je gelijk in het tweede voorbeeld... en in het eerste voorbeeld geef ik een mening! Dat moet toch kunnen? Ik weet dat die mening afwijkt van die van jou, maar daar heb ik dus al maanden last van!
Op woensdag 12 december 2001 00:45 schreef Rica het volgende:
Zie je wel, had veel beter die pleister kunnen laten zitten...
Audrey ik zag je vrijdag in de sinners en ik moet zeggen dit haar vind ik je erg leuk staan!!
quote:
Op woensdag 12 december 2001 00:48 schreef Roache_ het volgende:
Scanman, je moet je vorige berichtje nog effe editen omdat je het allemaal in de tegenwoordige tijd hebt staan.
quote:Kijk dit is iets wat ik nou graag eerder had willen horen. Hoe jij dat precies bedoeld, dat ze dit misbruikt wil ik later nog wel eens lezen goed?
Op woensdag 12 december 2001 00:44 schreef scanman01 het volgende:[..]
Omdat ik misschien van mening ben dat Kelly soms haar transsexualiteit misbruikt. Ik zal de laatste zijn die een transsexueel niet zal accepteren, maar ik vind Kelly een slecht voorbeeld voor een transsexueel.
quote:Tis misschien gewoon een beetje teveel soms.
Misschien heb ik me daar inderdaad wel eens schuldig aan gemaakt.
Nou ja, misschien is Kelly er morgen wel uit, dus waait het hele gebeuren weer langzaam verder.
Nu ga ik even mijn koelkast checken
quote:Je bent te snel voor mij met posten (hmmm.. hebben we dit niet al eens eerder gehad?)
Op woensdag 12 december 2001 00:49 schreef scanman01 het volgende:[..]
Hoezo? Ik geef je gelijk in het tweede voorbeeld... en in het eerste voorbeeld geef ik een mening! Dat moet toch kunnen? Ik weet dat die mening afwijkt van die van jou, maar daar heb ik dus al maanden last van!
We zijn nu op een normale manier aan het discussieren lijkt me, maar misschien voel jij al weer neigingen opkomen omdat je het over die pleister hebt?
-------------------------------------------------------
Zo bedoel ik. Want nu ben je weer flex en ready to go en vooral ooooh yessss, ik kan weer streamen!!!!.
En ik maak er nu geen woord meer aan vuil, nu niet, nooit niet.
quote:Scanman, ik zou zeggen dat juist als de beschuldigingen nergens opslaan, je die dan juist naast je neer kan leggen, ofwel negeren..!!
Op woensdag 12 december 2001 00:47 schreef scanman01 het volgende:[..]
Je hebt wel gelijk, maar dat heb ik een tijd lang ook volgehouden. Alleen houdt het een keer op. Er zijn mensen die het prima naast zich neer kunnen leggen. Ik kan er niet tegen, helemaal niet als de beschuldigingen nergens op slaan. Dan komen er ergenissen en wordt de lol van FOK al snel een stuk minder.
Even zo goed begrijp ik dat zoiets vervelend aanvoelt.
Just my $0.02
quote:Daar ben ik het helemaal mee eens. Kelly gedraagt zich JUIST als de 'cliché-transsexueel' (d.w.z. de indruk die de goegemeente van transsexuelen heeft): nichterig, hormonaal (
Op woensdag 12 december 2001 00:44 schreef scanman01 het volgende:
Omdat ik misschien van mening ben dat Kelly soms haar transsexualiteit misbruikt. Ik zal de laatste zijn die een transsexueel niet zal accepteren, maar ik vind Kelly een slecht voorbeeld voor een transsexueel.
Kelly doet de transsexuele zaak meer kwaad dan goed...
quote:Ja, Scanman, la maar lullen joh........!!
Op woensdag 12 december 2001 01:06 schreef ria1966 het volgende:
ik kan eigelijk maar een ding zeggen ....scanman...je bent TOP
vooral doorgaan !!!

Gebruik hem goed BRO!!!
quote:
Op woensdag 12 december 2001 01:21 schreef Poorguy het volgende:
Ja, Scanman, la maar lullen joh........!!
Ik wil je dit Gifje wel lenen zodat je die kunt gebruiken als er weer eens iemand oeverloos gaat lopen seiken, hoef je ook niet zoveel meer te typen........
........Poorguy!
ohmygod! hij heeft weer een nieuwe voorraad gevonden
quote:
Op woensdag 12 december 2001 01:35 schreef Jammie het volgende:
Maar omdat je NIET mijn favo steunt, flame ik je nu met 10 kotssmileys ... (en nog een échte gemeende erachteraan) ...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar wie is je favo dan? Ik zag net een message van jou over Kelly, dus die is het niet... maar wie dan? Gert Jan of Sandy?
quote:Weet je toch? GJ natuurlijk! En bij dezen het verzoek om hem er in jouw komende streamverslagen wat positiever vanaf te laten komen (hehe
Op woensdag 12 december 2001 01:38 schreef scanman01 het volgende:
Maar wie is je favo dan? Ik zag net een message van jou over Kelly, dus die is het niet... maar wie dan? Gert Jan of Sandy?
http://home.arcor.de/megagifs/menschen/bilder/men51.gif[/img]
[Dit bericht is gewijzigd door Poorguy op 12-12-2001 01:49]
quote:
Op woensdag 12 december 2001 01:49 schreef Roache_ het volgende:
Fffff, gelukkig, een 404-error....
quote:Jou vorige bericht met die error is niet meer te editten omdat een moderator dat al gedaan heeft. Ben jij een moderator? (waarom is de url fout nog niet hersteld dan?)
Op woensdag 12 december 2001 01:51 schreef Poorguy het volgende:
[afbeelding]
Volgende keer beter!
quote:Tja, wat zal ik daarop zeggen... Ik voel me net Frank, Kelly, Diane en Sandy eigenlijk. Maar ik heb even gesproken met Hummy in de dbk en ben tot de conclusie gekomen dat ik die twee weken ook nog wel volhoud. En ik wil mijn FOK startersgeld ook niet mislopen natuurlijk
Op woensdag 12 december 2001 01:55 schreef Linus het volgende:
Ik was toch wel een beetje geschrokken scanman01! gelukkig is alles weer op zijn pootjes terecht gekpmen!
Lees je verslagen met veel plezier en ben het soms met je eens, soms niet en soms een beetje.
... en dat maakt het leuk. Discussieren over pro's en contra's. Soms loopt dat uit de hand, soms niet.
Zelfde heb ik met Rica.
Dank daarom aan FH voor dit topic. Lijkt me dat jij en Rica (& vele BB3 Fokkers) hier weer even een klankbord hebben gevonden hoe met elkaar om te gaan.
J.
quote:Ik ben niet gewend om me in meningsverschillen van anderen te mengen(omdat ik niet weet hoe je je toen voelde, hoe je het beleefde) en dus doe ik dat nu ook niet. Het enige wat ik hier aan toe wil voegen is, dat wanneer je op een eerder ingenomen standpunt terug kunt en wilt komen je grote klasse hebt.
Op woensdag 12 december 2001 01:57 schreef scanman01 het volgende:[..]
Tja, wat zal ik daarop zeggen... Ik voel me net Frank, Kelly, Diane en Sandy eigenlijk. Maar ik heb even gesproken met Hummy in de dbk en ben tot de conclusie gekomen dat ik die twee weken ook nog wel volhoud. En ik wil mijn FOK startersgeld ook niet mislopen natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |