abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 1 mei 2006 @ 21:57:51 #26
139146 izzypizzy
o nee dat deed je niet!?
pi_37468392
quote:
Op maandag 1 mei 2006 21:50 schreef Salsagirl het volgende:

[..]

Nou klopt wel dat als hij die beelden van Bianca zou zien met Stephan in bed dan zou die zeker flippen,maar had wel met hem te doen.

En ook leuk van die Liesbeth dat ze Bianca wilde weer houden meer te doen,maar zou ze eerst die Edwin uit haar bed moeten weren.

En dan die kop van Bianca de grote schijnheilige bitch.. zou die grijns wel van haar bekkie willen halen..(sorry liet me ff gaan )
ja ik vond het idd ook wel erg zielig voor bjorn...moet wel hard zijn om je 'vriendin' zo met iemand anders te zien...

en volgens mij worden meerdere mensen agressief van dat schijnheilige gedoe van die k*t bianca!!!
Oh yes i did!
  maandag 1 mei 2006 @ 21:57:59 #27
16550 Scope
nietsnut
pi_37468399
quote:
Op maandag 1 mei 2006 21:55 schreef Boris_Karloff het volgende:
Whoehaa. Dit wordt echt een top programma. Hoop wel dat ze nog een geheime camera bij Bjorn in de kamer hebben....
Ja ik ook. Maar... ik vertrouw Bjorn's Liesbeth ook niet helemaal 100%. Ik geloof nooit dat ze echte gevoelens voor hem koestert. Haar enige doel is hem opgeilen en vervolgens wordt ie nog een keer gebroken.
En vast!
pi_37468423
echt erg hoe naief kan je zijn! die mensen hebben de voorgaande TI toch ook wel gezien of iig een paar afleveringen???

Gewoon kei hard ontkennen dat er meer is gebeurd als knuffelen, ja of zo moeten ze dat noemen in die hoerenkeet waar ze werkt...wordt een duur grapje dan als je bij haar als klant zomaar ff wil knuffellen...

jammer dat ze die beelden niet hebben laten zien van bianca en Stephan volop lagen te wippen in bed dat was helemaal flippen geweest!
  maandag 1 mei 2006 @ 22:00:28 #29
139146 izzypizzy
o nee dat deed je niet!?
pi_37468503
bianca en stephan...
Oh yes i did!
  maandag 1 mei 2006 @ 22:01:30 #30
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_37468545
Tanja Jess: "Zeg Bianca, ben je niet een verschrikkelijke hoer dat je jezelf zo snel laat palen voor het oog van de camera? Je bent lelijk, labiel, maar zelfs wij hadden niet verwacht dat je zo labiel en makkelijk was."
Bianca: "Nee, ik ben geen prostituee, ik geef slechts erotische massages, ik raak mijn klanten alleen aan met mijn borsten."
Tanja Jess: "Bianca, kindje, mongooltje, doosje, dat is het verhaal dat je moet afsteken tegen de pers..."
Bianca: "Oh... uuhm, sjah... uuuuhm... maar ik heb het dit keer toch gewoon gratis gedaan? Ik kreeg er geen geld voor... dus dan ben ik toch geen hoer?"
Tanja Jess: "Daar heb je een punt... je bent geen hoer, je bent een slet, een sloerie, een del..."
Bianca: "..."
Hunger I want it so bad I can taste it.
it drives me mad to see it wasted,
when I need it so bad that it's burning me.
I'm hungry!
  maandag 1 mei 2006 @ 22:02:31 #31
33536 Ghost_Viper
Still going
pi_37468576
quote:
Op maandag 1 mei 2006 21:57 schreef Scope het volgende:

[..]

Ja ik ook. Maar... ik vertrouw Bjorn's Liesbeth ook niet helemaal 100%. Ik geloof nooit dat ze echte gevoelens voor hem koestert. Haar enige doel is hem opgeilen en vervolgens wordt ie nog een keer gebroken.
dat zou echt leuk zijn.....2x gebroken worden in hetzelfde programma
Jij kan de volgende John de Mol worden
With God by my side I'll cross many rivers...!!
pi_37468589
Ach een ding maakt het wel weer goed
Ze word keihard misbruikt door die Stephan..maar ja aan de andere kant
Voelen hoeren dat wel.. die laten zich graag misbruiken en daarbij soort zoekt soort..

Ik vind die Bjorn juist zo schatje..Sommige meiden snap je dus echt niet
Salsa Española
pi_37468590
quote:
Op maandag 1 mei 2006 21:57 schreef Scope het volgende:

[..]

idd dat denk ik ook, weet het zelfs bijna zeker ze heeft zelf nog zoiets gezegd in het begin.
En die Stephan zegt eigenlijk precies hetzelfde over die Bianca als in "mijn missie is geslaagd hiervoor ben ik er" wie weet krijgen ze wel extra geld haha

maar afgezien daarvan vind ik het tof voor Bjorn dat ie liesbeth heeft die em aandacht geeft laat em maar lekker plezier maken met dr!
pi_37468606
Nee, wij gaan toch niet als koppel naar huis. Hij mag niet verliefd worden godverdomme. En maar arrogant over zichzelf lullen.

@ Suuz_:
Het waren Bianca en Stephan, niet Patrick.

Bianca mag afgeschoten worden, zo'n labiele droge saharaklootkameel heb ik nog nooit gezien. Haal die gefakete lul ook maar eens uit je gore bek als je de 'S' probeert te zeggen. Lijkt net of ze een halve liter zaad van 20 negers uitkotst elke keer als ze die uitspreekt
JOHNNY HEITINGA
  maandag 1 mei 2006 @ 22:03:15 #35
99156 _Boo_
Boo_ming
pi_37468610
Een borstvergroting nemen voor je vriendje die vervolgens op een strijkplank valt; als je zo dom geweest bent dan ga je dat toch niet op televisie lopen verkondigen
  maandag 1 mei 2006 @ 22:03:48 #36
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_37468630
Bianca wordt niet misbruikt... Bianca is de misbruiker.

Joh ik heb zo'n jeuk tussen m'n benen, kom eens krabben Stephan!
Hunger I want it so bad I can taste it.
it drives me mad to see it wasted,
when I need it so bad that it's burning me.
I'm hungry!
pi_37468656
quote:
Op maandag 1 mei 2006 22:03 schreef Camplo het volgende:
Nee, wij gaan toch niet als koppel naar huis. Hij mag niet verliefd worden godverdomme. En maar arrogant over zichzelf lullen.

@ Suuz_:
Het waren Bianca en Stephan, niet Patrick.

Bianca mag afgeschoten worden, zo'n labiele droge saharaklootkameel heb ik nog nooit gezien. Haal die gefakete lul ook maar eens uit je gore bek als je de 'S' probeert te zeggen. Lijkt net of ze een halve liter zaad van 20 negers uitkotst elke keer als ze die uitspreekt
ja sorry haalde de namen ff door elkaar
pi_37468662
quote:
Op maandag 1 mei 2006 20:29 schreef charmed_angel het volgende:
THX! Faith is
ik ook Alleen heb alle boxen van Buffy origineel.... ik kan ze niet vaak genoeg kijken
Offtopic: Ik heb nooit begrepen dat ze van Faith nooit een keiharde spinoff hebben gemaakt. Had geweldig geweest als Faith het tegen iemand als Glory op had moeten nemen.

Ontopic:

Bianca is echt een vieze vuile Hoer ik mag lijen dat ze door heel Vlaanderen uitgekotst wordt. Wat een kutHoer zeg alleen maar omdat ze zegt te denken dat Bjorn verliefd is op een ander. Geeft dat je dan een vrijbriefje om spontaan met een ander te neuken voor camera's en al?

Bovendien heeft ZIJ ze ingeschreven om te bewijzen dat ze "trouw" is, en maar blijven ontkennen dat ze die gast al twee keer keihard geneukt heeft. *proest*

Ze stinkt uit haar naad dat wijf. OpHoeren met dat kutwijf.
pi_37468670
die Björn kan nu wel zijn gang gaan jah
pi_37468728
Sja.. had Bjorn maar niet verliefd moeten worden he.. eigen schuld :D:D
Bismillahi rahmani rahim
Alhamdu lillahi rabbi al-'alamien
Arahmani rahim
Maliki yawmi-din
  maandag 1 mei 2006 @ 22:07:04 #41
16550 Scope
nietsnut
pi_37468752
quote:
Op maandag 1 mei 2006 22:03 schreef _Boo_ het volgende:
Een borstvergroting nemen voor je vriendje die vervolgens op een strijkplank valt; als je zo dom geweest bent dan ga je dat toch niet op televisie lopen verkondigen
Nou ja, strijkplank? Vind het wel meevallen hoor
En vast!
pi_37468760
heel nederland en belgie {oke de mensen die naar het programma kijken} kotsen bianca uit dus dat is dan wel weer lachen.

ik vind het alleen nog steeds vaag dat zij dan hoer zou zijn, zou hij daar dan gewoon niets van afweten? dan is het toch maar helemaal goed dat ze dit flikt en hij eindelijk van dr af is.
  maandag 1 mei 2006 @ 22:08:20 #43
16550 Scope
nietsnut
pi_37468799
quote:
Op maandag 1 mei 2006 22:02 schreef Ghost_Viper het volgende:
dat zou echt leuk zijn.....2x gebroken worden in hetzelfde programma
Jij kan de volgende John de Mol worden

En dat Björn op het volgende kampvuur geen beelden krijgt te zien van Bianca, maar van zijn Liesbeth, hahaha, en dat die bijvoorbeeld met Len of Andries aan het rotzooien is!

Dan roept ie vast: "Goedverdomme... zoalfs tien doaguh kunt ge niet opbrengen!" Dat zou pas onverwacht zijn
En vast!
pi_37468806
quote:
Op maandag 1 mei 2006 22:07 schreef Scope het volgende:

[..]

valt ook wel mee vind ik, ze is toch helemaal in proportie. als zij met van die grote borsten rond zou lopen zou het er niet uit zien. Vind het een mooie meid. maar ze is wel sneaky volgens mij
  maandag 1 mei 2006 @ 22:09:06 #45
99156 _Boo_
Boo_ming
pi_37468829
quote:
Op maandag 1 mei 2006 22:07 schreef Scope het volgende:

[..]

Het is een mooi meisje, maar wel plat ja.
pi_37468840
quote:
Op maandag 1 mei 2006 22:07 schreef Suuz_ het volgende:
heel nederland en belgie {oke de mensen die naar het programma kijken} kotsen bianca uit dus dat is dan wel weer lachen.

ik vind het alleen nog steeds vaag dat zij dan hoer zou zijn, zou hij daar dan gewoon niets van afweten? dan is het toch maar helemaal goed dat ze dit flikt en hij eindelijk van dr af is.
Ik had begrepen dat dat vieze wijf nog wat Hoeresites op internet zou hebben, datingsites met open wonden en zo. Heeft iemand daar linken van?

Ik vraag me serieus af of Bjorn daar ook van wist. M'n gevoel zegt van niet, ik vind hem niet bepaald het swingerstype.
  maandag 1 mei 2006 @ 22:10:29 #47
33536 Ghost_Viper
Still going
pi_37468878
quote:
Op maandag 1 mei 2006 22:08 schreef Scope het volgende:

[..]

En dat Björn op het volgende kampvuur geen beelden krijgt te zien van Bianca, maar van zijn Liesbeth, hahaha, en dat die bijvoorbeeld met Len of Andries aan het rotzooien is!

Dan roept ie vast: "Goedverdomme... zoalfs tien doaguh kunt ge niet opbrengen!" Dat zou pas onverwacht zijn

Als dat gebeurd ga ik ook meedoen met temptation island
With God by my side I'll cross many rivers...!!
  maandag 1 mei 2006 @ 22:10:58 #48
16550 Scope
nietsnut
pi_37468897
quote:
Op maandag 1 mei 2006 22:09 schreef _Boo_ het volgende:
Het is een mooi meisje, maar wel plat ja.
Keira Knightley is platter, denk ik.

öók een mooi meisje trouwens
En vast!
pi_37468930
quote:
Op maandag 1 mei 2006 22:08 schreef Suuz_ het volgende:

[..]

valt ook wel mee vind ik, ze is toch helemaal in proportie. als zij met van die grote borsten rond zou lopen zou het er niet uit zien. Vind het een mooie meid. maar ze is wel sneaky volgens mij
JA ben het weer met je eens.. ze geeft me ook een gevoel van.
dat ze dus niet geheel deugt, en alleen voor de verleiding gaat.

Zou toch van het gekke zijn ,als hij zelfs nu voor het verkeerde meisje kiest..Maar hoop wel dat hij nu zorgt voor beelden waar zijn(ex) bianca van gaat flippen.
Salsa Española
  maandag 1 mei 2006 @ 22:11:48 #50
99156 _Boo_
Boo_ming
pi_37468934
quote:
Op maandag 1 mei 2006 22:09 schreef MiRRoRMaN het volgende:

[..]

Ik had begrepen dat dat vieze wijf nog wat Hoeresites op internet zou hebben, datingsites met open wonden en zo. Heeft iemand daar linken van?

Ik vraag me serieus af of Bjorn daar ook van wist. M'n gevoel zegt van niet, ik vind hem niet bepaald het swingerstype.
Er werd ook gezegd dat Bjorn in dezelfde business zat en hoeren rondreed als chauffeur, dus neem aan dat hij wel op de hoogte was.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')