0-0, eerste honk was bezetquote:Op woensdag 26 juli 2006 20:00 schreef maril het volgende:
hoeveel is het ,want op en of andere duister manier krijg ik ook haarlemrdio niet.
Media Player versie 10.quote:Op woensdag 26 juli 2006 20:02 schreef maril het volgende:
Kijken jullie trouwens realplayer of media player(en zo jaa welke 9-10- 11)
Ja, op de tribune mis ik de verslaggever ook nooit.quote:Op woensdag 26 juli 2006 20:40 schreef EdwardSeepers het volgende:
wat een verademing, zo zonder verslaggever
Toch is het commentaar wat je krijgt op de tribune (informatie e.d.) allemaal fijn, omdat het allemaal feitelijk is. Je hoeft dus niet door de ogen te kijken van de superirritante betweterige gasten die je op de TV hebt.quote:Op woensdag 26 juli 2006 20:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, op de tribune mis ik de verslaggever ook nooit.
Idd.quote:Op woensdag 26 juli 2006 20:51 schreef golfer het volgende:
Homerun van Kinsdale met 1 man op de honken brengt Nederland terug tot 4-2
Ja, mooie aktie was dat.quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:00 schreef EdwardSeepers het volgende:of je slide even de TWEEDE HONKMAN onderuit zodat hij geen dubbelspel kan maken
![]()
![]()
![]()
Weet ik, heb de mooie sport zelf 7 jaar gespeeld, tot een spier in mn arm en pees in mn schouder scheurden (pitcher) en zelf nooit meer op die snelheden een bal kon gooien.quote:
Ik ook bij de HHW, en ook bij het WPT.quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:14 schreef Anitra het volgende:
Ik zit altijd met veel heimwee te kijken naar de HHW, kan door acchillespees helaas ook niet meer actief honkballen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |