slimme actiequote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:46 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het kanaal staat op invite-only op dit moment. En alleen subje kan dat herstellen
Is te hopen dat Sub er zelf in kan danquote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:46 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het kanaal staat op invite-only op dit moment. En alleen subje kan dat herstellen
Gekquote:
Vast niet zo gezond als mijn brocolli-gehakt-kaas schotel!quote:
ik krijg t mijn strot niet afquote:
En dan ik zeker geen eten hebbenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:14 schreef Ynske het volgende:
[..]
broccoli-gehaktschotel,stuur dat eens naar mij toe, heb honger
Pak ff een bak bier, sterft van de calorieënquote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:14 schreef Ynske het volgende:
@webspider broccoli-gehaktschotel,stuur dat eens naar mij toe, heb honger
mama_Flash maakte dat vroegah altijd met witte koolquote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:12 schreef webspider het volgende:
Vast niet zo gezond als mijn brocolli-gehakt-kaas schotel!![]()
witte koolquote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
mama_Flash maakte dat vroegah altijd met witte kool
bier nu nuttigen is mezelf vergiftigen, en dat doe ik jullie nit aan, voor zaterdagquote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Pak ff een bak bier, sterft van de calorieën
Ik maak het metquote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
mama_Flash maakte dat vroegah altijd met witte kool
OK!quote:
quote:
ja gister dacht ik nog dat er echt gekookt werd...jakkes..pakjesquote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]moeders en pakjes
Probeer maar bij Pea, kan je lachen
ja, eten is net opquote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:31 schreef Kleintje het volgende:
Ik kom hier ff eten en dan ben ik weer naar stal...
Hier nog een beetje gezellig?
Mocht je het niet weten, ik ben niet echt moederquote:
Deze keer voordeel van de twijfel, volgende keer enkeltje schandpaalquote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:34 schreef RonaldV het volgende:
Zucht... Ik zal geen namen noemen, maar iemand leek het een leuk idee om onder de naam ron in te loggen op IRC, en #FOT op invite only te zetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |