Wanneer kom je weereens langs kul?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:47 schreef De-oneven-2 het volgende:
Op mensen in mijn nabije omgeving, he.
Ik zat aan mijn broer te denken.
Waarom niet?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:53 schreef Lienekien het volgende:
Waarom noemt A-E jou kul?
Hoho, niet gaan overdrijven nu...quote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:53 schreef De-oneven-2 het volgende:
AE is een hele lieve meid, mensen. Daarom.
Brabo's onder elkaar enzo...quote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:53 schreef Lienekien het volgende:
Waarom noemt A-E jou kul?
Het staat haar vrij te reageren.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:54 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Waarom vraag je het niet aan AE? Die weet vast het antwoord.
Heeft het nog enigerlei verband met 'flauwe kul'?quote:
Niet gaan overdrijven nu.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:56 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Eigenlijk gewoon omdat ik Do2 een lieverd vind.
Hoe kom je daarbij?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:57 schreef Lienekien het volgende:
Ik ben duidelijk te veel nu.
Ja, daarom stelde ik je ook een vraag.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:57 schreef ALTER-EGO het volgende:
Menschen... ik ben hier gewoon aanwezig hoor...
Oh ja, nu zie ik het ook.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:57 schreef ALTER-EGO het volgende:
Menschen... ik ben hier gewoon aanwezig hoor...
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:57 schreef Lienekien het volgende:
Als jullie mekaar een beetje willen opvrijen met je ge-lieverd, wil je misschien wel liever alleen zijn.quote:
Daar is een openbaar forum dan ook de ideale plek voor, hè?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:00 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Als jullie mekaar een beetje willen opvrijen met je ge-lieverd, wil je misschien wel liever alleen zijn.
![]()
Oh, zo...Dat was nog niet eens in me opgekomen.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:00 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Als jullie mekaar een beetje willen opvrijen met je ge-lieverd, wil je misschien wel liever alleen zijn.
![]()
Bij mijn weten niet hoor... "Kul" of "Kulleke", dat is op zijn brabo's volgens mij een "liefkozend" bedoeld woord.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:56 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Heeft het nog enigerlei verband met 'flauwe kul'?
Dat vind ik prima hoor Buupertje.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:57 schreef Bupatih het volgende:
Ik noem A-E voortaan Æ.
Van Dale zegt dat het 'flauwe vent' betekent, een synoniem is 'sul'.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:01 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Bij mijn weten niet hoor... "Kul" of "Kulleke", dat is op zijn brabo's volgens mij een "liefkozend" bedoeld woord.
Nou ben ik geen echte brabo hoor, dus hang me er niet aan op...
Helemaal niet.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:57 schreef Lienekien het volgende:
Blijf jij mij dan Buupertje noemen?quote:
Nou nee, dank je.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:02 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
In het Dootje.
Ja, laat mij nou ook een woordgrapje maken,.
Fok! is bij mij nogal traag en daarom reageer ik ook zo traag...quote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:58 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, daarom stelde ik je ook een vraag.![]()
Ik zit nog net niet te vloeken zo traag.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:04 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Fok! is bij mij nogal traag en daarom reageer ik ook zo traag...
Is dat een torenhaantje?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:04 schreef wyccie het volgende:
Ik wou dat ik een laptop had.
Dan kon ik hier ♥ gaan liggen
Blijf alstjeblieft.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:00 schreef Lienekien het volgende:
[..]
![]()
Zo zie je maar weer, rare jongens, die brabo's...quote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:02 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Van Dale zegt dat het 'flauwe vent' betekent, een synoniem is 'sul'.
Nou, heel vriendelijk van je. Maar ik moet weer vroeg op!quote:
In dat geval blijf ik je zeker zo noemenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Blijf jij mij dan Buupertje noemen?
Want zo heeft nog nooit iemand mij genoemd.
Ja he, toch wel dus.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:04 schreef De-oneven-2 het volgende:
Kul is Brabants voor maat of vriend of makker of... Etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |