ja ik vond het idd ook wel erg zielig voor bjorn...moet wel hard zijn om je 'vriendin' zo met iemand anders te zien...quote:Op maandag 1 mei 2006 21:50 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
Nou klopt wel dat als hij die beelden van Bianca zou zien met Stephan in bed dan zou die zeker flippen,maar had wel met hem te doen.
En ook leuk van die Liesbeth dat ze Bianca wilde weer houden meer te doen,maar zou ze eerst die Edwin uit haar bed moeten weren.
En dan die kop van Bianca de grote schijnheilige bitch.. zou die grijns wel van haar bekkie willen halen..(sorry liet me ff gaan)
Ja ik ook. Maar... ik vertrouw Bjorn's Liesbeth ook niet helemaal 100%. Ik geloof nooit dat ze echte gevoelens voor hem koestert. Haar enige doel is hem opgeilen en vervolgens wordt ie nog een keer gebroken.quote:Op maandag 1 mei 2006 21:55 schreef Boris_Karloff het volgende:
Whoehaa. Dit wordt echt een top programma. Hoop wel dat ze nog een geheime camera bij Bjorn in de kamer hebben....
dat zou echt leuk zijn.....2x gebroken worden in hetzelfde programmaquote:Op maandag 1 mei 2006 21:57 schreef Scope het volgende:
[..]
Ja ik ook. Maar... ik vertrouw Bjorn's Liesbeth ook niet helemaal 100%. Ik geloof nooit dat ze echte gevoelens voor hem koestert. Haar enige doel is hem opgeilen en vervolgens wordt ie nog een keer gebroken.
idd dat denk ik ook, weet het zelfs bijna zeker ze heeft zelf nog zoiets gezegd in het begin.quote:Op maandag 1 mei 2006 21:57 schreef Scope het volgende:
[..]
Ja ik ook. Maar... ik vertrouw Bjorn's Liesbeth ook niet helemaal 100%. Ik geloof nooit dat ze echte gevoelens voor hem koestert. Haar enige doel is hem opgeilen en vervolgens wordt ie nog een keer gebroken.
ja sorry haalde de namen ff door elkaarquote:Op maandag 1 mei 2006 22:03 schreef Camplo het volgende:
Nee, wij gaan toch niet als koppel naar huis. Hij mag niet verliefd worden godverdomme. En maar arrogant over zichzelf lullen.
@ Suuz_:
Het waren Bianca en Stephan, niet Patrick.
Bianca mag afgeschoten worden, zo'n labiele droge saharaklootkameel heb ik nog nooit gezien. Haal die gefakete lul ook maar eens uit je gore bek als je de 'S' probeert te zeggen. Lijkt net of ze een halve liter zaad van 20 negers uitkotst elke keer als ze die uitspreekt![]()
Offtopic: Ik heb nooit begrepen dat ze van Faith nooit een keiharde spinoff hebben gemaakt. Had geweldig geweest als Faith het tegen iemand als Glory op had moeten nemen.quote:Op maandag 1 mei 2006 20:29 schreef charmed_angel het volgende:
THX! Faith is![]()
ik ookAlleen heb alle boxen van Buffy origineel.... ik kan ze niet vaak genoeg kijken
Nou ja, strijkplank? Vind het wel meevallen hoorquote:Op maandag 1 mei 2006 22:03 schreef _Boo_ het volgende:
Een borstvergroting nemen voor je vriendje die vervolgens op een strijkplank valt; als je zo dom geweest bent dan ga je dat toch niet op televisie lopen verkondigen![]()
quote:Op maandag 1 mei 2006 22:02 schreef Ghost_Viper het volgende:
dat zou echt leuk zijn.....2x gebroken worden in hetzelfde programma![]()
Jij kan de volgende John de Mol worden![]()
valt ook wel mee vind ik, ze is toch helemaal in proportie. als zij met van die grote borsten rond zou lopen zou het er niet uit zien. Vind het een mooie meid. maar ze is wel sneaky volgens mijquote:Op maandag 1 mei 2006 22:07 schreef Scope het volgende:
[..]
Nou ja, strijkplank? Vind het wel meevallen hoor
Het is een mooi meisje, maar wel plat ja.quote:Op maandag 1 mei 2006 22:07 schreef Scope het volgende:
[..]
Nou ja, strijkplank? Vind het wel meevallen hoor
Ik had begrepen dat dat vieze wijf nog wat Hoeresites op internet zou hebben, datingsites met open wonden en zo. Heeft iemand daar linken van?quote:Op maandag 1 mei 2006 22:07 schreef Suuz_ het volgende:
heel nederland en belgie {oke de mensen die naar het programma kijken} kotsen bianca uit dus dat is dan wel weer lachen.
ik vind het alleen nog steeds vaag dat zij dan hoer zou zijn, zou hij daar dan gewoon niets van afweten? dan is het toch maar helemaal goed dat ze dit flikt en hij eindelijk van dr af is.
quote:Op maandag 1 mei 2006 22:08 schreef Scope het volgende:
[..]![]()
En dat Björn op het volgende kampvuur geen beelden krijgt te zien van Bianca, maar van zijn Liesbeth, hahaha, en dat die bijvoorbeeld met Len of Andries aan het rotzooien is!![]()
Dan roept ie vast: "Goedverdomme... zoalfs tien doaguh kunt ge niet opbrengen!" Dat zou pas onverwacht zijn
Keira Knightley is platter, denk ik.quote:Op maandag 1 mei 2006 22:09 schreef _Boo_ het volgende:
Het is een mooi meisje, maar wel plat ja.
JA ben het weer met je eens.. ze geeft me ook een gevoel van.quote:Op maandag 1 mei 2006 22:08 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
valt ook wel mee vind ik, ze is toch helemaal in proportie. als zij met van die grote borsten rond zou lopen zou het er niet uit zien. Vind het een mooie meid. maar ze is wel sneaky volgens mij
Er werd ook gezegd dat Bjorn in dezelfde business zat en hoeren rondreed als chauffeur, dus neem aan dat hij wel op de hoogte was.quote:Op maandag 1 mei 2006 22:09 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[..]
Ik had begrepen dat dat vieze wijf nog wat Hoeresites op internet zou hebben, datingsites met open wonden en zo. Heeft iemand daar linken van?
Ik vraag me serieus af of Bjorn daar ook van wist. M'n gevoel zegt van niet, ik vind hem niet bepaald het swingerstype.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |