quote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:05 schreef illusions het volgende:
Kusadasi of Side hoef je helemaal niet aan te beginnen, want dat is meer een stel luxe resorts in the middle of nowhere.
tralalala zit nu in turkijequote:Op zondag 9 juli 2006 18:26 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik gok dat je er nog nooit geweest bent.
Nah, als je Side en Kusadasi een stell luxe resorts met verder niets kunt noemen, vraag ik me af of je misschien iets aan je ogen mankeertquote:
quote:Op zaterdag 1 november 2008 13:38 schreef yvonne het volgende:Er is zomaar een
Turkije
topic
Alweer geboekt,8 dagen Istanbul, 8 maart, zo kom ik de winter wel door
Ja en Nee. Voor de mensen daar: Ja. Voor mn goedkope drank op schipholquote:Op zondag 9 november 2008 00:28 schreef RoW_0 het volgende:
Zouden jullie willen dat Turkije in de Europese unie zit?
Idd mooie foto's
Benzine prijs ligt hoger(duurder) dan die van nederland, ja echt waar. maar hoeveel i donno.quote:Op woensdag 17 december 2008 17:57 schreef Djaser het volgende:
Heeft iemand hier enig idee wat de benzine prijs momenteel in Turkije is?
En klopt het dat de metro in Istanbul maar 0,65 euro kost?
I
Ik had toch het idee dat de benzineprijs aardig overeen kwam met Nederland. Niet dat mn scooter zo veel verbruikte, of dat ik in Nederland ooit zelf bij de pomp gestaan heb, maar toch.quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:46 schreef illusions het volgende:
De benzineprijs in Turkije is de hoogste ter wereld. Tel gerust 15 tot 20 cent op bij de literprijs zoals je die in Nederland betaalt. De enige Turken die goedkoop tanken wonen op de grens met Iran/Azerbeijan/Syrië.
Nou, dat valt toch vies tegen. Ik heb het directe verschil gemerkt in 2006 en 2007 toen de benzineprijzen hier in Nederland rond de 1.50 schommelden. Rond dat tijdstip waren ze in Turkije ongeveer 1.70 omgerekend, waarbij de prijzen in Istanbul en toeristische gebieden zoals de Egeïsche kust hoger liggen als meer in het binnenland.quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:02 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik had toch het idee dat de benzineprijs aardig overeen kwam met Nederland. Niet dat mn scooter zo veel verbruikte, of dat ik in Nederland ooit zelf bij de pomp gestaan heb, maar toch.
het is een grote luchthaven dus ik neem aan dat er vast wel dingetjes in de buurt zijnquote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:02 schreef Djaser het volgende:
Heeft iemand idee of er een mogelijk is om goedkoop bij het Atatürk vliegveld in Istanbul te overnachten bij een veertien uur durende overstap?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |