Met een vieze ouwe woutquote:Op zondag 8 oktober 2006 22:02 schreef DrDentz het volgende:
ja leuk, chatten
Ik lig ook gevouwen van die lach van die stemquote:Op zondag 8 oktober 2006 22:05 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Dat hardop zeggen van:
"Mmmmmmmmmmmmmmmm"
En dat gelach van die gozer is so funnyJah, laat me
In principe wel, hij bestrijd kwaad met kwaad.quote:Op zondag 8 oktober 2006 22:20 schreef Flyduck het volgende:
Die Hans die dat meisje van 15 immiteert is volgens mij zelf ook een oplichter.. De mannen die hij betrapt moeten geld storten voor een goed doel in Roemenie... yeah right..
Precies, in dat opzicht zijn amerikaanse agenten echt hufters.quote:Op zondag 8 oktober 2006 22:26 schreef Apache4U het volgende:
een vuilak die Wout, maar ik vind dit wel een beetje Amerikaanse toestanden.. uitlokking dus.
Dat is wel zo. Van de andere kant stond ie ook vooraan om anderen te vertellen wat goed was en wat fout.quote:Op zondag 8 oktober 2006 22:31 schreef Flyduck het volgende:
Alleen om het feit dat hij bij de politie werkt wordt dit zo breed uitgemeten. Iedereen weet ook over wie het gaat,. Ik vind dat wat de man heeft misdaan in geen verhouding staan met wat de gevolgen nu voor hem zijn.
Dat had ik eigenlijk wel verwacht jaquote:Op zondag 8 oktober 2006 22:18 schreef DrDentz het volgende:
Slecht dit, hij had gewoon af moeten spreken en dat dan Peter in die auto zat ipv een 15-jarig meisje
Over stagiairs en dat die meestal alleen voor spek en bonen meedoen.quote:Op zondag 8 oktober 2006 23:52 schreef jorienvdherik het volgende:
waar ging de afl over ?
Inderdaad! Ik heb dubbel gelegen om Arend Langeberg, normaal de nieuwslezer op diverse commerciėle radiozenders, die dan zegt "En, vinger je je zelf al?" en "ik hou van pijpen, beffen en allerlei standjes"quote:Op zondag 8 oktober 2006 22:05 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Dat hardop zeggen van:
"Mmmmmmmmmmmmmmmm"
En dat gelach van die gozer is so funnyJah, laat me
Ik vind dit echt niet te ver gaan! Die kerel stuurde aan op sex met een minderjarig meisje! Het was echt zijn bedoeling om 'haar' te naaien. Hij kwam 'haar' niet toevallig tegen, maar kwam specifiek op plekken waar jonge naieve meisjes komen. Sex met minderjarigen is strafbaar. Die kerel wist dat, er werd duidelijk over de leeftijd van het fictieve meisje gecommuniceerd en hij of all people had meteen moeten nokken.quote:Op zondag 8 oktober 2006 22:31 schreef Flyduck het volgende:
Ja eerlijk gezegt vind ik dit veel te ver gaan. Alleen om het feit dat hij bij de politie werkt wordt dit zo breed uitgemeten. Iedereen weet ook over wie het gaat,. Ik vind dat wat de man heeft misdaan in geen verhouding staan met wat de gevolgen nu voor hem zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |