vind dat meevallen tijdens het spelen maar als je hem aan zet of er een dic in doet dan denk ik dat hij loskomt van de grondquote:Op donderdag 4 mei 2006 20:13 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
als de dvd draait heb jij geen herrie ?
en ook het basis lawaai van is vrij aanwezig, is op elk apparaat hetzelfde
hij maakt net zoveel lawaai als een doorsnee pc
Mij allemaal wat te technischquote:Op donderdag 4 mei 2006 20:19 schreef Nick-GizMo het volgende:
Btw, deze site is wel leuk :
http://www.llamma.com/xbox360/mods/xbox-360-mod-page.htm
Vooral die ledjes zijn tof, ik ga het ook niet doen, want veel te bang dat kapot gaatquote:Op donderdag 4 mei 2006 20:25 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Mij allemaal wat te technisch
Ziet wel cool uit.
moet eens naar die andere mod kijken om een externe harddisk er aan te hangen.quote:Op donderdag 4 mei 2006 20:25 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Mij allemaal wat te technisch
Ziet wel cool uit.
Huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh, VETquote:Op donderdag 4 mei 2006 20:49 schreef Ereinion het volgende:
Wat nieuwe Splinter Cell 4 shots:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Meer
als ik naar "mijn xbox" gaquote:Op donderdag 4 mei 2006 20:49 schreef pkwarts het volgende:
Een Gears of Wars demo zou ik niet verwachten. De game komt pas aan het einde van het jaar uit.
Waarom niet? Dat is ook al over 7 maanden.quote:Op donderdag 4 mei 2006 21:29 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
Binnenkort is toch niet einde van het jaar?
SC4 ziet er idd echt bizar mooi uit.quote:Op donderdag 4 mei 2006 22:30 schreef Wessiej het volgende:
Jezus ze houden maar niet op met nieuwe (en fucking mooie) games te presenteren.
Dacht dat de spellen nu al prachtig zijn, wordt steeds mooier.
Trouwens, die Splinter Cell 4 shots zijn echt geweldig, kijk er echt naar uit.
Ah, das kut ja, ik deed het andersom, weggespeeld worden de eerste 2 sets, matchpoint tegen in de 4e en alsnog winnenquote:Op donderdag 4 mei 2006 20:57 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
godver zeg. erg frustrerend dat je weet dat je beter bent dan tegenstander
en dan nog net verliezen in dere en beslissende set
Mag je nog wel ff op wachten.quote:Op donderdag 4 mei 2006 20:48 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
zijn jullie ook zo benieuwd welke downloads er allemaal komen op de E3?
ik hoop op een Gears of War demo
Ja man echt niet te geloven wat er allemaal aankomt, en al het nieuws van de laatste dagenquote:Op donderdag 4 mei 2006 22:30 schreef Wessiej het volgende:
Jezus ze houden maar niet op met nieuwe (en fucking mooie) games te presenteren.
Dacht dat de spellen nu al prachtig zijn, wordt steeds mooier.
Trouwens, die Splinter Cell 4 shots zijn echt geweldig, kijk er echt naar uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |