Bal op het derde, bijna onmogelijke gooipositie, in een DUIK gegooid op het eerste, gevangen, Jap uit, 2e uit.quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:22 schreef maril het volgende:
vertel vertel.
Kijk straks maar even naar Studio Sport.quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:22 schreef maril het volgende:
vertel vertel.
okè Studio Sport begint daarna ga ik hier het een en ander downloadenquote:Op woensdag 26 juli 2006 22:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Kijk straks maar even naar Studio Sport.
Kingsale man of the match.
Vanaf morgen heb ik de streams niet meer nodig, dan zitten we gewoon lekker elke dag in het stadion.quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:28 schreef maril het volgende:
voor vrijdag moet het goed zijn wedstrijd Cuba.
Die aangooi was zo mooi dat het niet uitmaaktquote:Op woensdag 26 juli 2006 22:58 schreef golfer het volgende:
Nu ik de beelden nog een keer vertraagd terug heb gezien, betwijfel ik sterk of die Japanner, na die geweldige aangooi van Dirk van 't Klooster wel aangetikt werd door Sidney de Jong toen ie met zijn hand over de thuisplaat gleed.
Maar goed, een mazzeltje moet je soms ook hebben.
Hij zei het met een dikke grijnsquote:Op woensdag 26 juli 2006 23:08 schreef mash_ het volgende:
die aangooi was zker mooien hij zei dat hij hem wel aan tikte.. maar weet het niet hoor
Ik heb hem neergezet bij de ijsbaan ( gratuit ). Daarna meteen de kaartjes gehaald en er bleken 3 kaartjes te zijn voor Vrijdag ( heb er voor 2 betaaldquote:Op woensdag 26 juli 2006 17:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Verplicht (betaald) parkeren bij de Extran sporthal, overige auto's in de buurt hebben een parkeervergunning nodig.
Je kan ook eventueel gratis parkeren bij Bloemendaal station en dan het tunneltje onder het spoor doorlopen, richting stadion.
Vrijdag zijn we ook van de partij.quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:57 schreef Equinix het volgende:
Daarna meteen de kaartjes gehaald en er bleken 3 kaartjes te zijn voor Vrijdag ( heb er voor 2 betaald)
Er is alleen een avondwedstrijd hoor!!!!quote:Op donderdag 27 juli 2006 10:32 schreef EdwardSeepers het volgende:
Hopelijk wel een mooie wedstrijd vanmiddag, want daar kan ik wel naartoe.
Weet ik ja, ik ga alleen weg in de middag (om precies te zijn: Nu al)quote:Op donderdag 27 juli 2006 10:58 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Er is alleen een avondwedstrijd hoor!!!!
Have fun!quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:01 schreef EdwardSeepers het volgende:
Weet ik ja, ik ga alleen weg in de middag (om precies te zijn: Nu al)
Ik ben nogal verstrooid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |