De stok die ze in hun hand hebben in de pan laten vallen.quote:Op maandag 8 mei 2006 19:16 schreef Greetings het volgende:
Ik denk dat Lydia gek zal worden van het niet mogen praten.... wat is eigenlijk het criterium voor "in slaap vallen" ? Meer dan 30 sec. je ogen dichthebben ofzo?
Aha ok....quote:Op maandag 8 mei 2006 19:18 schreef BVO het volgende:
[..]
De stok die ze in hun hand hebben in de pan laten vallen.
In voorgaande seizoenen moesten ze een voorwerp naast de hangmat houden in hun hand. Zodra je in slaap valt verslapt je hand en laat je het vallen.quote:Op maandag 8 mei 2006 19:19 schreef Greetings het volgende:
[..]
Aha ok....
Maar die kan je toch wel zodanig op je of naast je neerleggen dat ie ook als je slaapt niet valt?
Dat kan niet je moet je hand boven de emmer houden en als je in slaap valt dan verslapt je hand dus valt de stok automatisch. Het is best wel lagguh om te zien deze test deden ze vorig jaar ook.quote:Op maandag 8 mei 2006 19:19 schreef Greetings het volgende:
[..]
Aha ok....
Maar die kan je toch wel zodanig op je of naast je neerleggen dat ie ook als je slaapt niet valt?
quote:Op maandag 8 mei 2006 18:53 schreef TheVulture het volgende:
Lydia trekt gewoon d'r broekje in d'r doos en daar wordt ze zo door geprikkeld dat ze automatisch wakker blijft... het enige gevaar voor d'r is dat ze vroegtijdig klaarkomt want dat is het perfecte slaapmutsje
wat waar is waar.....maar...mick kan ook op mijn zenuwen werken...quote:Op maandag 8 mei 2006 19:49 schreef tong80 het volgende:
Ik gun het Maxime. Maar Mick staat wel garant voor leuke TV.
Neeéén valty er definitief afquote:Op maandag 8 mei 2006 20:32 schreef haagse_elfje het volgende:
gaat er nou eentje maar door met de slaap proef
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |