Eerst betalenquote:Op woensdag 3 mei 2006 20:31 schreef JaneDoe het volgende:
tering eee
wat duurt die reclame lang
ik wil die hoer zien
Hopelijk komt ie vandaagquote:Op woensdag 3 mei 2006 20:37 schreef jmac het volgende:
Inderdaad jammer dat hij het tweede filmpje niet eens gezien heeft..
2e filmpje? Welke heeft hij alleen gezien dan?quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:37 schreef jmac het volgende:
Inderdaad jammer dat hij het tweede filmpje niet eens gezien heeft..
Alleen die in bad. Wat er in bed gebeurd is zag 'ie niet meer.quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:39 schreef P0rt0 het volgende:
[..]
2e filmpje? Welke heeft hij alleen gezien dan?
Alleen die in zwembad nu nog die ene in bed....quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:39 schreef P0rt0 het volgende:
[..]
2e filmpje? Welke heeft hij alleen gezien dan?
2e? Toch nog iets gemist dusquote:Op woensdag 3 mei 2006 20:45 schreef izzypizzy het volgende:
nou bjorn stort weer in....ik hoop dat ze de 2e sexscene van bianca gaan laten zien![]()
![]()
Jij kan advocaat worden.....quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:45 schreef P0rt0 het volgende:
"had je hem er al inhangen"Geweldige opmerking
Heerlijk mannelijk
En aan de hand van dat bad-filmpje is hij huilend weggegaan? Ik zie namelijk niks op dat filmpje wat concreet bewijst dat ze aan het neuken zijn. Uiteraard het 2e filmpje wel.. maar het gaat nu ff om het 1ste filmpje
Wat heb ik een goeie mensenkennis zegquote:Op woensdag 3 mei 2006 20:51 schreef P0rt0 het volgende:
[..]
Werk ook al 3 jaar voor een advocatenkantoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |