Noem het dan geen Turokquote:
Die URL werkt beter denk ik.quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:08 schreef Egamer het volgende:
http://live.xbox.com/member/Egamer%20NL
Voeg me toe.Ik hoor er nu bij.
Ga jij maar eens dino wrestlen in een indianen pakje.quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Noem het dan geen TurokJe gaat ook geen Donald Duck game uitbrengen waarin je een Space Marinier speelt of wel?
Ja! Volgens mij heb ik 't altijd, maar ik heb nog niet vaak geprobeerd.quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:45 schreef twi het volgende:
Al moet ik zeggen dat ik soms ook wel heb dat ik eruit word gekicked wanneer de game wordt geladen. Heb je 't altijd?
Misschien is het nog steeds wel een Indiaanquote:Op donderdag 4 mei 2006 14:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Noem het dan geen TurokJe gaat ook geen Donald Duck game uitbrengen waarin je een Space Marinier speelt of wel?
Je doet zeker draadloos?quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:47 schreef Egamer het volgende:
[..]
Ja! Volgens mij heb ik 't altijd, maar ik heb nog niet vaak geprobeerd.Heb je wat tips?
Ik doe dat altijd, maar ik heb het eke al ze vaak gezegd.quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:28 schreef peristilius het volgende:
Zeg vrindelijke vrinden, zouden jullie als jullie een nieuw deeltje openen deze even willen toevoegen aan de OP? Scheelt mij weer werk.
Test Drive filmpjes zijn trouwens.
Draadloos ja. ICS.quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:55 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Je doet zeker draadloos?
misschien ligt daar je probleem al(hmm ligt..of hangt
)
Yes!!!quote:Op donderdag 4 mei 2006 16:23 schreef devv05 het volgende:
Colin McRae scheurt naar de next-gen consoles
Yeah baby.quote:Op donderdag 4 mei 2006 16:24 schreef Evil_Jur het volgende:
Men, wat is GRAW een ontzettend stoer spel. I love this console!
Hehe toen ik net op Fok keek stond ie er nog niet, anders link ik Fok natuurlijkquote:Op donderdag 4 mei 2006 16:29 schreef peristilius het volgende:
Next-gen Colin McRae
Wel even de goede bron geven he.
Ik vind toch wel goed eruit zien, je ziet zelfs een ader in ze hand :/quote:Op donderdag 4 mei 2006 16:45 schreef Wessiej het volgende:
4e screenshot van Bia valt een beetje tegen, even zoeken waar ik die ookal weer had gevonden.
sacre blue, hier is die: [afbeelding]
komt nietquote:Op donderdag 4 mei 2006 19:03 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
al die shooters lijken me wel leuk op de xbox 360, maar dan wel graag met muisbesturing
is er al iets bekent of er ook muis besturing komt op de xbox 360 via de usbpoort?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |