ik heb met me slaperige kop gewoon verkeerd op mijn horloge gekekenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 09:11 schreef c0nd0r het volgende:
Jij bent ook zo'n één die er iedere morgen weer intrapt dat ie z'n wekker een kwartier later heeft gezet?
In dit geval nog iets meer
Of gewoon vergeten een uur terug te zetten?
Was je wel mooi op tijd overal
Ah ok, dan is het duidelijkquote:Op dinsdag 2 mei 2006 09:15 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik heb met me slaperige kop gewoon verkeerd op mijn horloge gekeken![]()
ech zoooo pauper!
Heh; maar daardoor had je nog wel de tijd om een paar sloten koffie naar binnen te werken huh?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 09:15 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik heb met me slaperige kop gewoon verkeerd op mijn horloge gekeken![]()
ech zoooo pauper!
ben weer voor 50 min. in me bed gaan liggen... maar dan lig je toch niet meer fijnquote:Op dinsdag 2 mei 2006 10:18 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Heh; maar daardoor had je nog wel de tijd om een paar sloten koffie naar binnen te werken huh?![]()
ik wel tenminste..
Haha das wel stom ja.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 10:22 schreef DamagedBrain het volgende:
Het ergste vind ik als je op zaterdag om half negen wakker schrikt. Je vriendin wakker maakt om te zeggen dat we ons verslapen hebben, die dan boos antwoord: "Het is zaterdag, lul. Dan hoef je niet te werken"
![]()
Klopt; ik werd een half uur voor mn wekker afliep wakker; en ben lekker rustig aan opgestaan... Ook wel eens lekker; in plaats van dat je je binnen een uur nadat je wakker bent weer uit de voeten moet maken.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 10:20 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ben weer voor 50 min. in me bed gaan liggen... maar dan lig je toch niet meer fijn
normaal doe sta ik op in 15 min en zit dan in de autoquote:Op dinsdag 2 mei 2006 10:27 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Klopt; ik werd een half uur voor mn wekker afliep wakker; en ben lekker rustig aan opgestaan... Ook wel eens lekker; in plaats van dat je je binnen een uur nadat je wakker bent weer uit de voeten moet maken.![]()
tering dat is fucking snel manquote:Op dinsdag 2 mei 2006 10:34 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
normaal doe sta ik op in 15 min en zit dan in de auto
Met een thermoskan koffie in de ene hand; een stuk brood in je muil en het stuur in de andere hand; terwijl je nog ff in de achteruitkijkspiegel kijkt of je nog slaap in je ogen hebt?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 10:34 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
normaal doe sta ik op in 15 min en zit dan in de auto
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |