Wanneer kom je weereens langs kul?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:47 schreef De-oneven-2 het volgende:
Op mensen in mijn nabije omgeving, he.
Ik zat aan mijn broer te denken.
Waarom niet?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:53 schreef Lienekien het volgende:
Waarom noemt A-E jou kul?
Hoho, niet gaan overdrijven nu...quote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:53 schreef De-oneven-2 het volgende:
AE is een hele lieve meid, mensen. Daarom.
Brabo's onder elkaar enzo...quote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:53 schreef Lienekien het volgende:
Waarom noemt A-E jou kul?
Het staat haar vrij te reageren.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:54 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Waarom vraag je het niet aan AE? Die weet vast het antwoord.
Heeft het nog enigerlei verband met 'flauwe kul'?quote:
Niet gaan overdrijven nu.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:56 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Eigenlijk gewoon omdat ik Do2 een lieverd vind.
Hoe kom je daarbij?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:57 schreef Lienekien het volgende:
Ik ben duidelijk te veel nu.
Ja, daarom stelde ik je ook een vraag.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:57 schreef ALTER-EGO het volgende:
Menschen... ik ben hier gewoon aanwezig hoor...
Oh ja, nu zie ik het ook.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:57 schreef ALTER-EGO het volgende:
Menschen... ik ben hier gewoon aanwezig hoor...
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:57 schreef Lienekien het volgende:
Ik ben duidelijk te veel nu.
Als jullie mekaar een beetje willen opvrijen met je ge-lieverd, wil je misschien wel liever alleen zijn.quote:
Daar is een openbaar forum dan ook de ideale plek voor, hè?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:00 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Als jullie mekaar een beetje willen opvrijen met je ge-lieverd, wil je misschien wel liever alleen zijn.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |