quote:Op donderdag 4 mei 2006 16:23 schreef Maeghan het volgende:
Cereology wordt trouwens ook gediscontinueerd, las ik op het UK forum.
Het lijkt erop dat ze alle "speciale" geurtjes eruit halen... alleen de citrus en zoete dingen blijven overquote:
Geen ideequote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:02 schreef Maeghan het volgende:
Ik snap echt niet hoe dat kan hoor bij jou. Bij mij smelten de zeepjes helemaal niet zo snel, alleen HIWTK wel. Eet jij zeep of zo?
Ik smeer het in met recon en dan laat ik het een paar uur intrekken ik heb erg lelijke plekken op mijn hoofd met korsten enzoquote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:21 schreef Melusine het volgende:
Dank jullie wel allemaal!Heb een leuke dag gehad.
![]()
Anitra en Peri, ik had wel gedacht dat Recon vet was, maar zó vet?! Ik had een beetje het idee dat het effect op je hoofdhuid teniet wordt gedaan door de vier keer wassen die je erachteraan moet gooien. Heb het trouwens vnl met Snow Fairy gewassen...
Ik kon trouwens pas voelen waar het nog vet was toen m'n haar alweer droog was. Dus heb ik de volgende ochtend nog een keer de laatste plakrestjes eruit gewassen. '
Doen jullie dat wassen echt achter elkaar?
Waarschijnlijk. Mijn spulletjes liggen in de kast op m'n kamer.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geen ideeMisschien is het te vochtig op de badkamer ofzo
![]()
Denk dat dat inderdaad scheelt. Maar is hij bij jou nog wel dezelfde oranje kleur? Ik vind het zo vreemd dat die van mij geel is geworden, hij is misschien nog voor een kwart de oranje kleurquote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geen ideeMisschien is het te vochtig op de badkamer ofzo
![]()
Hij is wel oranje, maar de hoekjes zijn zeg maar geel, alsof het daar doorzichtiger is geworden.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:08 schreef Vava het volgende:
[..]
Denk dat dat inderdaad scheelt. Maar is hij bij jou nog wel dezelfde oranje kleur? Ik vind het zo vreemd dat die van mij geel is geworden, hij is misschien nog voor een kwart de oranje kleur![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |