Paniniquote:Op dinsdag 2 mei 2006 01:05 schreef Da_Sandman het volgende:
Ze zijn er dit keer weer, zelfs al gedrukt vóór de selecties bekend zijn gemaakt
http://www.paninigroup.com/2006fifaworldcup/page.asp?lang=7
Inderdaad. Geweldig om met al je vrienden van die plaatjes te verzamelen. En altijd weer die spanning nadat je een pakje had gekocht. Welke spelers zullen er nu in zitten? Prachtig was datquote:
Donequote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:53 schreef ErikT het volgende:
Wij doen ook weer mee. Met zn vijven of zessen geloof ik. De regels: 6 euro per week uitgeven, dan moet ie tijdens het WK vol gaan is de verwachting.
Startdatum was toen het in de winkel lag (vrijdag 21 april).
Overigens 2 jaar terug nog radio 1 mee gehaald, dankzij SCH
@ Modje: kan er Panini in de topictitel?
Ja die dingen heb ik ook nogquote:Op dinsdag 2 mei 2006 14:17 schreef Theodoric het volgende:
Ik spaarde deze kaartjes van upperdeck![]()
[afbeelding]
Ze waren toen F1.25 per pakje als ik het me goed herrinerDit waren echte kartonnen kaartjes dus geen stickers.
Jaaaah, dat kaartwerpen heb ik vroeger ook nog gedaan. Als ik er nu echter op terugkijk kan ik niet anders zeggen dan dat het stom was. Daar beschadig en vervuil je die dingen alleen maar mee.quote:Op woensdag 3 mei 2006 02:23 schreef Sh0g het volgende:
[..]
Ja die dingen heb ik ook nog. Die zeldzame waren mooi, met 3D effecten ofzo. Ik had er een van Dunga, maar de mooiste was nog wel Batistuta.
Op school speelden we dan tegen elkaar met de dubbele kaarten. De ene manier was om de kaarten op te gooien: die met het plaatje boven won het dan van de tekst boven.
De andere manier was om de kaarten van een afstand naar een muur te gooien. Degene die het dichtst bij de muur gooide won het andere kaartje.
Alleen hadden sommigen zulke verrotte kaarten, dat ik ze niet eens wilde hebben al kreeg ik geld toe. Dure hobby wel voor een 11 jarige.![]()
Dat is best een goede selectie... geen onzinnige keuzesquote:227 - Nederland - Glitter- wapen van team
228 - Edwin Van der Sar [Nederland] - Sticker - 1speler
229 - Khalid Boulahrouz [Nederland] - Sticker - 1speler
230 - Jan Kromkamp [Nederland] - Sticker - 1speler
231 - Joris Mathijsen [Nederland] - Sticker - 1speler
232 - Andre Ooijer [Nederland] - Sticker - 1speler
233 - Barry Opdam [Nederland] - Sticker - 1speler
234 - Giovanni Van Bronckhorst [Nederland] - Sticker - 1speler
235 - Phillip Cocu [Nederland] - Sticker - 1speler
236 - Denny Landzaat [Nederland] - Sticker - 1speler
237 - Mark Van Bommel [Nederland] - Sticker - 1speler
238 - Rafael Van der Vaart [Nederland] - Sticker - 1speler
239 - Dirk Kuyt [Nederland] - Sticker - 1speler