abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37488692
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 15:49 schreef Haijo het volgende:
Websites in IPB worden (nog) niet ondersteund. Die hebben geen hoge prioriteit. Afgezien daarvan, met de inloggegevens die in de Experia Box staan kun je alleen inloggen op IPB ADSL, maar XS4ALL is van kpn en wordt automatisch opgezegd, dus dat is er waarschijnlijk gebeurt.
En toch zeggen alle partijen dat dit onmogelijk zou zijn. Maakt ook niet uit het werkt. En dank voor je uitleg over de website , lekker dan. Word een klacht sturen tenslotte betaal je daar ook abbo voor.
pi_37490958
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 16:35 schreef Gebs het volgende:

[..]

Zo te merken is hij idd een beetje dom . Kpn is namelijk gewoon kut
Jezus kanker, als de rest KUTTER is, is KPN, relatief gezien, niet KUT!

Wat the fuck is daar moeilijk aan te begrijpen?

Je eisen zijn gewoon onrealistisch. Jij bent het type dat opbelt en EIST dat er METEEN, DIRECT en wel ONMIDDELIJK line-sync/telefonie etc. etc. komt terwijl het bij een bedrijf van de grootte van KPN met een bureaucratisch verleden het gewoon onmogelijk is dat er een paar klanten niet tussen wal en schip vallen!

Duidelijk? Of zijn woorden met 4 lettergrepen te moeilijk voor je?
pi_37491008
!
  dinsdag 2 mei 2006 @ 19:22:21 #29
129784 tijnzz
Je moeder. Mét avatar
pi_37492241
quote:
Op maandag 1 mei 2006 21:59 schreef Seneca het volgende:

[..]

Je moeder! Met avatar!
Scheer je weg!
Hoi
pi_37492263
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 19:22 schreef tijnzz het volgende:

[..]

Scheer je weg!
Oh ja? Pak aan, vervelende indringer!
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
  dinsdag 2 mei 2006 @ 21:45:17 #31
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_37495890
Mensen die verwachten dat de mensen op de 1ste lijn van een helpdesk hun precies alles uit kunnen leggen

En er ook nog boos om worden pwnd helemaal de rofls !
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_37497311
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 16:41 schreef Xanthe het volgende:

[..]

En toch zeggen alle partijen dat dit onmogelijk zou zijn. Maakt ook niet uit het werkt. En dank voor je uitleg over de website , lekker dan. Word een klacht sturen tenslotte betaal je daar ook abbo voor.
Graag gedaan, ik zou inderdaad een klacht indienen, kunnen ze je tijdelijk even onderdak bieden bij Het Net ofzo, zeg ff niets over dit forum ofzo, anders krijgen we op de afdeling nog een lading gezeik, mled gewoon dat je webiste het niet doet, en zeg dat je een klacht wilt indienen. Vooral dat laatste is belangrijk. WE zijn een relatief nieuwe dienst, met een lading nieuwe mensen helaas.
pi_37498068
KPN is wel altijd behulpzaam. Wij hebben al tijdenlang problemen (wel linesync maar heel af en toe daadwerkelijk kunnen surfen). XS4all bellen, KPN bellen, hunnie onderling bekvechten, nu belde KPN vandaag dat ze toch dan maar een monteur langssturen om te kijken naar alles VOOR het ISRA punt (ik had al nieuw modem er op, interne bekabeling vervangen, nieuwe splitters erop). OP zich wel top!
Hoor ik die Griekse melodie...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')