abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 12 december 2001 @ 00:09:37 #101
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2459451
quote:
Op dinsdag 11 december 2001 23:53 schreef audrey het volgende:
Ach, misschien is het dan toch ergens goed voor en zullen anderen, waaronder hijzelf, zich realiseren dat opmerkingen als die omgebouwde pisnicht ook op een forum keihard aankomen.
Nogmaals, deze opmerking staat me zeer tegen omdat dat juist iets is wat ik níet doe!
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_2459463
Rica, we zijn het opvallend vaak met elkaar eens.
A Wannabe's Guide to Glitter and Glamour
  † In Memoriam † woensdag 12 december 2001 @ 00:11:49 #103
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_2459476
quote:
Op woensdag 12 december 2001 00:09 schreef scanman01 het volgende:
Nogmaals, deze opmerking staat me zeer tegen omdat dat juist iets is wat ik níet doe!
Dat beweert audrey ook niet.

Hey scanman, je bent toch wel al lang en breed weer verslagen aan het maken voordat we aan een deel 2 toe zijn he?

[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 12-12-2001 00:13]

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  woensdag 12 december 2001 @ 00:13:19 #104
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2459498
quote:
Op woensdag 12 december 2001 00:11 schreef Cynix ® het volgende:
Hey scanman, je bent toch wel al lang en breed weer verslagen aan het maken voordat we aan een deel 2 toe zijn he?
Hij mag van mij al lang dicht!
pi_2459508
quote:
Op woensdag 12 december 2001 00:04 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Dit forum is om positief of negatief te discussieren over de bewoners... niet over de FOKKERS...

Blijkbaar is dat toch wel eens nodig.
En waarom zou je jezelf niet mogen verdedigen?
Het is met zo'n groot forum als dit onmogelijk om het alleen over de bewoners te hebben; er loopt wel eens wat uit de hand en dat moet uitgesproken worden.

Moet alleen niet te lang duren

Edit:
*Helpt Scanman*: slotje dus

Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  woensdag 12 december 2001 @ 00:17:19 #106
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_2459543
quote:
Op woensdag 12 december 2001 00:10 schreef audrey het volgende:
Rica, we zijn het opvallend vaak met elkaar eens.
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
  woensdag 12 december 2001 @ 00:18:58 #107
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_2459568
Haha 105 posts in het snelstgegroeide topic wat ik ooit gezien heb! En nou streamen Scanman en rap. Vort! Anders doet Cynix 'm niet dicht en moeten we in dit tempo straks aan een deel 2 gaan denken, wat mij eigenlijk een beetje belachelijk in den hoororen klinkt.
Ben te zaai voor een signature
  woensdag 12 december 2001 @ 00:21:04 #108
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2459597
quote:
Op woensdag 12 december 2001 00:18 schreef Roache_ het volgende:
Haha 105 posts in het snelstgegroeide topic wat ik ooit gezien heb! En nou streamen Scanman en rap. Vort! Anders doet Cynix 'm niet dicht en moeten we in dit tempo straks aan een deel 2 gaan denken, wat mij eigenlijk een beetje belachelijk in den hoororen klinkt.
Okee.. Ik maak wel even een streamverslagje .....
Cynix... hij kan bijna dicht!!!
  woensdag 12 december 2001 @ 00:21:51 #109
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_2459610
YAY!!!
pi_2459611
quote:
Op woensdag 12 december 2001 00:21 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Yeah, yeah, yeah!
...
pi_2459620
Scanman,

Hoewel ik me voorgenomen had de discussie niet weer te beginnen, vind ik het niet zo prettig dat je tot twee keer toe een zin van mij quote die volgens mij duidelijk genoeg was. De reden dat Rica tegen je uitviel was deze quote:

quote:
Ik bespeur hier een tegenstelling... Je zegt oprechte emoties leuk te vinden... en daarom Kelly fan te zijn Die ontgaat mij volkomen... als iemand niet oprecht is, is het Kelly wel... Ze huilt als een koe (dus gemaakt, want als ze normaal zou huilen zou ze als een man klinken). In feite is alles wat Kelly doet gemaakt, omdat ze heel veel gewoontes uit haar vorige leven moet afleren. En over die inrichting.. die heeft Kelly nodig vanwege haar verschrikkelijke asociale houding naar andere mensen toe. Ze gebruikt ze, om ze dan heel hard weer te laten vallen. Verder zit Kelly verschrikkelijk in de knoop vanwege haar sexchange (logisch) en heeft daardoor een behoorlijke tik van de molen opgelopen. Diane heeft een psychiater nodig om haar te helpen van haar minderwaardigheidsprobleem af te komen! Dat Diane van die kinderboeken leuk vindt zal voor menigeen vreemd zijn, maar je moest eens weten hoeveel mensen er nog naar tekenfilms kijken zonder daar toe te zijn gedwongen! Dat wil je dan denk ik ook niet weten.
Nogmaals, iedereen mag zijn mening over iedereen hebben. Waar jij in dat vorige topic op gewezen bent en waar ik persoonlijk je nu weer op wijs is dat ik het bewonderenswaardig vindt dat je het voor Diane opneemt als wie dan ook wat dan ook over haar zegt, maar dat dat geloofwaardiger over zou komen als je niet net zulke opmerkingen over Kelly zou maken. Diane een lelijk gedrocht noemen is niet aardig, maar continu Kelly aanvallen op haar transsexualiteit ook niet. Je kiest niet voor transsexualiteit, daar word je mee geboren, net als wanneer je homosexueel bent of een andere huidskleur hebt. Ik kan niet begrijpen dat iemand die wel overloopt van begrip voor iemand met een minderwaardigheidscomplex zo denigrerend kan doen over zoiets fundamenteels als in het verkeerde lichaam geboren worden.
pi_2459644
quote:
Op woensdag 12 december 2001 00:21 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Cynix... hij kan bijna dicht!!!

Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  woensdag 12 december 2001 @ 00:27:06 #113
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2459667
quote:
Op woensdag 12 december 2001 00:23 schreef audrey het volgende:
Diane een lelijk gedrocht noemen is niet aardig, maar continu Kelly aanvallen op haar transsexualiteit ook niet. Je kiest niet voor transsexualiteit, daar word je mee geboren, net als wanneer je homosexueel bent of een andere huidskleur hebt.
Daar ben ik het mee eens. Het was dan ook geen aanval op haar transsexualiteit. Dat heb ik nog nooit gedaan! Dat ik vermelde dat ze huilt als een koe komt misschien negatiever over dan het bedoeld was. Ik zei dat omdat ze de oeoeoeoe klank veel gebruikt omdat ze haar best doet niet mannelijk te klinken. Die vergelijking haalde ik aan om duidelijk te maken dat het huilen van haar gemaakt is.... wat dus de emotie nep maakt. Ik denk dat Kelly vaak nep huilt! Dat was geen aanval op haar transsexualiteit, maar een vette vraagteken bij haar emoties/huilbuien !!
pi_2459698
Scanman heeft nooit denigrerend over transsexualiteit geschreven.
Kelly's karakter en maniertjes, da's een ander verhaal!
pi_2459714
Okee, al goed. ik lijk wel een eo-er met mijn opvoedkundige gebabbel over transsexualiteit. Sorry, maar ik kan me daar vreselijk aan ergeren en boos om maken. Ik ben trouwens ook niet van mening dat haar emoties nep zijn hoor, ik denk wel dat ze zichzelf een theatrale manier van uiten heeft aangeleerd. Enne, over nepemoties gesproken: ik kan me een moment herinneren dat een zekere roodharige dame de discussie niet kon winnen met een vrouw in haar team en toen maar besloot er wat traantjes uit te persen.... Vergis je niet in je heldin hoor, ook die weet dondersgoed wanneer tranen voor smsjes zorgen!
  woensdag 12 december 2001 @ 00:33:15 #116
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2459735
quote:
Op woensdag 12 december 2001 00:23 schreef audrey het volgende:
Ik kan niet begrijpen dat iemand die wel overloopt van begrip voor iemand met een minderwaardigheidscomplex zo denigrerend kan doen over zoiets fundamenteels als in het verkeerde lichaam geboren worden.
Je hebt me dus duidelijk helemaal verkeerd begrepen en daar baal ik stevig van!
  woensdag 12 december 2001 @ 00:35:43 #117
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2459767
quote:
Op woensdag 12 december 2001 00:31 schreef audrey het volgende:
ik kan me een moment herinneren dat een zekere roodharige dame de discussie niet kon winnen met een vrouw in haar team en toen maar besloot er wat traantjes uit te persen.... Vergis je niet in je heldin hoor, ook die weet dondersgoed wanneer tranen voor smsjes zorgen!
Als jij ook maar voor een moment denkt dat Diane kan huilen op commando dan heb je inderdaad een hele andere mening over haar dan ik heb. Maar dat moet kunnen natuurlijk.
  woensdag 12 december 2001 @ 00:36:07 #118
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_2459773
Scanman, jij hebt helemaal geen tijd om te balen toch? Want je was net zo lekker je verslag aan het typen. Toch? Hè Audrey, dat was toch zo? Toch?!?!!?
  woensdag 12 december 2001 @ 00:37:37 #119
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_2459795
quote:
Op woensdag 12 december 2001 00:27 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Daar ben ik het mee eens. Het was dan ook geen aanval op haar transsexualiteit. Dat heb ik nog nooit gedaan! Dat ik vermelde dat ze huilt als een koe komt misschien negatiever over dan het bedoeld was. Ik zei dat omdat ze de oeoeoeoe klank veel gebruikt omdat ze haar best doet niet mannelijk te klinken. Die vergelijking haalde ik aan om duidelijk te maken dat het huilen van haar gemaakt is.... wat dus de emotie nep maakt. Ik denk dat Kelly vaak nep huilt! Dat was geen aanval op haar transsexualiteit, maar een vette vraagteken bij haar emoties/huilbuien !!

Ik zal dan nog 1 keer proberen duidelijk te maken wat ik bedoel. Je schrijft dat je nooit scheldwoorden gebruikt, iemand die dat doet reageer ik ook nauwelijks op, dat zijn over het algemeen niet de grootste lichten.
Wat ik wel uit je postings haal is vaak zinsspelen op haar transseksualiteit, en dan is dat op een negatieve manier. Ook reageer je wel met smileys en 'lol' of 'amen' als iemand weer een 'Ferry' grapje maakt.
Je doet het niet met scheldwoorden misschien, maar wel op een subtiele manier.
Dit is de ondertoon die ik erbij jou uithaal.

Daar kan ik soms pissed off van worden en dan denk ik zeg dan gewoon wat je denkt en doe het niet op zo'n 'bedekte' manier.

Voor de rest vind ik het hartstikke leuk dat je zoveel hier op het forum bent en lekker veel posts doet!

[Dit bericht is gewijzigd door Rica op 12-12-2001 00:39]

Your games are death
With every breath
  woensdag 12 december 2001 @ 00:38:53 #120
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2459807
quote:
Op woensdag 12 december 2001 00:36 schreef Roache_ het volgende:
Scanman, jij hebt helemaal geen tijd om te balen toch? Want je was net zo lekker je verslag aan het typen. Toch? Hè Audrey, dat was toch zo? Toch?!?!!?
Mijn verslag is al lang klaar... Dus het topic kan dicht, hoewel ik blij ben dat we nog even door zijn gegaan. Want beschuldiging aan mij gericht dat ik continu bezig ben Kelly aan te vallen op haar transsexualiteit dienen wel even rechtgezet te worden. Maar dat is nu ook gebeurd..... dus .....
  woensdag 12 december 2001 @ 00:41:12 #121
18811 sooty
Hab' meine Frist verlänge
pi_2459838
Scanman, toen ik vorige week de stelling poneerde dat de streamverslagen nederlandstalig zouden moeten zijn naar aanleiding van enige engelstalige streamverslagen door karn, werd ik ook volledige afgebrand. De reakties varieerden van mee-eens tot tegen, met alle gradaties daartussen.
De meest beledigende heb ik genegeerd.
De beledigende heb ik van repliek gediend.
De ondersteunende waren er nauwelijks.

Op een gegeven moment heb ik karn en APK duidelijk gemaaakt dat hetgeen mijn posting had los gemaakt op geen enkele wijze een persoonlijke aanval richting de streamer in deze (karn) was....

Gelukkig begreep karn (en APK) dit eerder dan veel andere bezoekers aan dit forum...
Bottomline: het waait uiteindelijk allemaal over...

Ergo: Ga gerust door met je streamverslagen

HGW XX/7 gewidmet, in Dankbarkeit.
  woensdag 12 december 2001 @ 00:44:21 #122
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2459873
quote:
Op woensdag 12 december 2001 00:37 schreef Rica het volgende:
Wat ik wel uit je postings haal is vaak zinsspelen op haar transseksualiteit, en dan is dat op een negatieve manier.
Omdat ik misschien van mening ben dat Kelly soms haar transsexualiteit misbruikt. Ik zal de laatste zijn die een transsexueel niet zal accepteren, maar ik vind Kelly een slecht voorbeeld voor een transsexueel.
quote:
Ook reageer je wel met smileys en 'lol' of 'amen' als iemand weer een 'Ferry' grapje maakt.
Misschien heb ik me daar inderdaad wel eens schuldig aan gemaakt.
  woensdag 12 december 2001 @ 00:45:19 #123
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_2459883
Zie je wel, had veel beter die pleister kunnen laten zitten...

Tot zover ook mijn zendingsdrang... nu kerst!!

Your games are death
With every breath
  woensdag 12 december 2001 @ 00:47:05 #124
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2459894
quote:
Op woensdag 12 december 2001 00:41 schreef sooty het volgende:
Gelukkig begreep karn (en APK) dit eerder dan veel andere bezoekers aan dit forum...
Bottomline: het waait uiteindelijk allemaal over...
Je hebt wel gelijk, maar dat heb ik een tijd lang ook volgehouden. Alleen houdt het een keer op. Er zijn mensen die het prima naast zich neer kunnen leggen. Ik kan er niet tegen, helemaal niet als de beschuldigingen nergens op slaan. Dan komen er ergenissen en wordt de lol van FOK al snel een stuk minder.
  woensdag 12 december 2001 @ 00:48:48 #125
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_2459917
Scanman, je moet je vorige berichtje nog effe editen omdat je het allemaal in de tegenwoordige tijd hebt staan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')