Hoe hebben ze dan gescoort met home runs?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:12 schreef Recovering het volgende:
[..]
Dat wel, maar nog steeds 1 honkslag.
Veld en werpers van China zijn ingestort, die waren in de laatse 2 innigs dramatisch.
Maar goed, nieuwe werper, nieuwe kansen.
4 fouten en 4 x 4 wijd in eerste instantie. Tot de 6e hadden ze 1 honkslag. Geen poot aan de grond.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:52 schreef maril het volgende:
Hoe hebben ze dan gescoort met home runs?
www.honkbalweek.nl Luie aarsch.quote:Op woensdag 26 juli 2006 12:28 schreef tong80 het volgende:
Welke wedstrijd is er morgenavond. Een vriend van me heeft een uitnodiging om te gaan kijken.
Verplicht (betaald) parkeren bij de Extran sporthal, overige auto's in de buurt hebben een parkeervergunning nodig.quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:13 schreef Equinix het volgende:
Ik ga er zometeen heen ( met de auto )
Wat is de beste plek om je auto te parkeren ( zo goedkoop mogelijk)
Een van de mooiere ja.quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:13 schreef tong80 het volgende:
Oe mooie wedstrijd.Sorry voor mijn luiheid
Daar staat geen url in van de stream.quote:Op woensdag 26 juli 2006 18:33 schreef maril het volgende:
Lees mijn bericht een antal plaatsen hierboven.
ik hoor nu alleen maar 'piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiep' zonder beeld.quote:Op woensdag 26 juli 2006 19:02 schreef golfer het volgende:
Live-stream werkt nu wel rechtstreeks volgens Dione en ik heb inderdaad al een soort testbeeld nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |