Oh ja joh? Vertel eens verder!quote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:29 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik heb net even met JAM gesproken.
Als je vragen hebt, hoor ik ze graag.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ga je nog verder vertellen, of moeten we eerst vragen "Oh, ja, joh? Vertel eens verder" voordat je nog verder gaat vertellen?
*edit: vraag is beantwoord... maar even de MSN-naam weggehaald uit privacyoverwegingenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:32 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Als je vragen hebt, hoor ik ze graag.
Nou, hij heeft momenteel geen verbinding thuis,quote:
Wat heb je gevraagd, met betrekking tot LPT en R_ON?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:32 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat heb je gevraagd, met betrekking tot LPT en R_ON?
Beantwoord mijn vraag eens... dan kan ik je nog meer zekerheid geven misschienquote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:34 schreef De-oneven-2 het volgende:
Oh, en R_ON heeft niets van doen met JAM.
Zoveel durf ik nu ook wel met zekerheid te zeggen.
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:33 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Nou, hij heeft momenteel geen verbinding thuis,
omdat de buurman geen internet meer heeft.
Hij is dus afhankelijk van internet-café's...
Oh.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Beantwoord mijn vraag eens... dan kan ik je nog meer zekerheid geven misschien
Ja.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Beantwoord mijn vraag eens... dan kan ik je nog meer zekerheid geven misschien
Ok. Ik kan me namelijk 1 keer herinneren dat ik met beide personen tegelijk aan het chatten was op MSN... dat gaat niet als het 1 persoon is he!quote:
2 Computersquote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ok. Ik kan me namelijk 1 keer herinneren dat ik met beide personen tegelijk aan het chatten was op MSN... dat gaat niet als het 1 persoon is he!
Lust JAM kaviaar?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:32 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Nee.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ok. Ik kan me namelijk 1 keer herinneren dat ik met beide personen tegelijk aan het chatten was op MSN... dat gaat niet als het 1 persoon is he!
Lust JAM marmelade?quote:
Je hebt twee handen.quote:
Ja... al heel lang... hij is volgens mij alleen bijna nooit online op MSN... en als hij er is, zeggen we niksquote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:37 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Nee.
Heb jij R_ON in je MSN-lijst staan?.
Hmz. Ok.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja... al heel lang... hij is volgens mij alleen bijna nooit online op MSN... en als hij er is, zeggen we niks![]()
Mocht ik 'm binnenkort weer spreken, geef ik het door, LX.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:35 schreef LXIV het volgende:
[..]
![]()
Haha. Hij mag wel via mijn wireless inloggen hoor! WW=Notung
Heb jij wel eens 2 onafhankelijke verhalen getypt op 2 verschillende computers tegelijkertijd? Dat is erg lastig... want je moet wel op beiden tegelijkertijd geeconcentreerd blijven.quote:
Je hebt van die Chinezen die onafhankelijk met een penseel in iederen hand machtig ingewikkelde tekens kunnen maken.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heb jij wel eens 2 onafhankelijke verhalen getypt op 2 verschillende computers tegelijkertijd? Dat is erg lastig... want je moet wel op beiden tegelijkertijd geeconcentreerd blijven.
Als een paard.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:43 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, Erik draaft door.
Zal ik iets zeggen over het woord 'iederen'?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je hebt van die Chinezen die onafhankelijk met een penseel in iederen hand machtig ingewikkelde tekens kunnen maken.
Maar dat komt door hun spleetogen! Dan zien ze maar de helft, en hoeven hun hersens maar de helft van de binnengekomen informatie te verwerken... waardoor ze hersencapaciteit overhouden voor andere zakenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je hebt van die Chinezen die onafhankelijk met een penseel in iederen hand machtig ingewikkelde tekens kunnen maken.
Ja, ik maak een fout. Joechei! Moeilijk hoor, mij op een fout betrappenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:44 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zal ik iets zeggen over het woord 'iederen'?
Nee, laat ik dat maar niet doen.
Hopelijk komt 'ie (lees: Erik) er vanzelf wel achter.
Erik, je begint paranoïde te worden.quote:
Tut tut, Erik. Niet zo aangebrand.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, ik maak een fout. Joechei! Moeilijk hoor, mij op een fout betrappen.
Ja, dat merk ik. Ik kan wel heel heldhaftig zeggen dat het me niks deed, maar dat zou een leugen zijn.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:46 schreef LXIV het volgende:
[..]
Erik, je begint paranoïde te worden.
Heeft R_ON toch zijn doel bereikt.![]()
Weet je wát pas vies is?! Aangebrande andijviequote:
Ik vind 'DO-2 draaft door' trouwens geniaal gevonden. Het doet me denken aan slechte boeken uit mijn jeugd.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:43 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, Erik draaft door.
Nu geen kots-smilies meer Erik. Het is mooi genoeg geweest.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Weet je wát pas vies is?! Aangebrande andijvie.
Ik vind het meer een Suske & Wiske titel!quote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:47 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik vind 'DO-2 draaft door' trouwens geniaal gevonden. Het doet me denken aan slechte boeken uit mijn jeugd.
Geen dank.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:47 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik vind 'DO-2 draaft door' trouwens geniaal gevonden. Het doet me denken aan slechte boeken uit mijn jeugd.
Wil je niet zulke stomme dingen zeggen?!quote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Weet je wát pas vies is?! Aangebrande andijvie.
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, dat merk ik. Ik kan wel heel heldhaftig zeggen dat het me niks deed, maar dat zou een leugen zijn.
Het deed me trouwens helemaal niks.
Vanwege het stafrijm?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik vind het meer een Suske & Wiske titel!
Dat bepaal ik nog altijd zelfquote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:48 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nu geen kots-smilies meer Erik. Het is mooi genoeg geweest.
De doordravende Do2!quote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:49 schreef LXIV het volgende:
[..]
Vanwege het stafrijm?
Bij S&W staat er altijd een adjectief + zelfstandig naamwoord in stafrijm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |